פתרונות טבעיים - עצירות, צואה קשה, טחורים...

queenyfj

New member
פתרונות טבעיים - עצירות, צואה קשה, טחורים...


כולם אומרים שזה טבעי וככה זה בהריון. אבל זה כבר ממש גורם לי סבל.
אמנם יש לי יציאה אחת ביום לפחות - אבל היא ממש קשה וכרוכה בהרבה מאמץ וזמן. השילוב של זה עם טחורים ממש ממש לא נעים.
אני מחפשת פתרונות טבעיים... וגם כמה שאלות:
1 - יש לי משחה טבעית לטחורים שעוזרת. אמרו לי לעשות קומפרסים עם מגנזיום (מלח אנגלי): מהלתי כמות של 15 גר' (חצי קופסא) בחצי ליטר, לפי מה שאמר הרוקח, וטבלתי בזה פד גזה. כמה זמן להשאיר את הפד על הטחורים? כמה פעמים ביום/בשבוע מותר לעשות את זה?
2 - אני בשבוע 27. התחלתי לאחרונה לשתות את המשקה שדסי פרסמה מתכון שלו - פטל, סרפד וכו'. התקשות הצואה מאוד התגברה בשבועיים האחרונים - האם יכול להיות קשר לשתיית המשקה? אני שותה ליטר של החליטה כל יום.
3 - אילו דרכים טבעיות אתן מכירות לריכוך של הצואה? מיץ שזיפים לא כ"כ עוזר, אני שותה 3 כוסות ביום. אני שותה המון מים ואוכלת פירות, אבל בינתיים המצב רק מחריף...
תודה למי שקראה עד כה ולא נגעלה

ותודה מראש לעונות!
 
אני עברתי לפתרונות לא טבעיים

זאת אומרת מיני חוקן (מיקרולקס) שעשיתי כל יומיים ואחרי חמש דקות הכל יצא מעצמו ובקלות בלי להציק בטחורים. והתמדתי בחוויה הזאת חצי מההריון, כי זה היה ממש בלתי נסבל בהריון הראשון. יום לאחר הלידה בפעם הראשונה כשהרגשתי "מחשבות על קקי" עשיתי גם אחד כזה - וזהו, מאותו יום, או בעצם למחרת בבוקר המערכת שלי חזרה לתפקד רגיל. שום דבר אחר לא עזר, לא שמן זית ולא תערובת משלשלת של סיבים ופירות יבשים שאמא שלי מכינה, ולא מי שזיפים מיובשים מושרים (גועל) ולא ולא ולא... ודווקא הפתרון הפולשני הזה היה יעיל מאוד ושמר על הטחורים בשקט מירבי.
 
נ.ב.

אם עוד לא ניסית, אז יכולה לנסות לבלוע שתי כפות שמן זית על הבוקר על בטן ריקה, זה כן עזר בשלבים מוקדמים
 

queenyfj

New member
תודה רבה!

לא חשבתי על האפשרות של חוקן אבל יש מצב שאשקול את זה. חוקן של מים או שיש איזה חומר שצריך לקנות?
 
זה לא חוקן מים

קוראים לזה מיקרולקס MICROLAX וזו שפורפרת פיצית כמו של טסטר למשחת שיניים או קרם עיניים עם פיה באורך 2 סנטימטר שיש בתוכה גליצרין. מכניסה את הפיה לחור המיועד, סוחטת השפורפרת פנימה, יושבת על האסלה עם עכוז סגור היטב חמש דקות והכל יוצא. קצת יותר יעיל מנר גליצרין כי זה כבר נוזלי ולא צריך לחכות עוד עשר דקות שיימס בפנים, ואת גם לא צריכה לדחוף אצבעות כי השפורפרת עם פיה נוחה בעיניי לפחות. יכולה לבקש מרשם לזה מהרופא משפחה או האחות בקהילה. אני לא קניתי אלא לקחתי מעבודה, לדעתי אפשר גם לקנות סתם אבל עם מרשם זה זול יותר.
אה, ולנגב טוסיק עם מגבונים של "פרוקטו מגבונים" במקום נייר גם עושה טוב.
 

queenyfj

New member
תודה על ההסבר המפורט
וגילוי

אני אבקש מרשם מהרופא/אחות בביקור הבא ואנסה.
בינתיים גיליתי שלהיות עם הברכיים על השטיח ולחבק את כדור הפיסיו ולנוע איזה 10 דקות - מרגיע ומרווח שם משהו ושולח אותי לשירותים... ואם בן הזוג שלי בבית ויש לו כוח הוא עושה לי בזמן הזה קצת עיסוי בגב התחתון וזה ממש עוזר. מפתיע, אבל ממש עוזר.
 
מצוין שגילית תנוחה שעוזרת

בהריון הראשון היתה לי עצירות כזו, שיכלתי לטפס על עמודי חשמל וזה לא הביא לכלום. אז בהחלט עברתי את כל השיטות הטבעיות במשך כ4 חודשים עד שהתיאשתי לגמרי, גם תרגילי תנועה שמעודדים מעיים. יכולה לעודד אותך - העצירות לא חזרה לי בהריונות הבאים, לפחות לא ברמה הזו.
 
יש אבקה של סיבים תזונתיים

מיקרו משהו... אריזה ירוקה. יש את זה בסופר פארם.
אפשר להוסיף את זה למרק/ לשייק/ למים.
לא ממש טבעי אבל יעיל
בהצלחה
 
למעלה