צבעי מאכל באבקה

  • פותח הנושא u z a
  • פורסם בתאריך

u z a

New member
צבעי מאכל באבקה

שלום, שאלתי כאן לפני כשבועיים לגבי צבעי מאכל להכנת העוגה הצבעונית. לצערי, לאחר כתיבת השאלה לא הצלחתי להגיב (ואף לא לשלוח מסר לנטע המקסימה והנדיבה. נטע - האם קיבלת ממני מייל?), ולו רק כדי להודות על התגובות. החלטתי לקנות את צבעי המאכל באבקה, שעולים כ-7 ש"ח בלבד. עם זאת, קצת מוזר לי שבכל החנויות הוירטואליות לאביזרי בצק סוכר (חוץ ממתוק.נט) אין צבעי מאכל באבקה. האם האבקה טובה? האם יש צורך למהול אותה באלכוהול או במשהו אחר? להזכיר, אני זקוקה לצבעי המאכל בשביל העוגה הצבעונית ולא בשביל בצק סוכר (כלומר האבקה תתערבב עם תערובת לעוגה, כנראה עוגת השמנת שנטע המליצה עליה כאן למטה). תודה מראש!
 

net the jet

New member
לא קיבלתי מייל, לא יודעת לאיזה שלחת( יש לי

3
) אבל לפעמים שם לא מוכר אני ישר מוחקת מן הפחד של תולעים\וירוסים.... או שזה נשלח לתיבת ה spam כשזה ממשהוא לא מוכר... מילא. נראה לי שלצורך הענין לא תהיה בעיה עם האבקה כי הרי התערובת היא רטובה. מה שכן, העוגה הספציפית הזו קצת "דחוסה" ואם את רוצה צבעים עזים יתכן שתצטרכי להוסיף לא מעט אבקה ( אבקות פחות מרוכזות בד"כ מג'ל ) אז אם אחרי שאת מחלקת לצלוחיות ע"פ כמות הצבעים שאת רוצה, ומוסיפה את האבקות לכל צלוחית, אם את רואה שזה "יבש" מדי, לא יקרה כלום אם תוסיפי כפית או 2 שמנת מתוקה או אפילו חלב.... סתם לעוד טיפה רטיבות, לא יקרה כלום לעוגה. ועוד משהו קטן- מכיוון שחומרי התפחה ( קמח תופח, אבקת אפיה, סודה ) מתחילים לפעול כשמערבבים את חומרי העוגה היבשים\רטובים, אז לעשות את הכל זריז. כמו כן בעוגות בחושות, עירבוב הקמח הוא תמיד אחרון והוא קצר רק עד להבלעת הקמח בעיסה, תשתדלי לערבב כמה שפחות . ז"א לערבב עד השכל יטמע, אבל לא "להרוג בעירבובים" אחרי.... בהצלחה
 

u z a

New member
שלחתי לך מייל דרך האפשרויות בכרטיס האישי

אין לי דרך לדעת לאיזה מייל זה הגיע... תודה על הטיפים, מקווה להיות מספיק עירנית לכמה העוגה יבשה. מדובר על ילדים בני שלוש עד חמש - איזו תוספת טעם כדאי להוסיף? הייתי הולכת על שוקולד צ'יפס, אבל זה יהרוס את הצבעים, לא? אולי רק וניל...? ורק לוודא שהבנתי איך מכינים, אני פשוט שופכת כל תערובת למרכז העוגה, והיא לבד מתפשטת לשוליים, נכון?
 

net the jet

New member
את יכולה לשים צ'יפס של שוקולד לבן, הוא יקבל

את הצבע, חלק ממנו ( קטנים ) ימס, וזה אחלה מבחינת הטעם לא ניסיתי בעצמי את הקטע הזה עם הצבעים ( משום מה זה לא ממש מושך אותי...) אבל לפי הסבירם שראיתי, אז שימים צבע אחד, מחכים טיפה, בזהירות במרכזו שני, וכן הלאה וזה יוצר כמו עיגולים כאלו שאח,כ בפריסה יצאו כמו שורות.
 

u z a

New member
תודה, רעיון מעולה!

אני מניחה שלוּ הייתי יודעת להכין עוגות יפהיפיות כמוכן, גם אני לא הייתי מכינה אותה.. אבל בהיעדר אטרקציות קישוטיות אחרות בעוגה, נלך על צבעוניות מבפנים
. תודה
 
אני ניסיתי השבוע פעמיים../images/Emo9.gif

יצא מדהים!!!! הכנתי את ה"קובי" בלי קקאו. מזגתי צבע ראשון, ובמרכזו את השני וכן הלאה. כשפרסנו את העוגה יצא מרשים ומדהים!!!!!!
 
למעלה