פרק 173 - אחרון ודי

פרק 173 - אחרון ודי

פרק סיום חגיגי וסופי שמסכם את כל שבע העונות של הפיג'מות. שידור ראשון בשעה 10:25, שידורים חוזרים בשעות 15:25 ו-20:00 וב-hot vod young. כולם מוזמנים להגיב, לספר מה דעתם ולסכם את שבע העונות של הפיג'מות. דיון פורה וצפייה מהנה!
 
אחרי הפיג'מות...

האורות כבים, מקפלים את הסטים והולכים. לאן? לנתניה? מה יקרה לשחקני הפיג'מות? דנה - סרט אימה ישראלי בכיכובה, "חתולים על סירת פדלים", יעלה בהמשך השנה. אולי היא תפתח קריירת משחק. בינתיים, היא תשחק בפסטיגל עם עודד. ימית - אולי תהיה פסיכולוגית, אבל בינתיים נמשיך לראות אותה משחקת וכותבת ב-"סברי מרנן" בערוץ 2. החגיגה עוד נמשכת - לסדרה 42 פרקים. כנראה נפגוש אותה הרבה על מסך הטלוויזיה השנה. אלונה - כולנו התגעגנו אליה. היא תמשיך לגלם את ליבי אגמון, בתו של שאול אגמון, בסדרה "ילדי ראש הממשלה". יניב - כמובן גם הוא יכתוב וישתתף ב-"סברי מרנן". בנוסף, ישחק במחזמר "שובו של הג'יני" בחנוכה עם קובי ובעונה השנייה של תוכנית המערכונים "הפרויקט הירוק". אלי - היא כבר לא בת 12. היא מיוצגת בסוכנות ולכן סביר להניח שניפגש איתה בעתיד. יובל - מדבב במגוון סדרות טלוויזיה וסרטים. אני מקווה שיפתח קריירת תיאטרון, כמו אביו, יוסי סגל (המוכר לנו כצ'ינצ'ילה). עודד - ינחה בערוץ הילדים, אולי ישבור שיא של השתתפות בפסטיגלים, יהיה הדיביל הנצחי. ובין חלטורה לחלטורה נראה סדרה שכתב עם קובי עבור ישראל קטורזה. היא תעלה בערוץ 10 בהמשך השנה. קובי - ישחק בעונה השלישית של "חצויה" ובעונה השנייה של "נבחרת ישראל בטלוויזיה". ציטוט מראיון עליו ב-"גלובס": "פרג', נצר לשבט הצלמים המיתולוגי, ובנו של עזרא, אחד מהאחים שהקימו את "האחים פרג'", מתחיל בקרוב לצלם סרט דוקומנטרי על המשפחה שלו - מהחיים בעיראק של שנות ה-40' ועד לשיא - שיאה של אימפריית הצילום בארץ". הסרט ישודר בערוץ 10. אילן - כתב את "חצויה" עם שירה אלון. לאחרונה דווח שקיבל תפקיד בעונה הרביעית של "עבודה ערבית". אולי ישתתף בעונות הבאות של "החולמים". בכל מקרה, לא משנה מה יקרה לשחקנים שלה - הפיג'מות תמיד תהיה חוויה אחת גדולה לכולנו.
 

AviShai98

New member
תודה!:)

מעניין אם גרי ימשיך לעוד עונה של "מנדלבאום".. יהיה נחמד לראות את אילן ב"עבודה ערבית" וגם לראות את הסדרה שקובי ועודד כותבים לקטורזה.
 
אין מצב שהוא לא ימשיך לעוד עונה של מנדלבאום..

כי את העונה הקודמת הם סיימו במתח ואין מצב שהם לא ימשיכו לפחות לעוד עונה :-\
 
למעלה