פש"ר ותהליך

מרי98

New member
פש"ר ותהליך

תודה רבה לעו"ד אייל
יש כמה שאילות הבהרה .לגבי תשלום לכנ"ר (שכנרא כמו שאתה כותב הוא בעל תפקיד ) אם הוא מקבל מכנ"ר ראשי 20% שכר (ללא מע"מ והוצאות) האם סכום הוצאות ,שהוא מבקש יכול להסתכן ב10.000 ש"ח ?
2. האם הסדר יכול להיות חלקי (ז.א . כסף ששולם לכנ"ר עד עכשיו יכול להספיק לכמה נושים (רשיות המס קודם כל) ואז נשאר למעשה נושם אחד (בנק ) ואז רק אליו יש אפשרות לעשות פש"ר. או לא ניתן לעשות הסדר חלקי .
3.האם מנסיון שלך בנק מעוניין לסגור את החוב על בסיס קרן או שלא הכפת לו לקבל גם 4 שנים את תשלום ואחר כך בכל זאת לא להסכים להפטר ,
4. שאילה מה קורה אם אחרי 4 שנים בנק לא מסכים להפטר. אז מה הליך . האם אנו נעמוד במצב המשך תשלומים לכל החיים (כי סכום חוב לבנק היום עם ריביות וכו"ל עומד על 400.000 ש"ח)
מה אתה ממליץ לעשות בנדון
5. לגבי גירושים ,שאילה היא בעקבות רצון לקנות דירה אחרת ,הרי אני נשוא ולקחת משכנא לבד לא יכולה רק ביחד עם בעלי שהוא מוגבל ובתהליך פש"ר. אז חשבתי כן להתגרש ואז למכור דירה קיימת ולקנות דירה חדשה ומשכנטא רק אלי שאין אלי פש"ר.
לתשובתך אשמח
ושוב תודה עם הרבה ערכה.
 
תשובה!

1) שכ"ט של בעל תפקיד הינו שיעור (אחוז מסוים) ממה שנצבר בקופה + מע"מ והוצאות.

2) לאחר חלוקת הכספים בדין קדימה (בשיעור 100%) הסך שנותר אמור להתחלק ליתר הנושים הרגילים - כל אחד בהתאם לשיעור נשייתו.

3) כל מקרה לגופו...

4) נושה (במקרה שלך בנק), יכול להתנגד להפטר אך מי שקובע בסופו של דבר אם יינתן הפטר הוא בימ"ש ששוקל בין היתר את אינטרס החייב לפתיחת דף חדש בחייו. גם כאן כל מקרה לגופו...

5) תשובה רצינית לשאלה זו מצריכה הכרה של עניינך לפרטים.

לאור שאלותייך, מומלץ להיוועץ בעו"ד המתעסק בתחום.

בהצלחה!
 
למעלה