צביעת בד ריפוד של ספה

yulll

New member
צביעת בד ריפוד של ספה../images/Emo66.gif

שלום, מבקשת את עזרתכם לגבי צביעת בד. יש לי ספה ישנה ואני מעוניינת לצבוע את הריפוד שלה עם צבע "באטיק", הבעיה היא שהבד הוא צבעוני בגוונים די כהים של בורדו, סגול, חום וכדומה...ולא נראה לי שהצבע שבחרתי (ירוק זית) יראה עליו, אז חשבתי... להבהיר את הבד ע'י אקונומיקה ואחר כך לצבוע. אשמח לשמוע מנסיונכם (אם יש) או רעיונות נוספים תודה תודה תודה
yulll
 

uti

New member
אקונומיקה תאכל לך את הריפוד ותוך

שבוע לא ישאר לך ריפוד!! בכל מקרה ברגע שיש לך דוגמא מסויימת על הבד הצביעה לא תהיה אחידה בשום אופן. כלומר, הדוגמא תישאר והצביעה תראה ירוק זית בגוונים הבהירים ועל הדוגמאות זה יראה שונה. אולם הדוגמא תשאר.
 
אולי כדאי לך לקנות בד פשוט

אולי שווה לקנות בד לבן/אוף וייט (פשתן, בד ערבי...) בגדול הדרוש ולצבוע אותו? בד פשוט עולה 15-25 ש"ח למטר, תלוי איפה קונים. רוחב הבד הוא בד"כ מטר וחצי, כלומר- מספיק רחב לכיסוי רוב הספות. והצבע יצא איך שאת רוצה ומתכננת ולא לפי הדוגמא הקודמת. בהצלחה.
 

yulll

New member
ומה אם....

גם אם אני אמהל את האקונומיקה עם הרבה מים הבד יאכל??? פעם הייני מלבינים כך כתמים על בגדים לבנים ולכן חשבתי שזה יכול להצליח גם כאן... בכל אופן, תודה על תגובתך, נראה לי שאני אנסה בכל זאת, הרי אין לי מה להפסיד....
 

nizanm

New member
אכן, מה כבר יש לך להפסיד?

ותחזרי לספר על התוצאות.
 

anat15

New member
כמה שידוע לי

על צבעי הבד שאני השתמשתי איתם (לא זוכרת את שמם) כתוב בפרוש שזה לא "תופס" על כתמי אקונומיקה. (אני רציתי לצבוע מקומות שהולבנו וע"י כך לתקן את הבגד- לא הלך!!!)
 
למעלה