פרק 5 - "שוק הפשפשים"

oren*

New member
פרק 5 - "שוק הפשפשים"

המטרה: להגיע לרווח הגבוה ביותר על ידי שימוש בשווקי הפשפשים של ניו-יורק 1) הקבוצות יכולות למכור כל מוצר, בכל דרך בה הם רואים לנכון 2) לכל קבוצה יש סכום בסיס של 1000$ 3) הקבוצות חייבות להעביר את כל הכסף וחישוב ההוצאות לנציגיו של טראמפ 4) המועד הסופי לביצוע המכירות - מחר ב-17:00, אז הקבוצות צריכות לחזור למגדל טראמפ לקבלת התוצאות 5) הקבוצה שהגיעה לרווחים גבוהים יותר מנצחת 6) הקבוצה חייבת למנות מנהל פרוייקט 7) המשימה מתחילה - עכשיו!
 
ג'סי מראה מי שהיא באמת...

היא פשוט תקעה לקריסטי סכין בגב... אחרי שהיא העמידה פנים שהיא חברה שלה, ואשת הסוד שלה - היא הלכה וממש דפקה אותה בחדר הישיבות (שלא נדבר על זה שהטיפ שלה, של "אל תגידי כלום" הוא זה שגרם לפיוטרים של קריסטי בסופו של דבר, אבל זה גם די אחריות של קריסטי, שיצאה היום כבחורה שהיא די חסרת עמוד-שידרה). די חבל לי שאיחדו כי רציתי לראות מה יהיה אם הבנות לא יישתמשו במיניות שלהן השבוע (אחרי ההערה של טראמפ שבוע שעבר)- אבל לא נורא...
 
לא היתה בררה לאחד

בכל זאת נשארו 4 גברים מול 8 בנות זה פשוט משחק מכור מראש, ובעניין המיניות בנות איפה שהן לא יהיו ובין אם הן ירצו או לא תמיד ישץמשו במיניות
 

oren*

New member
ג'סי התגלתה כנחשה לא קטנה עם תקיעת

הסכין, אבל במקרה הזה הבחירה לפטר את קריסטי הייתה נכונה. אומרוסה והיידי בחורות חזקות שיכולות לתרום לקבוצה בה הן חברות, לעומת זאת קריסטי תיפקדה כמנהיגה חלשה שבכל מקרה נכשלה בתפקידה (גם אם הכסף היה נמצא).
 

lauBSter

New member
אני במקום קריסטי הייתי בוחר בג'סי

במקום היידי ברגע שהיא שמעה את ג'סי אומרת עליה שהיא האחראית היחידה לכישלון הקבוצה.
 

oren*

New member
ואז זה היה מוציא אותה עוד יותר קטנה

מול טראמפ - הוא העיר לסם על אותו דבר בדיוק (בחר במישהו רק בגלל שדיבר נגדו - למרות שלא הייתה סיבה).
 

oren*

New member
המפוטרת היום - קריסטי

מנהיגת קבוצת "בנות חסות". הסיבה לפיטורין לדבריו של טראמפ הייתה חוסר היכולת שלה להגן על עצמה במהלך המתקפה בחדר הישיבות, לדעתי השגיאה נעשתה כבר בתחילת היום בהחלטה למכור מוצרים סיניים בשוק הפשפשים - כמו למכור קרח לאסקימוסים. גם אם הכסף היה נמצא, זה עדיין רווח של 110 דולר, לעומת למעלה מ-600 דולר של קבוצת "ורסה" - הניצחון ברור (כמו גם האחדות והדינמיקה הקבוצתית).
 
למעלה