צהרים טובים לכולם! צריכה עזרה

D i a n18

New member
צהרים טובים לכולם! צריכה עזרה

בעיקר מהורים... זה הצטבר כמה שבועות ואתמול זה התפוצץ....אני עוברת תקופה לא קלה עכשיו בחיי שאני לא יודעת איפה אני נמצאת מרגישה לבד מצב רוח דכאוני ואבא לא רוצה להבין...הוא עובד קשה אני יודעת הוא אוהב אותי מאוד גם את זה אני יודעת אבל למה לעזעזל שהוא חוזר מהעבודה הוא יודע רק להעיר , למה זה לא במקום? ולא זה לא מסודר? למה לא עוזרת לאמא? ולמה אני תמיד עונה באגרסיביות? ולמה ולמה? הוא לא שואל למה אני במצב רוח כזה ואולי מאחורי כול העצבים מסתתר משהו... אתמול רבתי איתו ריב קשה צעקות , נכנסים למילים של אחד לשני הוא עדיין לא מבין, נמאס לי מהכול לא רק שרע לי נפשית גם אין רגיעה במשפחה אז אני יודעת שאני קצת סגורה ועצבנית ולפעמים מוציאה הכול עליו אבל למה הוא לא רוצה להבין?! הרי גם הוא היה ככה בגילי.... רציתי לאסוף את הדברים ופשוט לברוח מהכול מהבית ללכת לגור אצל הדודה באשקלון... אמא שלי ספרה לי שכול הלילה הוא בכה שתה כדורים ושבחיים היא לא ראתה אותו במצב כזה...הרגשתי אשמה אבל הרגשתי שלא מבינים אותי אין לי עכשיו חברים לדבר איתם ונוכתי לדעת שגם אין חברים טובים ...אני מרגישה כולכך רע בשבועות האחרונים...הוא רק יודע להעיר הוא לא מבין שהבת שלו התבגרה ועדיין נמצאת בשלב לא מובן בחיים אז יכול להיות שאני צריכה לרסן את עצמי אבל אין לי כבר את הכוח להתאפק שהכול מסביב מתפוצץ ומתפרק לרסיסים...ואני שומעת רק הערות על סדר ונקיון אני בקושי רואה אותו וגם שאני איתו זה רק ריבים ... מה לעשות? אני כבר לא יודעת....
 
נראה שאת עמוסה מאד בכל מיני הבטים

של החיים שלך ,עכשיו אבל הבעיה של התקשורת עם האבא מעיקה עליך היום. אז בואי נראה ,קצת מהצד , אבא שלך שאוהב אותך מאד. עובד קשה מגיע הבייתה וזוכה לקבל פרצוף חמוץ מהבת היקרה שלו ופרצוף חמוץ זה עוד טוב, כי במקרים אחרים הוא מקבל תגובות אגרסיביות, עצבנות שהיא מוציאה עליו, ומצד שני סגירות שהיא לא משתפת אותו במה שעובר עליה באמת. והוא רואה שהילדה שלו שהוא אוהב, לא עוזרת בבית , משאירה בלאגנים ועוד. אז מה הוא יעשה? הוא מנסה להגיד לך את הדברים ומקבל ממך תגובות אגרסיביות. אולי אפשר לנסות "שפה אחרת"? קחי אותו בערב, לשיחה, תכיני לו תה עם נענע או דבש או קפה ,מה שהוא אוהב. אם תהי נחמדה אמיתית,גם תקני לו שוקולד או משהו אחר שאת יודעת שהוא אוהב ומראה שאת חושבת עליו ועל הקשיים שלו גם. ותגידי לו "אבא'לה ,יש לי דיבור איתך בבקשה" ובטח שהוא יסכים,כי איזה אבא לא יסכים ליערת דבש כזו. ותשפכי, ותגידי לו כמה חרה לך בחיים, וכמה את מדוכאת, ומה שמציק לך עם החברים וכל הזיפת שיש לך על הנשמה. ותגידי לו אחר כך שיכול להיות (מה יכול להיות? בטוח) שבגלל ההרגשות המחורבנות שלך ,את מוציאה את זה עליו ואת מצטערת כי את באמת מצטערת. ואולי אולי תוכלי לשמוע ממנו מילים חכמות מהניסיון שלו בחיים. אולי. אבל את זה אפשר לעשות רק אחרי שמנקים את השולחן מכל הפירורים והלכלוכים שיש עליו.
 

D i a n18

New member
:)

הצחקת אותי עם המשפט האחרון :))) תראי בקשר לנקיון זה לא שאני בלגניסטית בכלל לא אני אוהבת סדר אבל לפעמים אני חוזרת עייפה מהעבודה ואין לי כוח לנקות והוא רואה את זה ומתעצבן... אבל בכול השאר את צודקת במאה אחוז כשהכול ירגע -לא יודעת כמה זמן זה יקח אני אזום איתו את השיחה ונראה לאן זה יוביל... תודה רבה לך!
 

עינת

New member
אחלה עצות נתנה לך כאן

אחותו של... ואם זה נראה לך אז בכלל נפלא יאללה אנחנו כבר מחכים כאן להמשך איך עברה השיחה... בהצלחה Dian
 

faith2

New member
../images/Emo24.gif

למרות שאני לא הורה אני אגיב בכל מקרה, כמישהי שהייתה במצב שלך לפני שנתיים ויודעת מאיפה את באה אני רוצה קודם להגיד לך שאת לא לבד! הדרך הכי טובה לצאת מזה היא למצוא את היופי שבחיים, אני מבינה שקשה לך לחשוב שגרמת לאביך להרגיש רע, אבל גם הוא גורם לך להרגיש רע...דברי איתו ותגידי לו שאת לא רוצה עוד לריב איתו- את כל כך אוהבת אותו..ומהמצב של היום שניכם סובלים... וכמו שאת לא רוצה לפגוע בו את בטוחה שגם הוא לא רוצה. ומעבר לזה אני ממליצה לך בחום לבקראת בפורום סהר, יש שם אנשים חמימים מאוד שיעזרו לך ויקלו עלייך.
 
למעלה