פרק 5 בעונה 15... למישהו יצא לצפות?

פרק 5 בעונה 15... למישהו יצא לצפות?../images/Emo58.gif

צפיתי בו הרגע ונותרתי עם דמעות בעיניים... ואני לא מהרגשניות אבל כנראה שגם זה קורה לפעמים... אי אר היא אחת הסדרות שגדלתי עליה ודי עצוב לראות את הותיקים עוזבים... היה עצוב לי מאוד כי אבי היא אחת מהדמויות הכי אהובות עליי יחד עם קובאץ'
מה שהכי אהבתי בפרק זה את לוח התגיות.... טוב לראות שעדיין זוכרים את כולם
 

תמעם

New member
../images/Emo58.gifאם את מתגעגעת לותיקים

אז יהיה מצעד ותיקים לאורך העונה הקרובה. מאד מרגש.
 

DeepThoughts

New member
הייתי פה פעם ספוילר

(kerry cordano) הפסקתי לראות את הסדרה בתחילת עונה 15 , אחרי שראיתי כל פרק מהעונה ה1 עד ל15 הפסקתי לראות כי הסדרה איבדה את עצמה לגמרי אבל ראיתי את הפרק השבוע עם קרטר בנטון רוס והאת'אווי וסוזן סרנדון והיה מרגש הבנתי שגם הכניסו את גרין איכשהו במהלך העונה
 

תמעם

New member
ואני דוקא חשבתי

שאיזה איכות יש בסדרה שגם אחרי 15 עונות שומרת על רמה גבוהה. אני חושבת שעונה 15 היא , בעיקר לקראת הסוף, מעין מחווה לעונות הקודמות. כן הם הכניסו את גרין וזה היה יפה מאד השילוב הזה.
 

תמעם

New member
../images/Emo58.gifבפרק האחרון ששודר ביום חמישי

פרק 19 הופיעו דאג רוס, האת'וואי, ופיטר בנטון. בפרק 12 הופיעה דר' קורדיי ויש את הפרק שידברו פה על גרין שם הופיעו עוד כמה בהופעת אורח. ויש את קרטר שחזר לכמה פרקים.
 
קרטר ראיתי../images/Emo99.gif../images/Emo58.gif

את 12 יש לי להשלים
אשמח לדעת מתי גרין הופיע..
 
../images/Emo58.gifאיזה כיף שיש עם מי לדבר על העונות ה

החדשות (ניסיתי בעבר וזה לא הלך). גם אני כמוך גדלתי על הסדרה המדהימה הזו (וגם אבי היא הדמות האהובה על ביותר). בפרקים האחרונים ממש אפשר להתחיל להרגיש את הסוף, ממש עצוב שזה נגמר. הקיר עם כל התגים מאוד מרגש, אני זוכרת אותו מהפרק שאבי עזבה, אז זה היה פעם ראשונה שהראו אותו אאל"ט. ריי מדהים ואני כ"כ שמחה שהם ביחד עכשיו. אני כ"כ מקווה שיעשו סוף מדהים, סוף שישאיר תחושה טובה ולא טעם רע. אהה ובפרק עם רוס, שהוא דיבר עם נילה וסאם ושאל על האנשים שעובדים, הייתי בטוחה שיזכיר את קרטר, מן סגירת מעגל כזו (כי הוא היחיד, נראה לי, שגם החדשים וגם הותיקים מכירים). חשבתי שהן יספרו שהוא חולה ואז יהיה מפגש של כולם אצלו או משהו.
 
וואי../images/Emo58.gif

סו,ף סוף עוד מישהו שצופה בעונה המדהימה הזו
כן, אישית לא ידעתי על קיומו של הקיר עד שאלה הראתה אותו לאבי
התחלתי לקרוא את השמות ואז להיזכר בכל אחד מהאנשים.. ואיי הרבה קרה לאורך השנים זה בטוח
הפאר של אתמול היה גם יפה לא פחות מפרק 19
שבהחלט הייתי בהיי לגמרי שראיתי את דאג וקרול
(הייתי שמחה לראות את התאומות גם אבל עדיף זה מכלום לא?-:p) וכן גם אני שאלתי את עצמי למה הוא לא שאל על קרטר כי היו להם כמה פאדיחות ביחד בימיו של גרין אם איני טועה.... קרטר אכן היחיד שאיכשהו מחבר בין הותיקים לחדשים.גרין היה המדריך שלו אם אני זוכרת נכון יחד עם דר בנטון איייי איזה זכרונות!
 
באמת כיף לראות את כל הדמויות האלו../images/Emo58.gif

ראית את הפרק של נילה, שאותו יום מתחיל שוב ושוב והתוצאות שונות? זו באמת אחת הסדרות הבודדות שגם הרבה אחרי שנגמר הפרק, את מוצאת את עצמך חושבת עליו.
 
כן בטח שראיתי../images/Emo58.gif

לא הכי אהבתי אבל היה כיף לראות את קורדיי
כן משום מה מצאתי את עצמי חושבת על הפרק של שלשוםו המון...
 

תמעם

New member
למה קורדיי לא באה לבקר?

היא היתה כל כך קרובה.... בפרק עם רוס והתאווי אהבתי לראות : א. שהם עדיין ביחד (זה לא מובן מאליו) ב. שקרול שומרת על השם משפחה שלה ג. ג'ורג' קלוני האחד והיחיד. בהתחלה כשסאם ונילה אמרו שהם משיקגו חשבתי שזה שהם מקאונטי ישאר באויר ורוס וקרול לא יגלו שבעצם הם מקאונטי אבל לשמחתי התבדתי. אמרתי כבר שכל הפרקים הם האחרונים הם סגירת מעגל? גם זה שנילה עוזבת זה סגירת מעגל. האם נכון לומר שרק האלה וצ'וני היו מתחילת הסדרה ועד היום? אה ועוד משהו עצוב- עוד שני פרקים וזהו....
 
למעלה