פתרונות שמר אטיאס לא רוצה שתדעו

namelass

New member
פתרונות שמר אטיאס לא רוצה שתדעו

חברים תתעוררו, יש לכם עיר ממוקמת 45 דקות מת״א 25 דקות מירושלים 40 דקות מאשדוד, והחשוב ביותר ברגעים אלו נבנות שם יותר מ 25 אלףףףףף יח דיור שלא משווקות לכם!!!!! 25 אלף וכולן לציבור אחד, אם תגדלו זקן ותשימו כיפה שחורה אוליייייי תצליחו להכנס הגרוע מכל יותר מ 20% מהן ישווקו בשיטת מחיר למשתכן ואתם לא יודעים על זה ופה מתפללים שלא תדעו על זה !!!!! 26 שנה אני חיי פה ואפילו דירה אחת לא משווקת לי למה???????? למה הממשלה לא אומרת לכו לבית שמש ????? מר אריאל אטיאס למה אתה לא אומר יש לכם דיור בר השגה בבית שמש אם תרצו???? שלו ידעו שפה יש 25000 דירות תוך שנתיים!!!!!!!!!!!!! תלחמו במלחמה מנצחת 45 דקות מתל אביב בכסף שתחסכו תשלמו לנתיב המהיר. חחח
 

shlomiff

New member
כמו שיש אזורים לחילונים

יש אזורים לציבור החרדי. אתה לא רוצה שנגור בתוך הדוסים..
 
אלה 25000 דירות

אני לא ידעתי על זה וזה משהו שצריך להילחם עליו. דוסים קיימים לא בגלל שהם מאמינים שזה מה שהם צריכים לעשות, אלא בגלל שזה נוח וקל. אם יהיו להם את אותם התנאים האזרחיים שלנו יש, אוכלוסייתם תקטן עד שיהוו את אותו אחוז שבני האמיש בארה"ב מהווים.
 

namelass

New member
איזור שלהםם?????

מר בחור זה הכל יחצנות טובה בבית שמש יש יותר אנשים כמוני מאשר חרדים אתם פשוט לא יודעים , ולמה זה? בגלל שמר ראש העיר ומר אטיאס מסתובבים ואומרים בני ברק הבאה ביתר עילית החדשה.... זה לא המצב!!!! בית שמש עיר רגילה לפני כל ההגירה הזו שלא פסקה לה זו הסיבה שבכניסה לה יושב סניף מקדונלדס מהדרין פתוח לו בשבת .... זו עיר זו אחת הערים כל האוכלוסיה העובדת שלנו ( שלנו הם לא עובדים יש להם מפרנס אחד... אהה ושלא תחשבו שזה מי שלמעלה , זה יותר מי שבפנים חחח עם יצוג כמו ש"ס זה חתיכת בפנים) עובדת באיזורי ירושלים איזור ת"א סטודנטים שלומדים בת"א אם לא נאה מה שיש לעיר להציע בחצי שעה נסיעה יש הרבה מה להציע... אבל אף אחד לא אומר את זה אף אחד לא מספר איזה יהלום יש פה כי אם הורים צעירים יחליטו לבוא ולבנות פה חיים הם יביאו איתם את הדברים שהחרדים מפחדים מהם... בבית שמש יש ראש עיר חרדי שנתיים תגדילו ראש תבואו ולא יהיו 4 שנים נוספות ותיהיה פה עיר עם רבע מיליון תושבים רק לא אלו שאטיאס חולם להביא לפה... למה אף אחד לא יודע שיש את זה על הצלחת ???? איך זה ששמנת של 25000 אלףףףףףףףףףףףףףףףף הולכת לה בלי שאנשים יחושו רעב והחתול הזה שומר עליה במיליון עיניים .... אמרו יש בארץ אחוזי בניה של 10 אחוז??? מעניין אם ספרו את ה 25000 אלףףףףףףףףףףףףףףףףףףף דירות האלו ?????? לא ניראה לי שבכל הארץ יש אישור לבנות בכמות כזוווווו ד"א יש שמועות שה 25 יהיו אפילו 30 חחחח זה יודעי דבר אומרים עוד לא התחילו וכבר מתכננים את החריגה המותרת בחוק חחחחח באיזה עיר אפשר להעמיד 5 אלף דירות בלי להגיד כלום אהה??? ושוב רק כדי שלא רק אני יאכל את ליבי עם כפית וקורט מלח 25 25000 עשרים וחמישה אלףףףףףףףףףףףףףף Twenty-five thousand זו יריקה בפרצוף של כולנו!!!!!
 

shlomiff

New member
מפרגן להם. רק שכמו שלהם

יש שר שדואג להם. לנו גם צריך לביות אחד כזה. הבעיה שכולם. חראותתת
 

דודG

New member
אני לא מציע להלחם על זה כי נפסיד

המשפחות החרדיות עניות מאד ויש להם המון ילדים. הן תמיד יהיו לפנינו בתור לדיור מוזל וכל ההטבות. אנחנו לא יכולים להלחם בהם ולנצח. אנחנו כן יכולים להלחם בעידוד הילודה שהם מקבלות. בינתיים יש להם עידוד ילודה ועידוד חוסר עבודה. כשזה יצומצם הם יתחילו לעשות פחות ילדים. ועוד הדרך ארוכה. כרגע הם חיים בעוני מחפיר יותר מאיתנו ושיהיה להם את הדיור המוזל שלהם. זו מלחמה אבודה.
 

מסובכת

New member
הידעת שאם אתה תחשוב ככה

ותרחם עליהם אתה בעצם מעודד אותם?! אם כולם יחשבו כמוך וירחמו עליהם, הם בעצם השיגו מה שהם רוצים: להפוך עוד עיר - לעיר חרדית ובכך להשתלט על כל הארץ. זה החלום שלהם, ככה לאט לאט הם יתרבו, יראו מסכנים, ואנשים כמוך ירחמו עליהם- ככה הם ירוויחו, כי בעצם אין מי שיפריעה להם. אז יש לך טעות לדעתי. הם לא מרחמים עליך, אז למה לרחם על קבוצה שרק דואגת לתפוס עוד שטח חרדי על מנת לנסות להפוכה לעיר חרדית?! אל תתין להם לגיטימציה בדרך של מחשבה זו להמשיך את מה שהם טובים בו: לעשות ילדים ולא לתרום למדינה שבה חיים בה... ועוד הכי גרוע, הרוב בהם בכלל לא מאמין בקיומה של ישראל. האם אתה עדיין מרחם עליהם?!
 

דודG

New member
לא מרחם עליה אני פשוט פרקטי

אני לוחם וותיק בהמון תחומים (תציצי בחתימה) וגם בלוחמה פיזית. אני לא אלחם במי שמראש יביס אותי. אני אולי אלחם בו יותר מאוחר אם אהיה חזק יותר. או אלחם בו באמצעים מתוחכמים יותר אבל לא ראש בראש. כמוני כמוך לא אוהב אותם. אני חוזר בשאלה בעברי ונלחם וותיק נגד כפיה דתית. אני איתך ולא נגדך. צריכים להיות קצת יותר מתוחכמים ולראות רחוק יותר. כרגע להם יש יותר ילדים וכל חוק סוציאלי יתן להם עדיפות. אפשר להלחם בהם בדרכים אחרות. לצמצם לכל המדינה תקציבי ילדים שלישיים ורביעיים ומעלה. זה מה שצריך לעשות לטווח ארוך וחלק מהממשלות ניסו לעשות והצליחו חלקית. זה לא אומר שמייד כמות הילדים שלהם תירד אבל זה ישפיע על כולם לעוד 10 שנים.
בוקר טוב. כדאי להלחם ביחד ולא להתפלג
 

מסובכת

New member
שמחה לדעת שאתה פעיל חברתי!!!

אבל עד אז שכולם יתלכדו בנתיים הקבוצה הזו מצליחה להתלכבד והופכת עוד עיר- לעיר חרדית! מה שאומר- הם מרוויחים זמן!
 
למעלה