צהריים טובים לכם

שרון ש

New member
צהריים טובים לכם../images/Emo9.gif

אני עוקבת אחריכם, בפסיביות מאז שהגעתם מוואלה..והיום החלטתי להצטרף.. אני אינני מאוד עיקבית בפורומים.. אבל אשתדל (זה נחשב לי?
) בכל מקרה.. אספר לכם מעט על עצמי: אני באמצע שנות ה-20 לחיי..עם השנים תפחתי ותפחתי עד שהגעתי לממדים גדולים במיוחד. בעקבות כל מיני דברים (אם תרצו אספר לכם בהזדמנות את הדברים שהמריצו אותי לכך) לפני כשנתיים התחלתי להרזות. הורדתי כ-40 קילו. לפי כ חצי שנה נעצרתי ואפילו העלתי טיפה.. לאחרונה הורדתי בחזרה את מה שהעלתי ואפילו עוד 2 קילו.קשה לי נורא לחזור למשמעת ולרצון שהיו לי כשהורדתי את ה-40 אבל אני בהחלט משתדלת.. אני נוראית בענייני הליכה בעיקר מחוסר זמן וכח, ובכל זאת משתדלת מדי פעם.. את המנוי לחדר כושר ביטלתי כי לא השתמשתי בו.את גלעד אני מתכוונת להקליט ולעשות מדי פעם בערב כשבן זוגי איננו (מביך אותי נורא להתעמל לידו) אני עדיין מרגישה ענקית ורואה את אותה בחורה + 40 קילו שהייתי פעם כשאני מסתכלת במראה... הדרך עוד לא קצרה (יש לי עוד 15-20 קילו..) אבל אני מתכוונת לעמוד בה, למרות שמאוד קשה לי לאחרונה. אבל אני בהחלט מוכנה לחזק את ידיכם כאן.. אחד הטריגרים הגדולים שלי להתחיל בדיאטה היה כשראיתי חברה שרזתה מ120 ל60 קילו.הבנתי שזה אפשרי. כאמור, אם תרצו אספר לכם בהזדמנות את "תולדות תחילת שינוי הרגלי האכילה של שרון"
בכל מקרה, בהצלחה לכולם.. אשמח לעצות.. (אני רואה את עצמי מתחילה עכשיו "דיאטה" (שונאת ת´מילה הזו) מהתחלה ולא ממשיכה את הקודמת, בעיקר בגלל שאני יותר אוהבת את עצמי היום ומסרבת בתוקף לחזור למה שהייתי אז)
שרון (וסליחה על ה"מגילה" שיצאה לי)
 

אביטל +

New member
מספר דברים

לא להתנצל כן, השתדלות נחשבת מגילות - זה הפורום למגילות ( נכון דליה ? ) 40+ קילו - אני מורידה את הראש בפנייך
דיאטה - אל תשתמשי במילה הזאת וספרי ספרי עוד בבקשה יום טוב
 

אביטל +

New member
כי...

כשאנחנו משתמשים במילה לרוב אנחנו חושבים על המשמעות שלה כפי שהיא כיום. אמנם במקור המילה דיאטה פירושה דרך תזונה מסויימת. יש דיאטה המיועדת לאנשים החולים במחלות מסויימות. יש דיאטה ככלי לגילוי אלרגיות. יש דיאטות השמנה. ויש דיאטות הרזיה. אך לרוב המילה הזאת שנואה בגלל המשמעות שהיא קיבלה בעולמנו. זו מילה שקיבלה את המשמעות של לרזות ע"י אכילה לפי תפריט, ויתור על מאכלים טעימים ואהובים וכו´. ולרוב די במילה הזאת כדי לייאש ואפילו להביא אנשים לבולמוס אכילה. אני יודעת שבשבילי עד השנה האחרונה זאת הייתה ההשפעה. תדמייני לך את המצב הבא - את פוגשת חברה והיא מספרת לך שהיא התחילה היום דיאטה. מה המשמעות שעולה לך לראש ?
 

אביטל +

New member
היי בלונדה

כנראה 28 שנים של מאבק עם עצמי לימדו אותי משהו אני רק מנסה להעביר את זה הלאה ואני גם טועה לפעמים
 
למעלה