פתיחת XLSX ב-OPEN OFFICE, אפשרי?

שיתוף ידע מכיר ?

ברור שעדיף לנסות הכל בעצמך, לא תמיד תצליח בהתנסות בכל תוכנה. כמי שעוסק בתחום יעוץ והדרכה, שאלתי את השאלות כי אני לא שמעתי על התוכנה. אני תמיד מעוניינת בנסיון של אחרים כדי ללמוד דברים חדשים. התשובה שלך לגבי עברית היא חשובה. אני רוצה לשאול אותך עוד אחת באותו נושא. כשאתה כותב נוסחה ואת בעברית, הנוסחה מופיעה כפי שכתבת ? האם נתקלת בתצוגה הפוכה כמו שפעם היה ב-CALC ?
 

דניאל101

New member
400 ש"ח זה המון כסף

והרשיון הוא להתקנה רק על מחשב נייח אחד ונייד אחד. לפני כשנה שקלנו לקנות אחד כזה, אבל יש לנו 2 מחשבים נייחים, אז נשארנו אם האופן אופיס שלנו.
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
אני "מת" על 'הצהרות בומבסטיות' . . .../images/Emo43.gif

שאין מאחוריהן הרבה... עפ"י תנאי הרישיון - חבילות "אופיס" ניתנות להתקנה ב- 3
מחשבים שונים. מעבר לכך - אם תאמץ את המנהג לקרוא את כל האמור ב'אשכול' בו אתה מבקר - תתפלא לקרוא שניתן להוריד ולהשתמש - חינם
וללא הגבלת זמן - בגרסה מלאה
של "אופיס 2010" [גם אם "בטא"].
 

דניאל101

New member
המידע לגבי כמות המחשבים מבוסס על מה שאמרו לי

בשיחת טלפון עם שירות של מיקרוסופט.
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
גם "הם לומדים, כל יום, משהו חדש" . . .../images/Emo43.gif

שלח להם את המצ"ב, ותבקש הסברים...
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
וכדי להסיר ספקות . . .../images/Emo43.gif

גרסת ה- Home [למרות שרשום, לצידה, גם Student] נמכרת לכל מי דיכפין...
 

דניאל101

New member
טוב לדעת,

כשאני בדקתי אופציה לרכישה, המקום היחיד שראיתי פרסום לגירסאת סטודנט זה בפרסומים של ארגוני סטודנטים, ושם לא היה רשום אפילו לא ברמז מה הרשיון התקנה. כרגע זה לא רלוונטי בשבילי, מכיוון שההבדל בין האופן אופיס לבין זה של מייקרוסופט לא שווה לי את הסכום הזה. וסתם לידע כללי, כשרשום שמותר להתקין לעד 3 מחשבים, האם מותר לי להתקין על 3 מחשבים, לפרמט אחד מהם ולהתקין על אחר?
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
כש"תמצא" 400 ש"ח . . .../images/Emo43.gif

[שהם שו"ע ל-20 מנות פלאפל+פחית שתיה] - נמשיך את הדיון. מאחר והנושא איננו "אופן אופיס" אני מציע, שבבוא היום, נמשיך, אותו, בפורום הייעודי לכך...
 

BravoMan

Active member
אני מת על ההשוואות האלה:

הרבה פעמים כשמחיר תוכנה כזו או אחרת עולה לדיון מנסים להשוות אותו לכל מיני דברים: מנות פלאפל, ליטר דלק, פחית קולה. מנסים להראות שאם מחלקים את המחיר לחתיכות קטנות אז פתאום זה לא נראה כ"כ נורה. אבל מה בכלל המשמעות של הדימוי הזה? האם מישהו יחלק לנו את המחיר ל-36 תשלומים נוחים? ומה בכלל הקשר של חלוקת המחיר? יש אנשים שבשבילם לאכול כל יום מנת פלאפל + פחית זה בזבוז כסף מיותר (מה גם, שיש דברים טעימים יותר). כל ההשוואות האלה חסרות משמעות, ואני לא מבין מדוע משתמשים בהן - חסרה סיבה אמתית שמצדיקה את הוצאת הכסף הזה?
 

R n L

New member
ידועות בינתיים תקלות/בעיות עם הבטא הזו?

או שעד כה לא היו תגובות שכאלה עד כמה שידוע לך/לכם?
 
למעלה