צוחקים באלגנטיות,אבל עדין צוחקים...

צוחקים באלגנטיות,אבל עדין צוחקים...

"אני לא פועל על-פי הנחיות צה"ל, ולא מעניין אותי מה יגיד היועץ המשפטי לממשלה" אלו דברי ח"כ אחמד טיבי, לאחר שאלקים רובינשטיין, היועץ המשפטי לממשלה אמר כי יבדוק את פגישת החכ"ים הערבים, טיבי וברכה, עם יו"ר הרשות הפלשטינית , יאסר ערפאת, ועם סגן יו"ר החזית העממית. שבוע שעבר בתאריך ה-21.11 נפגשו ל"פגישה שגרתית" החכ"ים ברכה וטיבי, עם יסר ערפאת לסעודת שבירת צום הרמאדן, בנוסף נכח באירוע האיש מספר 2 בחזית העממית, עבדול רחים מלוח´, האיש מספר 2 בארגון הטרור- החזית העממית, שהייתה אחראית לרצח השר רחבעם זאבי (גנדי) ז"ל לפני כחודש. מכאן ניתן להבין עד כמה חברי הכנסת הערבים צוחקים מאתנו, הם מצפצפים על המדינה, לועגים לחוק, בזים לאזרחים במדינה, אבל מה שכן הם עדין משרתים במשרה מכובדת, משרתים במשכן הכנסת בירושלים, מרוויחים טוב על חשבון במדינה והאזרחים, אבל מה שכן הם תומכים בטרור, מייצגים את אזרחי מדינת ישראל, אבל מה שכן נפגשים עם טרוריסטים, מקבלים במה בטלוויזיה וברדיו, אבל מה שכן הם מסיתים ובוגדים במדינת ישראל. השר לביטחון פנים, עוזי לנדאו, תיאר אותם , את החברי כנסת הערבים, לפני כשבוע כ"סוכנים של ערפאת", התבטאות שגרמה לרעש גדול, אנשי השמאל הקיצוני, אמרו שזוהי הגזמה והסתה, החברי כנסת הערבים עצמם, אמרו שהתבטאות כזאת זו הסתה, אבל לפי דעתי זה פשוט כך – החברי כנסת הערבים הם לא יותר מסוכנים של הרשות הפלשטינית, הם לא יותר מאשר משתפי פעולה של ערפאת במטרתו היחידה- חיסול מדינת ישראל. החברי הכנסת הערבים אינם מייצגים את מדינת ישראל, הם אינם מייצגים את תושבי ישראל, הם אינם מאמינים בחוק בישראל, במשפט אחד- בושה למדינת ישראל שיושבים בכנסת ישראל אנשים כמותם- בושה!!! אבי ברמי.
 
בין האשמים בזה שהם בכנסת נמצאים...

1. בית המשפט העליון, ששכח שמדינת ישראל היא אמנם דמוקרטית, אבל גם יהודית. שכח גם את דברי עצמו בעבר, אשר קבעו שגם לחופש הביטוי יש גבולות. 2. משפטני הליכוד והימין, שאינם טורחים מספיק כדי לפסול את הרשימות הללו לפני הבחירות לכנסת. לא די לצעוק ולשלוח מכתבים לחברי המרכז, צריך לגייס את המוחות המשפטיים הטובים ביותר שיש כדי שיעמדו מול בג"צ. גם אם צריך לשלם עבור זה הרבה כסף. 3. השמאלנים שנותנים לגיטמציה לאותם ח"כים ומללקים את ישבניהם. אבל לפני שאנחנו מתלוננים עליהם, הבה נבדוק את עצמנו (ראה סעיפים 1 ו-2).
 
צודק במאה אחוז...

האשמים הם אנחנו, מדינת ישראל אשמה. אם זה אנחנו הימין שלא עשינו יותר מדי בשביל שזה לא יהיה, ואם זה השמאל שחלקו הקיצוני מדבר בדיוק כמותם (החכ"ים הערבים) ונותן להם את הלגיטימציה ומגן עליהם! חבל מאוד ממש חבל.
 
למעלה