פרשת קם-בלאו

פרשת קם-בלאו ../images/Emo104.gif

1. האם לפי דעתכם עיתון הארץ עושה נכון בזה שהוא מגן על העובד שלו העיתונאי אורי בלאו? 2. האם ענת קם ראויה לעונש על כך שגנבה מהמעביד שלה (הצבא) את המיסמכים? 3. האם אתם מסכימים שמעשיה של ענת קם נכנסים לקטגוריה של ריגול?
 

restart2

New member
פרשת קם בלאו

היי עיתון הארץ עומד באופן פומבי אחרי העיתונאי שלו וזה יפה , אולם הרבה נתונים חסרים . לא ידוע מה היה הסיכום בין השב"כ לעיתון/לעיתונאי? יש שאלות אתיות שעולות כאן והאיטצלה של זכות הציבור לדעת במקרה זה עברה את גבול ההגיון הבריא. אי חזרתו לארץ אינה מוסיפה לעיתונאי והתמודדות באופן של מו"מ מאנד=גליה נראית לי תמוהה! ענת קם ראויה לעונש חמור ביותר - והצבא אינו מעביד! היא התגייסה לצה"ל אין לי ספק שהיא ידעה כי עוברת עבירה. העבירה היא חמורה והייתי כן מכניסה בקטגוריה של ריגול. עולות שאלות רבות האם המעשה הוא אידאולוגי בלבד? האם זכתה לתמורות נוספות? אני לא שמעתי אותה מתנצלת או חוזרת בה ממעשיה. וללא מחיר נאות , המעשה עלול להישנות. לדעתי עיתון הארץ לא היה אמור לפרסם כתבה מחומר גנוב! אני תקווה שימצו את הדין עם כול הצדדים. הגבולות נפרצו בהרבה תחומים וכדי לסמן ולהבטיחם מחדש יש לפעול באופן גלוי ולהדגיש מעשה ומחיר. תודה
 
אני

לא מסכימה שהצבא אינו מעביד. הצבא הוא שירות חובה אומנם. יחד עם זאת זו מסגרת שבה עובדים כמו בכל מקום עבודה. הצבא מייעל את עצמו אירגונית, נותן משכורות לכל החיילים. אני חושבת שכמו שיש בחברה פרטית סיסמאות, הצבא גם צריך להגביל את החיילים בכניסה במחשב.
 

restart2

New member
הלוואי והיית צודקת

בית משפט קבע כי אין יחסי עובד מעביד בין צה"ל לאנשי הקבע שלו היי אין יחסי עובד מעביד בצה"ל. אני עדות לפיטוריי בחודש שישי משירות קבע, ואין מושיע - הפיטורים היו בשל הריוני. עלה לדיון בפני בית הדין לעבודה בירושלים ונקבע כי המחוקק קבע... אין יחסי עבודה בצבא. אנחנו מתנדבים לשירות. היחס הוא חד צדדי. זה שמערכת הבטחון וכולל צה"ל מתנהל ארגונית אין קשר ליחסי העבודה בו. אירית
 
אני

מאוד מצטערת לשמוע שפוטרת בחודש שישי. עד כמה שאני יודעת השירות בצבא חובה. הדרך היחידה שיכולנו להתנדב היה מי שהצהירה שהיא דתיה ועשתה שירות לאומי או אנשים עם מוגבלויות. אני עבדתי בצבא, היה לי בוס ומפקד, וזה היה כמו כל מקום עבודה עם כל המחוייבויות.
 
למעלה