צוות הימ''מ זכה במקום ראשון בתחרות בינלאומית

שלום30

New member
צוות הימ''מ זכה במקום ראשון בתחרות בינלאומית

היחידה המרכזית המיוחדת (ימ"מ) של משמר הגבול זכתה בשבוע שעבר במקום הראשון בתחרות URBAN SHEILD, שנערכה בקליפורניה זו השנה השישית. בתחרות היוקרתית השתתפו 32 יחידות מהמובחרות בתחומן - SWAT ,FBI ויחידות מובחרות נוספות. בתחרות, שנמשכה 48 שעות רצופות, נבחנו הצוותים הלוחמים מהיחידות השונות במגוון רחב של תרחישים בתחום הלחימה בטרור, הפשיעה החמורה, חילוץ בני ערובה ולחימה טקטית במתארים שונים. בסיוע היחידה לקשרי חוץ של משטרת ישראל, השתתפה הימ"מ, זו השנה השנייה, בתחרות בעלת המוניטין העולמי. גם השנה, כמו בשנה הקודמת, זכתה היחידה במקום הראשון בתחרות. מפכ"ל המשטרה רנ"צ יוחנן דנינו, בירך את היחידה על זכייתה בתחרות העולמית. החלו להשתתף לפני שנתיים ומאז זוכים במקום ראשון. בחודש שעבר היחידה זכתה גם במקום ראשון בתחרות בירי אקדח ליחדות מיוחדות של צה"ל ומשטרה.
 

שלום30

New member
הסתיים טקס סיום קורס קצינים יעודי של המשטרה

קורס הקצינים הכשיר את 99 הצוערים והצוערות לתפקידי קצונה בתחומי סיור, חקירות ובילוש. קורס קצינים ייעודי במלמ"ש הכשרת קצינים בתפקידים יעודיים (סיור, תנועה, חקירות, בילוש, חבלה ועוד) משך הקורס - 39 שבועות, מתוכם 13 שבועות משותפים לכלל חניכי הקורס, ו 26 שבועות מגזרי. קורס הקצינים היעודי כולל את הפרקים הבאים: פרק מבוא משותף המבטא את הערכים והידע המשותפים לכל קצין משטרה, תוך התנעת תהליכים אשר יפותחו בפרק המגזרי. פרק מגזרי בו ירכוש החניך את המיומנויות הייחודיות לתפקידו העתידי בחלוקה לפי מגזרים: מבצעים ותנועה (אג"מ), חקירות, ומודיעין. פרק החניכה בו עובד החניך בשטח בליווי חונך ומתנסה בעבודה אליה מיועד. פרק מסכם בו ניתן דגש למיומנויות בין מגזריות, תוך פיתוח מודעות לצורכי כלל המערכת וחשיבות שיתוף הפעולה בין המגזרים. במסגרת הקורס שולבו לימודים אקדמיים המקנים לצוערים תואר ראשון או שני בלימודי משטרה במסגרת אוניברסיטת חיפה
 

שלום30

New member
שוטרים יחוייבו לשאת תג זיהוי בפינוי מאחזים

כתבתה של תמר לוי, שוטרים שעסקו בפינוי מאחזים בשטחים הורשו, עד היום, להסתיר את תג השם שלהם, אבל כעת ייאסר עליהם לעשות זאת והם יהיו חייבים להזדהות בשמם. פעילי ימין ושמאל מברכים הבוקר על ההחלטה, ואומרים שהיא תרסן את התנהגות השוטרים, שלעיתים גולשת לפסים אלימים. לעומת זאת, גורמים במשטרה חוששים שכעת השוטרים "יהפכו לטרף קל"
 
למעלה