פרק 24 - הגמר הגדול בעולם

Gרר

New member
לדעתי שניכם צודקים...

העוקץ בנקודת סיום זה שהזוגות מגיעים אליה סחוטים לגמרי מצד אחד ועם אנדרנלין גבוה מצד שני. השילוב הזה מביא חלק מהרגעים הכי דרמטיים במירוץ. לעשות "פוס" בגמר לפני שהזוגות מגיעים לנקודת הסיום ולשלוח אותם להתחיל משימה בארץ אחרי שנחו והתקלחו, מחוץ לקונטקסט של המשימות הגרנדיוזיות - זה הכי אנטי קליימקס שיש.

כמו כן לא זכור לי שאמרו מה היה הפרש הזמן שנתנו לזוגות בתחילת המשימה בארץ. ההוגן זה לעשות את זה על פי ההפרש שבו הם סיימו את המשימה האחרונה בחו"ל, כי אם זוג מסיים את משימת האקסטרים שלוש שעות לפני זוג אחרי והשנים שאחרי מגיעים צמודים מן ההגינות זה לתת לזוג הראשון שלוש שעות פור בארץ ולשני הזוגות האחרים לתת להתחיל ביחד. ככה לפחות זה ממשיך מאותה נקודה. אני לגמרי לא בטוח שההפרש הזמן שהזוגות קיבלו היה לפי הזמן שבו סיימו את המשימה. בנוסף יש גם עניין של עייפות מצטברת שנמחקת ברגע שמתחילים את המשימה מאפס בארץ. כל זה מאד מוריד מהערך של משימות הגמר.

מצד שני זה באמת עדיף על משימת מזל ובטח שיותר עדיף על מה שעשו בעונה החמישית, אם אני זוכר נכון, שבו היה משימת מבוך שהמנצח בגמר היה מי שסיים את המבוך ראשון ולמעשה לא הראו את סדר הסיום אלא עשו קאט ועברו לשטיח בארץ. תכלס יכלו להביא את הזוגות בכל סדר הגעה... אף אחד בבית ממילא לא ידע את הסדר האמיתי. אז לפחות כאן הזוגות מגיעים לשטיח אחרי משימה ולא סתם מוצנחים אליה, כך שאם מעדיפים מסיבות כאלה ואחרות (תקציב להטיס את כל הזוגות?) להמשיך את הגמר בארץ עדיף שבאמת תהיה בארץ עוד משימה, ולא משימת מזל.

מכל הבחינות האלה הסדר של הגעת הזוגות לרון שחר הוא ההוגן ביותר כי זה גם היה הסדר שבו הם סיימו את המשימה האחרונה בחו"ל, אבל אם למשל טיה ופיי שסיימו ראשונות את משימת המגדל היו מגיעות אחרונות בארץ זה היה ממש לא הוגן. לפחות ככה הסדר נשמר.

ואחרון חביב (ויצחק) - לא להבין ש"מוזה" זה המוזיאון זה עוד איכשהו, אבל לא לדעת שהעיר העברית הראשונה זה תל אביב... על בורות כזאת בהחלט מגיע מקום שלישי
 

AA86

New member
אי אפשר לדעת

אי אפשר לדעת מה היה סדר ההזנקה, כנראה שבאמת שמרו על פערי הזמן מהפיליפינים. מה שכן, זה שטיסה מאפסת פערים זה לגיטימי, במירוץ האמריקאי זה ככה כל הזמן..
לגבי הקטע בארץ.. הוא לא צולם ברצף עם שאר המירוץ אלא לאחרונה, כנראה שממש בימים האחרונים אפילו. מאז עונה 4 שהחליטו לעשות את הגמר בארץ אז הם ככה עושים. אני לא אוהב את זה.
 

סטילהוק

New member
ומה שהכי מצחיק זה ששניהם גרים בעיר הזאת ולא יודעים

שזאת העיר העברית הראשונה. מה שמצביע על רמת הבורות וחוסר ההשכלה בארץ שרק הולך ויורד עם השנים, כמו רמת הבריאות והרפואה הציבורית.
פעם תלמידי ישראל למדו כבר בבית ספר יסודי את הפרט הזה, ועוד פרטים רבים שהנוער והצעירים בימינו לא יודעים.
 

JAMES DEAN

New member
פרק 24 - הגמר הגדול בעולם

הערב, טיה ופיי, חביב ויצחק וקארין ואריאל, עברו חצי עולם כדי להגיע למקום אחד- למשימת הגמר.
משימה שאף אחד לא העז לעשות - משימת הספיידרמן! מי יהיו הזוכים הגדולים?

מי אתם חושבים שיינצח?
מי אתם רוצים שיינצח?

 

סטילהוק

New member
רוצה קארין ואריאל או טיה ופיי


לצערי, קארין ואריאל עשו טעות קריטית בבחירה של מי יהיה למעלה ומי יהיה למטה וזה עלול לפגוע בהמשך מסלול הגמרשלהם. קארין היתה צריכה להיות למעלה מהתחלה ואריאל למטה, ואז גם היה לה מספיק כוח בידיים בשביל לעזור לו. עכשיו היא איבדה את כל הכוחות בידיים, ושני הצמדים האחרים כמעט מסיימים את המשימה.

כך שאני מאוד מקווה שלפחות טיה ופיי יזכו ולא הממנים. ואם קארין ואריאל יעשו את הבלתי יאומן ויגיעו שניים או אפילו ראשונים בסופו של דבר, אשמח מאוד. אך כמו שזה נראה נכון לכרגע הם הולכים להיתקע הרבה זמן במשימה הקשה הזאת.
 

סטילהוק

New member


קארין ואריאל הצליחו לצמצם פערים וחזרו למקום הראוי להם, והבנות ראשונות. הממנים אחרונים ולא יודעים איךךתפע אתפלומבות הואקום. אריאל עובד כפול גם בשביל קארין והם כבר עקפו את הממנים שהגיעו הרבה לפניהם למגדל טראמפ.
 

סטילהוק

New member


יששששששששששששששששששששששששששש


גם טיה ופיי מקום ראשון וגם קארין ואריאל מקום שני. אין יותר טוב מזה. הכי מגיע לשניהם. וגם אם זה היה הפוך הייתי שמח. העיקר שהם שני צמדים שהגיעו ראשונים למרות היתרון הפיזי של הבנים עליהם. אבל לא הכל זה שרירים וכוח, צריך גם מוח.

וכל הכבוד לקארין ואריאל שגם כשהכל נראה גמור עבור, לא ויתרו וחיזקו זה את זו לאורך כל הדרך עד סוף המירף. איזה זוג מדהים, פשוט דוגמא ומופת לכל זוג.

וטיה ופיי, הפייבוריטיות הגדולות שלי כבר מתחילת המירוץ, כמה שאני שח בשבילן.
 

ny22

New member
מנהל
מה זה הגמר הזה??

סיום משימת הגמר לא באמת נתנה פור.
היה צריך כמו בעונות הקודמות.
&nbsp
מודה שאפילו שהייתי שמח שהממנים היו זוכים, אני שמח גם בשביל טיה ופיי.
 

JAMES DEAN

New member
גם באחת העונות היתה ריצה בשדה תירס

ואז ממש לפני בסוף קטעו את זה והזוגות המשיכו בארץ.
 

סטילהוק

New member
אני מאוד מקווה שקארין ואריאל יזכו בתואר הצמד האהוב ביותר

הכי מגיע להם, אין דברים כמוהם, וגם הממנים וגם טיה ופיי הכתירו אותם לצמד האהוב ביותר אחרי שצפו בפרקי העונה. זוג שמהווה דוגמא ומופת לכל הזוגות לתקשורת בריאה ואהבה ותמיכה בלתי נגמרת.

אני כבר הצבעתי להם.
 

פרארי1

New member
נשברו שיאי העולב

ראשית, ברכות למנצחות, בהחלט מגיע להן, כמו שהגיע לכל אחד מהזוגות האחרים שהיו איתן בגמר.
רציתי את סיד ואייל ולדעתי, אם הם היו מגיעים לגמר, הם היו לוקחים בהליכה וזה מביא אותי לכותרת ההודעה.
&nbsp
למה עולב?
כי בפועל, כל היום האחרון במירוץ, עם משימות לא פשוטות שבהחלט ראויות לגמר, היה חסר משמעות לחלוטין.
ברגע שמחליטים שנקודת הסיום בארץ, ברור שכולם עולים על אותה טיסה ואין שום משמעות לכמה זמן התברברו במשימות ובפקקים של מנילה, הכל מתאפס והזוכים נקבעים על סמך משימה אחת ויחידה - פענוח כתב החידה ולכן כתבתי שסיד ואייל היו לוקחים את זה בהליכה.
&nbsp
עוד נקודה שהצחיקה אותי ממש, הייתה שהזוגות יצאו בנתב"ג מיוזעים ולבושים באותם בגדים איתם סיימו במנילה, כאילו שלא עברה טיסה שלמה מהקצה השני של העולם.
הראו שהם סיימו במנילה בחשכה ויצאו מנתב"ג בחשיכה, באמת רצו שנאמין שזה ברצף?
כמה מטומטמים חושבים שאנחנו (יש לי ממש דה ז'ה וו למשפט הזה מעונות קודמות...)?
בפועל, עברה יממה בין הסיום בפיליפינים לנחיתה בארץ, הם לא התקלחו? לא החליפו בגדים? יאללה, יאללה.
&nbsp
תם ונשלם, בסך הכל היה נחמד ומשעשע וזה מה שצריך להיות, בסך הכל תכנית בידור.
להתראות בעונה הבאה של "הקונספירציות של סטילהוק".
 

סטילהוק

New member
כצפוי קארין ואריאל נבחרו ע"י הצופים לצמד הכי אהוב העונה


ואגב, גם ע"י כל שאר הצמדים המתמודדים עצמם, כולל הפיינליסטים, שצפו בפרקי העונה.
 

Gרר

New member
שאפו לטיה ופיי גם על שיריון המונית

הברקה שגרמה להן להרוויח זמן ולא עלתה על דעתם של הזוגות האחרים.

טוב בטח יהיה מי שיגיד שההפקה יעצה להם לשריין את המונית… לקונספירציות אף פעם אין סוף
 
למעלה