צהריים טובים לכולם,תודה על הפידבקים

SmartRader

New member
צהריים טובים לכולם,תודה על הפידבקים

אתמול, אני שמח שאתם מרוצים ומבינים איך רשת המידע שלנו מתפתחת יחד. אז מה היה לנו אתמול: א.REAL-TIME (זמן אמת) ובחינם.עברנו על מערכות אתראות שונות בארץ ובעולם. הכרנו streamer בזמן אמת עם שפע פרמטרים. עברנו על הרבה חומר.אני מבקש שכל אחד יכנס לקשור המצורף, יעבור על החומר ויעשה רשומים לאתרים השונים.לאחר הרשום , להכנס לכל אתר ולעבור על המאפיינים העיקריים אשר נלמדו בשעור.במידה ויש שאלות הנכם מוזמנים לשאול. באתרים יש שפע חומר כפי שנכחתם אתמול, אשר יכול לתת לכם כלי החלטה לניהול יעיל של תיק ההשקעות. מצרף קשור לחומר הנלמד בשיעור זה. (נא לשים לב, כי היכן שיש לינק הוא בצבע אפור ויש ללחוץ עליו.)
 

SmartRader

New member
קשור למצגת של אמיר לוי בנושא

שוק ההון הבינ"ל. כפי שאמיר אמר בהרצאה עם השוואת המיסוי אנו נגישים לשווקים רבים עם פוטנציאל רב להשקעות. במידה ויש שאלות נא לעלותם לפורום.
 

SmartRader

New member
ואחרון חביב הנחיות לפרוייקט:../images/Emo13.gif

משחק המשקיעים-תיק חברה צבירת ניסיון ראשוני באמצעות בניית "תיק חברה", הנה אפשרות מומלצת להערכת סיכוי-סיכון טרם רכישת המניה. המטרה:להעריך עד כמה המניה כדאית לרכישה. 1.כל משתתף יבחר מניה אחת מהארץ או מהעולם.(לבחור מניה עם נפח מסחר). 2. הסקאלה שלנו תכלול רמות אשר בין 1-6, כאשר 1 המניה בסיכון מזערי, ו6 *המניה בסיכון גבוה. 3.ניתן להגיש בכתב-מודפס או על גבי דיסקט(בפורמט הנוח לכם).בשיעור האחרון כל משתתף יציג את הפרוייקט בפרק זמן של כ15 דק'. מה בודקים? *פרטים ביוגרפיים.(פרופיל) *שמות מנהלים ורקע. *מתחרים (החברות הגדולות בתחום) *מבנה ארגוני *מידע פיננסי(דוחו"ת כספיים) *אירועים חשובים בחברה(מוצרים חדשים,השקעות,קניות\מכירות של בעלי עניין,אחזקות מוסדיים, רישום פטנטים,שיתופי פעולה.תביעות משפטיות ,הסכמים וכיו“ב) לקוחות וספקים *אתראות סיכונים *ניתוח טכני *המלצות אנליסטים *וכל מידע נוסף אשר נראה לכם חיוני לניתוח מצב החברה. בסיום כל משתתף יעריך את רמת הסיכון בהתאם לסקאלה.
לכולם, צביקה בקשי
 
למעלה