צהריים טובים חברים

ZzZzZz

New member
חכם מה הוא אומר

למה להיות כזה סקפטי ? לפעמים המציאות עולה על כל דמיון
 
ומה קורה אם..

המציאות היא לא עולה על מה שציפית שיהיה?????. למה להתאכזב אם אפשר למנוע את זה?????
 

ZzZzZz

New member
כי...

אנחנו לא חיים במגדל שן או בארמון זכוכית. המציאות היא דינמית לשני הכיוונים החיובי והשלילי... אבל מלכתחילה לא ניתן לה צאנס אז מאיפה נמצא כל פעם ריגושים חדשים ?
 
נכון אבל ..

לפעמים שאתה יודע כי משהו מביא תוצאות שליליות מראש ,אתה מסיק שחבל בכלל לקוות ולצפות שיהיה אחרת .. והיום אני רוצה לקוות שדברים יהיו אחרת .. אבל זה לא ככה ... הלוואי והיו !!
 

דיוויד

New member
זאת גישה

שלא מובילה לשום מקום, אז אל תתחילי מקום עבודה חדש שמא לא תצליחי, אל תתחתני שמא תכשלי וכו`. אין סיכוי בלי סיכון
 
אתה צודק ..

אם לא מסתכנים לא לומדים .. ותמיד אפשר ללמוד מטעויות ... אבל אני .. אני מפחדת לטעות .. מפחדת להסתכן .....
 

דיוויד

New member
טוב זאת גם גישה

את טיפוס ששונא סיכונים, יש טיפוסים אוהבי סיכונים והרפתקאות ויש אדישים כלומר לא אכפת להם. המשמעות שאי אפשר להגיע עם זה להצלחות כבירות אבל גם לנפילות כואבות האמת שרוב האוכלוסיה כמוך אבל מרחב לקיחת הסיכון משתנה בין אחד לשני. גם אני דומה לך במובן מסוים.
 

ZzZzZz

New member
בחיי

סיכונים שמסיכונים מה יש לכם אתם ? למה לפחד מכל דבר פשוט לעשות ודי כל החיים של הם ניסוי וטעיה לפעמים מצליחים ולפעמים לא אבל הם לא ננסה לא נגיע לשום מקום ושוב נחזור לשקוע בתהומות הדכדכוך וההרס העצמי הזה סבתא שלי הייתה אומרת ``שמה שלא הורג מחשל`` [נכון שיש לי סבתא חכמה?] אז קדימה ראש הרום זקוף הגב כי דגל החירות מונף [הוי כמה שאני מזיין את השכל...]
 
אם ככה ..

קודם כל נעים מאוד ,, שרון .. ואתה יודע מה , אני חושבת שאני אנסה לשנות קצת את עצמי .. אקח סיכון אחד ולא חשוב מה תהיה התוצאה ...
 

דיוויד

New member
נעים מאוד שרון,

קחי איזה סיכון שבא לך ותזרמי איתו, תזזכרי שלא תמיד שווה לקחת סיכון לפעמים אתה יכול להתרסק לתהומות שלא שיערת שזו תהייה התוצאה. בלי סיכונים החיים אפורים ומשעממים, אבל הסיכון אמור להיות מחושב. למשל זוכרת את הסרט חיזור גורלי?? זוכרת לאן סיכון קטן הוביל??
 
חחחחחחחח השתגעת !!!!!

חיזור גורלי .. חחחחחחחחחחחחח הרגת אותי , הפלת אותי מהכיסא עכשיו .. אני חושבת שאני אתחיל במשהו קצת הרבה יותר קטן .. אולי להתקשר אליו ולומר לו מה שאני רוצה להגיד ושמרתי בלב ...??????.
 
למעלה