צום יוה"כ ?

דוררה

New member
צום יוה"כ ?

האם לאחר שסופסוף הגעתי הלום,לקחת סיכון? במיוחד שההריון הזה הגיע אליי לאחר הרבה זמן וכאב!!!!
 

Tנקר בל

New member
תתיעצי ברופא שלך וברב

אני בטוחה שגם הם לא ירצו לקחת סיכון. אם הם יגידו שזה בסדר - תשאלי מה לעשות אם במהלך הצום לא תרגישי טוב.
 

דוררה

New member
../images/Emo41.gifתודה מתוקה

חג שמח ושנה טובה
 

parpare bar

New member
צום

היי, בפעם הקודמת שלי צמתי והיה בסדר הייתי שבוע 11+ בערך. (מאוחר יותר השתבש..) הרופא שלי אמר שתלוי איך אני מרגישה. אם קשה או מרגישה צמא בלתי נסבל, לשתות. מבחינת הדת, להריוניות יש היתרים מכאן ועד מחרתיים (את יודעת שאם בא לך לאכול בשר וחלב, כהריונית ועל משקל ה'חשקים', מותר לך?!) בכל אופן, אני צמתי בתשעה באב (האחרון..) שהוא גם צום מלא כמו יום כיפור, ולאחר מעשה הבנתי שהייתי כבר בהריון. בקיצור, תלוי מאוד איך את מרגישה, תחושי את הגוף שלך ואת נשמתך ואל תקשי על אף אחד מהשניים. אני אממש על עצמי את אותו הדבר ביום כיפור הקרוב. בריאות אושר אהבה (וסליחה ומחילה..
)
 
למיטב ידיעתי ויש שרשור ארוך

וממצה בפורום הריון ולידה {כיפור שעבר} על הלכות ודעות רב. אני אישית אתחיל לצום , אך אם ארגיש שיש קצת צירים {ותמיד יש} אלגום לגימות קטנות של מים {אמורים לשתות ו-או לאכול כזית. החודש בו אני נמצאת הוא לדעתי די קריטי ולא הייתי מסכנת את ההריון היקר הזה, אז מבחינתי אנסה להתחיל ומקסימום אשתה. לגבייך, אם חשוב לך מאוד תוכלי לשאול עצת רב. שבת שלום
 

1ויוי

New member
לא לצום !

אני אומנם לא דתיה וגם לא רופאה אבל אם תשאלי רופא הוא ישר יגיד לך לא לצום . אצלי לדוגמא קיימת אפשרות שאבדתי את ההריון בעקבות כך שלא שתיתי במשך יומיים (יש לי בעיה לשתות - אני פשוט שונאת ומתייבשת) אחת הבדיקות שעושים בהריון היא בדיקת אציטון בשתן (ceton) . כאשר אנחנו לא שותים רמת האציטונים בגוף עולה . אצל אשה בהריון רמת אציטון גבוהה גורמת לצירים . זאת הסיבה שחדרי הלידה היום הכי עמוס שלהם בשנה הוא יום כיפור .אין חדרי לידה פנויים ! אפילו אם מישהי בחודש תשיעי וצירים מוקדמים הם לא בעיה בשבילה אני חושבת שאציטון ברמה גבוהה יכול לפגוע בעובר. חשוב מאד להקפיד בהריון על 3 ליטר מים לפחות .(אני הכרחתי את עצמי בהריון של בני)שתן בהיר הוא ערובה לכך שאין אציטונים. למה לסכן כל הריון ? למה לסכן הריון אחרי אובדנים שחווינו ?
 

happy

New member
אני לא אצום

אם אני מדלגת על ארוחה או לא שותה 2 ליטר מים נהיה לי שחור בעינים וסחרחורת. אז אני בטוח לא אנסה אפילו לצום.
 

דוררה

New member
תודה לכן

אני אתייעץ קודם ברופא ואח"כ ברב אם יהיה צורך תודה ושבת שלום ש נ ה ט ו ב ה ו מ ת ו ק ה
 
למעלה