פשוט באסה לנו, הנוער החרדי! ... ‏->

פשוט באסה לנו, הנוער החרדי! ... ‏->

כידוע לכולכם חרדים שחושבים.. סתומרת בעצם נוער חרדי, כל דבר בגופנו נועד בשביל לעבוד את ה` ידיים רגליים עינים פה אף וכו וכו.. לכל איבר יש שמושים שהם נטו לעבודת ה` ומצד שני אני יכול להנות איתם גם סתם!! יעני ללכת לטיולים, לאכול טוב, לצחוק עם החבר(`)ה, וכו` וכו`.. עד כאן הכל טוב יפה עד שמגיעים לאיבר ספציפי מאוד. פסדר, אני מבין שזה נועד בשביל להביא יצורים קטנים ומגעילים חדשים שיחליפו אותנו כשנמות. וזה גם מצווה.. אבל למה אי אפשר להנות איתם בדרכים אחרות כמו עם כל איבר אחר? למה בשביל להנות בתחום הזה אני צריך להתחתן? סעמעמק לא בא לי להתחתן! אבל בא לי להנות!
 
חחחחחחח

ככה אתה קורא לילדים שלך? חח.. זה לא או להנות או להביא ילדים, בסך הכול אתה נהנה כשאתה מביא אותם.. התורה מרשה להנות אבל רק עם מישהי אחת.. זאת אומרת שאי אפשר לפי התורה ``לההפך לגבר`` לפי הרחוב.. (פשוט פעם שעברה כתבתי משו וצנזרו לי. אז אני נזהרת..) תאמת אתה צודק שזה תוקע אותך..
 

ממyמקים

New member
יש משהו בדבריך!

אבל אם אתה כבר שואל דברים למה אסור, יש לך אינספור שאלות! בגדול, התשובה היא כזאת: הקב``ה, ברוב חכמתו, נתן לנו את התורה כדי שיהיה סדר בעולם (אחת הסיבות). ואיך יהיה סדר אם לא האיסור הזה? מבין צדיק? אם לא, רותי תסביר לך. אוקיי? פשוט קר לי באצבעות, ואני לא יכול להרחיב. מצטער!
 
לדעתי הבנים סובלים בשביל הבנות..

(וואי זה יהיה מסובך לכתוב נקי..) כי בחורה כשהיא יושנת עם הרבה גברים אז מתערבב הנוזל.. וזה מה שה` לא רצה שיהיה. אבל בן שיושן עם הרבה בחורות. זה לא קורה.
 
השאלה האמיתית

למה אף אחד לא יכול להוכיח מדעית שאלוהיפ נתן את התורה!! לכן לא צריך לשמור כלום!!!!
 
נניח שתיהנה

ריגושים חולפים. מה תעשה אחריהם? תהיה מכור? תאבד הנאה? איפה תמצא את הגבול בין חיים בריאים לחולניים?
 

קטב עט

New member
נו מאדאפאקה

ליבי ליבי עליך, אני אפילו מבין לרגשותיך. אבל תשתדל לקחת את זה בפורפורציה הנכונה. א. גם בשאר אבריך ההנאות אמורות להיות מוגבלות, אם דתית, אם מוסרית. עם רגליך יהיה נכון לטייל, אך לא לרקוד במסיבות גייז או לבעוט בבחורות, עם פיך אמנם תוכל לאכול טוב, אבל לא לאכול מאכלות אסורות או לעשן גראס, וכן לצחוק, כמובן בגבול הטעם הטוב, ותסכים איתי שלעג לנכים עובר את אותו הגבול. כל זה נכון גם לעניין בעייתך הספציפית. תהנה אחי אבל בחוכמה, בטעם טוב ו...בפופורציה. ב. לדעת הרמב"ם מדאורייתא לא תזדקק לחתונה בשביל להגשים את הפנטזיות שלך (במיועדת לו), אך באו רבנן ותקנו לטובתך הגבלות וגדרים. אם יקשה לך להסכים אם ה"לטובתך", צא ושאל את מקביליך בעולם החילוני ותלמד כמה דברים.
 
תשובה אמיתית

בגדול אתה לא הריאשון ששואל את זה וכל ילד חילוני מתחיל שואל את זה על עוד מיליון דברים ואל תצפה לתשובה על שאלה כזאת בכתב או ב5 משפטים אז אם באמת אתה רוצה לשמוע מלאה תשמע את הקלטות של הרב קאווס על שלום בית הוא גם מדבר די פתוח וגם נותן גישה חדשה ומעניית לחיים מאוד מרתק ושלא תתאכזב על זה שלא קיבלת תשובה אמיתית ומהירה אז כמושכל ריאשון האיבר הזה לא נועד להנאה אישית כמו הדוגמאות שהבאת ובעצם צורתו הוא נועד לחיבור למשהו ובלא זה אין הוא ממלא את יעודו זה כמו שא`א להפעיל שום מכשיר חשמלי בלי שקע ואם אתה בכל אופן רוצה להשתמש בו לא כיעודו אל תצפה שזה יותר לך כמו שאתה לא מצפה שיתירו לך ללכת לים בשבת כשאפשר ביום חול ואתה לא מצפה שיתירו לך סמים כי בא לך להנות בלי לשתות 5 בקבוקים וכדו` בקיצור אל תצפה לקיצורי דרך תשמע הדרכה נכונה ותתחתן אני נשוי שנה ותאמין לי אין כמו זה ואם יש כאלה שאומרים בציניות שזה החיים שלאחר המוות אז כנראה שאני הייתי צדיק וזכיתי לגן עדן אז אני ממליץ לך גם להיות צדיק ולא לעשות שטויות מיותרות אז שמיעה מהנה...
 

jack ace

New member
תעזרו לי.

תפסיקו עם זה . אני שוב רוצה להיות שבבניק. אווף.
 
למעלה