פתיל מהעבר - כמה נמוך אתם מוכנים לרדת?

  • פותח הנושא DDN
  • פורסם בתאריך

DDN

New member
פתיל מהעבר - כמה נמוך אתם מוכנים לרדת?

כמה נמוך, כמה מלוכלך, כמה מעוות, כמה מרושע המערכה שלכם יכולה להגיע?
אתם כמנחים/שחקנים.
פתיל טוב (לדעתי) בתקופה טובה (לדעתי) של הפורום. אני ניהלתי, אני אוהב את הנושא, ולא הייתי שם להגיב! (הייתי בחו"ל וממש לא זוכר איך הגבתי. עם נוקיה 6312 לדעתי, או פאלם. ההיסטוריה

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=353&messageid=61318590
 

CallMeCavanaugh

New member
אני בדיוק קורא את Play Dirty של ג'ון וויק

בעיקרון, תמיד הייתי מנחה מתעלל בדמויות, אבל כנראה שלא בצורה קיצונית כי אני זוכר רק מקרה אחד של דמות שהחליטה שהספיק לה, וגם זה בגלל שחשבה שהסתבכה יותר מדי, לא בגלל שסבלה יותר מדי.
&nbsp
אבל הספר של ג'ון וויק עוזר לי להבין למה בעצם הדמויות צריכות לסבול (והן צריכות לסבול) ואיך לעשות את הסבל הזה משמעותי, מה שאני לא יכול להגיד על הסבל שעבר על דמויות במשחקים שלי בעבר. אני בהחלט מאמין שהספר הזה יהפוך אותי למנחה טוב יותר.
 

golan2072

New member
בנושא קרוב אצלי אף פעם לא חסר GORE

הקרבות אצלי לא יפים, הם אכזריים ומלאים דם, קרביים וראשים (או גפיים!) כרותים, לפחות של מפלצות, דמות שתיהרג מנזק מאסיבי תיהרג אף היא באופן מאוד אכזרי.
&nbsp
וגם: עשיתי MINDFUCK רציני לדמויות אצלי עם נות'יק - מפלצת ממו"ד 5 שקוראת מחשבות, פשוט שיחקתי בהם כמו חתול בעכבר, היה כיף, את רוב העבודה הם עשו בשבילי, השחתתי את מצפונם כמו שטן של ממש! כוהן סדר-ניטראלי ולוחם סדר-טוב היו מוכנים לספק את גופות אוייביהם (כולל בני-אנוש!) למאכל למפלצת בתמורה לכל מיני דברים השבטיח להם (קרא את מחשבותיהם, ידע טוב מאוד מה כל אחד רוצה ומה להבטיח).
 
למעלה