פרק 5

Tom HaKatom

New member
פרק 5

הולך להיות פרק טוב! הפרומו: http://youtube.com/watch?v=hakvD0PAono נראה כאילו לאבא של קלייר, יש גם כוחות [שימו לב בקטע שמישהו עף לשמיים, זה נראה כמו אבא שלה...] לפרק קוראים Hiros, לדעתי הוא יתמקד הרבה בהירו. [לפי השם...] אני מניח שהירו ברבים זה בגלל שזה מתייחס להירו מההווה, ולהירו מהעתיד. הגיוני שמי שפיטר פגש ברכבת זה הירו - ואפשר להבין שהוא בא מהעתיד הרחוק כי הוא כבר ממש שולט בכוחותיו [מצליח לעצור את הזמן, אבל אנשים אותם הוא בוחר שלא יעצרו, לא עוצר - כמולא עצר בפיטר] ונראה הרבה יותר בטוח בעצמו, הרבה יותר בוגר והרבה יותר...אממם...שונה? תקציר הפרק:
While Matt finds mind-reading good for marriage, several heroes must face the consequence of testing their unique abilities out in the world. Confused after losing track of another block of time, Niki finds the police on her doorstep, searching for her fugitive husband D.L. Hawkins. Claire confesses to her father. Hiro and his friend get jumped by some Vegas high-rollers. Peter receives a life-changing message from an unlikely source. Dismayed by recent events, Mohinder makes plans to return to India to lay both his father’s remains and his research to rest.​
לא היה לי כוח לתרגם...
 

noyil

New member
אממ

ההוא שעף מאוד מזכיר את אבא של קלייר, אבל משום מה לי נראה לי שזה הוא.. ד"א, שמתי לב שכבר שמת את הפורום בחתימה
 

Tom HaKatom

New member
כן

פשוט החתימה שלי לא הייתה עדכנית, אז אם כבר אני משנה - למה שאני לא אוסיף את הפורום
וכמובן את לוסטיוי
 

Elsewhere

New member
הוא גם קצת, אתה יודע,

הרבה יותר... איך להגיד את זה, מדבר אנגלית?
 

Elsewhere

New member
ולדבר כמו שהוא דיבר?

לא בחמישה שבועות. מה שילך העונה הזו בטח זה שהם יגלו את הכוחות שלהם [מן הסתם], ילמדו אותם ושטויות, ובסוף העונה הפיצוץ הגדול הזה יקשר את כולם והם ינצלו. הוריי! זו ההערכה שלי, בכל אופן.
 

Elsewhere

New member
אה, תיקון.

יהיה קליף האנגר, הם לא בהכרח ינצלו.
[רק אני יושב כאן וחושב לעצמי OMFGOMFG מחר Vanished[!!!]?]
 

noyil

New member
בטח שאפשר בחמישה שבועות

הוא למד במשך שנתיים ואז חזר שנה ו-47 שבועות לאחור, יצא שהוא יודע אנגלית בחמישה שבועות
ד"א, הבגדים שלו הם בטח קולקצית חורף 2157 או משהו, זה לא שהוא הכין לעצמו חליפה..
 

noyil

New member
ויש עוד יתרונות

אם למשל הוופל שלו פג תוקף היום לפני שנתיים (23.10.04), הוא יכול לחזור שנתיים אחורה בזמן, לאכול אותו ואז לחזור שנתיים קדימה!
 

Tom HaKatom

New member
אוי!

אתה נוי מלוסטיוי [רק הרגע גיליתי - גאוני מצידי] יפה ששמת לב לתאריך הזה. ואני חשבתי שתהיה לו עוד משמעות חוץ מפרק חדש של נמלטים ושל הירוס...
 
למעלה