פתיחת דיור

גוטיט

New member
פתיחת דיור

מחפשים נערים דתיים הסובלים מפיגור שכלי קל עד בינוני, לפתיחת דיור חוץ ביתי ברמת השרון. לפרטים 0577635345 לילך.
 

נעם83

New member
כפר שילוב קהילתי בגליל

שלום אנשים יקרים. אני רוצה לספר לכם על פרויקט שילוב קהילתי שאנחנו מבקשים להקים, במרחב הגליל. אנחנו עובדים על הנושא במלוא הקיטור מול גורמי הרווחה, משרד הפנים, מנהל מקרקעי ישראל ועוד, ומקווים להצליח בנושא. חשוב לנו מאוד לשמוע גם את התובנות שלכם בתור משפחות, ועל כן אני משתפת אתכם בנושא הזה. אפשר לפנות אלי במסרים לפרטים נוספים. כללי: המטרה היא להקים כפר שילוב קהילתי, מתוך תפיסה שלא נכון שאנשים בעלי צרכים מיוחדים חיים כחלק נפרד מהקהילה. אנחנו רואים במציאות זו עיוות מוסרי של החברה, וגם מצב הפוגע באנשים עם צרכים מיוחדים. בכפר שברצוננו להקים יחיו משפחות כקהילה עצמאית ותוססת, לצד אנשים בעלי צרכים מיוחדים, מגיל 21 ומעלה. מדובר כרגע על בעלי פיגור קל עד בינוני, אך ברצוננו לפתוח זאת בהמשך להגדרות נוספות. הכוונה היא לקיים מודל "אימוץ" בין דיירי הכפר לבין הקהילה, על מנת להבטיח קשר בר קיימא, ולא סתם חיים במקביל. בנוסף, בכפר יהיו מספר מוסדות (חוות רכיבה טיפולית, חוות עיזים ומגבנה, אזור לעבודה חקלאית, בריכה טיפולית, מסעדה ועוד) שיהוו אפשרויות לתעסוקה שיקומית לדיירים בשעות אחר הצהריים, וכן למפגש עם נוער ומבוגרי הקהילה, ותושבי היישובים הסמוכים. כפי שציינתי, אנחנו עובדים על הנושא וזוכים להרבה מאוד תמיכה. אנחנו מאוד אופטימיים שהפרויקט יקרום עור וגידים בטווח השנתיים - ארבע הקרובות. היינו שמחים מאוד לשמוע מכם: 1. האם הייתם מעוניינים לשלוח את ילדיכם למסגרת כזו? 2. מה הייתם רוצים שיהיה בכפר כזה - תנו לדמיון להתפרע, אנחנו בשלב החלומות, בשלב הזה מותר הכל. אחר כך נוריד את זה למציאות. 3. האם הייתם מוכנים להצטרף אלינו בשלבי התכנון בהם אנחנו נמצאים ולסייע לנו? אשמח לספק פרטים נוספים במסר. בכבוד, נעם
 

shine on 35

New member
נשמע מדהים,

אני אמא לילדון בן חמש עם קוגניציה גבולית ועניין העתיד תמיד מעסיק אותנו..בזמנו עיצבתי למקום שנקרא "יחד בגליל" את הלוגו כך התוודעתי לעובדה שקיימות אפשרויות מקסימות לילדנו. שיהיה לכם המון בהצלחה, צריכים מקומות כאלה.
 

בלפור139

New member
לנועם83

קראתי את הכתבה שכתבת בפורום תפוז סיפרתי עליה לכמה חברים אשר הילדים שלהם יחד עם הבת שלי באירגון ששמו רעים המאגד ילדים עם ליקויי למידה ו או ילדים עם פיגור קל מאוד והם ביקשו ממני פרטים נוספים . אשמח אם תיצור איתי קשר שמי הוא משה צדקה והפלפון שלי הוא 0543540108 או טלפון 039620908 בכבוד רב משה.
 
למעלה