צהריים טובים לכולם

heli 1 האחת

New member
צהריים טובים לכולם

חדשה כאן אבל חברה בפורום שכן.מספר ימים הצצתי והנה "נפגעתי" חזרתי לטלאים אחרי שנים ,בעבר הכנתי שמיכות במיוחד לתינוקות ,הילדים גדלו אבל יש לי אחיינים חדשים וכך חזרתי לשמיכות ,מעט יותר מתוחכמות אבל כנראה לא מספיק מפני שכאן התמונות מדברות בעד עצמן. כל הכבוד ,מעורר את היצירה אצלי .
 

chayahd99

New member
תיחכום../images/Emo35.gif

ברוכה הבאה
אל תזלזלי בעצמך ובעבודותיך
אני לא יודעת איך את מגדירה תחכום אבל לטעמי יש עבודות נהדרות בהן הטלאים הן בדוגמא בסיסית ביותר וכל המשחק הוא בצבעים או שאפילו החלק העליון בשמיכה הוא בד חלק והעיקר הוא התיפורים. אני בטוחה שגם השמיכות שלך יפיפיות, גם אם את לא חושבת כך, נשמח לראות תמונות של עבודותיך.
 

heli 1 האחת

New member
בקר טוב לך

ראשית תודה ויש המון בדברייך ,הכל גם עניין של מיומנות. כרגע אני באמצע של שתי שמיכות ,די דומות ועם בדים מאוד מעניינים שקניתי בבילו. הגעתי לחנות במקרה והענין תפס אותי שוב אחרי שנים של התעסקויות אחרות . בינתיים תוכלי להציץ באלבום שלי ובעבודות האחרות . כשאסיים את השתיים כמובן אצלם. העבודות כאן מאוד יפות מושקעות אלא שאני חושבת שאני אוהבת עבודות קצרות יותר ולא כאלו שאורכות חודשים למרות שהפסיפסים שלי באמת לוקחים שבועות או חודשים. המשך יצירה בכיף. נכון שטלאים הם ענין של אורך רוח?
 

chayahd99

New member
גם מיומנות

גם מיומנות אבל לא רק. כפי שכבר אמרתי יכולות להיות שמיכות שהם לא 100% מבחינת הדיוק בתפירת הטלאים או בתיפורים אך הן עדיין יהפנטו את מי שיסתכל עליהם ויקשו על הצופה להוריד מהם את העיניים. למה? אולי בגלל שילוב הצבעים המיוחד שנעשה, אולי בגלל דברים אחרים. שלא יבינו אותי לא נכון, איכות זה לא דבר שמתפשרים עליו. אנחנו צריכים להשתדל שהיצירות שלנו יהיו כמה שיותר איכותיות, אך גם אם הן לא איכותיות (בעינינו לפחות, שהרי קצת קשה למדוד) הן בהחלט יכולות להיות מתוחכמות, שכן שני הדברים ממש לא סותרים.
 

chayahd99

New member
ובעניין אורך רוח...

אני לא חושבת שאורך רוח זו תכונה מחייבת, אפשר גם לעסוק בטלאים בלי זה. אין חסרון בהצמדות ליצירות קטנות ומהירות וניתן גם לעשות יצירות גדולות במהירות. גם אם אינך יוצרת יצירות ענק, את עדיין נחשבת לעוסקת בתחום. זה היופי פה, שאין כללים. כל אחד יכול לקחת את התחום לכיוון שמעניין אותו. עבור מתחילים, אני בד"כ ממליצה שיתחילו ביצירות קטנות, כי היום בתרבות האינסטנט רובנו רגילים לקבל תוצאות מהירות וזה יכול להיות מייאש שלוקח זמן רב לראות יצירה גמורה. זה נכון עבור רוב הצעירים ולדעתי גם עבור פחות צעירים. הרבה יותר מעודד לראות את העבודה שלנו גמורה בזמן קצר. לאחר שמתמכרים, נראה לי שהזמן הוא כבר פחות שיקול ואז קל יותר לעשות יצירות ארוכות שלוקחות זמן רב. בכל מקרה, הכל נפלא, הכל יפה והכל לגיטימי. העבודות שלך יפיפייות. מחכים לראות גם עבודות טלאים
 
למעלה