צטטת היום מאת קליפטון אדאמס

אסקורט

New member
צטטת היום מאת קליפטון אדאמס

נשים הן כמו אקדחים, אם אתה לא מטפל בהן כיאות, והן פונים כנגדך, אין לך להאשים אלא את עצמך"(קליפטון אדאמס) כמה מבינכם הגברים מקבלים זאת??? מי אשם לדעתכם כשאישה פונה נגדכם???
 

מי צי

New member
"עזר כנגדו"

ציטוט של וודי אלן - אם את מחפשת גבר מושך, משעשע, פיקח, בעל ביטחון עצמי, רגיש, סקסי, אוהב ורומנטי, לכי לסרטים.
 

אלמרה

New member
בואו נדבר על זה.

My life is my message. Ghandi
 

אלמרה

New member
או על זה.

Love doesn't make the world go round. Love is what makes the ride worthwhile. Franklin P.James
 

אלמרה

New member
ראינו כבר כל כך הרבה מקרים...

בזמן "ניקוי" האקדח. בעת "משחק" איתו. כשמשעמם... זהו בדיוק המקרה בו נעשה טיפול לא יאות לכן עצוב עד כמה שזה יכול להיות "כאשר רואים אקדח במערכה הראשונה" הטרגדיה היא רק ענין של עוד 2-3 מערכות. אני רואה עולם הרבה יותר טוב ללא צורך באקדחים והלואי בימיי! אך בעולם ללא אישה - אין טעם לחיי. האם הגבר הוא האשם כאשר העשן מיתמר מהקנה לאחר היריה? האם הוא האשם היחיד? אולי פעם נגיע לתובנה למצב בו ניתן יהיה להימנע אני אישית לא רוצה להיות אשם וגם לא להיות מי שאישה פנתה נגדו. סתם הגיג נפלט לי.
 

אסקורט

New member
אין אשמים

אין אשמים. כל צד צריך לבחון את חלקו במצב האומלל, להחליט מה טוב בשבילו ולפעול כדי לשפר את מצבו האישי...בקיצור שני הצדדים צריכים להיות בוגרים. אני חושבת שהציטטה יותר משהיא מנסה לומר זאת היא מנסה לרמוז שגברים יותר מנשים מתקשים להיות בוגרים...
 

אלמרה

New member
../images/Emo41.gifציטטה מפי סבתה של כלה טריה.

את הסיפור הבא שמעתי מפי אישה שסיפרה לי אודות סבתה ומה שאמרה לה יום לפני נישואיה. "דעי לך נכדתי היקרה, את עומדת להינשא מחר, באחת חייך עומדים להשתנות ולא להיו תקלים כלל. יש לי עצה חשובה לתת לך, אם תשכילי לזכור אותה ולנהוג על פיה, חייך יהיו ולו במעט, קלים יותר.
את ונטע עומדים להינשא ולהקים משפחה, ממחר נטע הוא ראש המשפחה:
הראש הוא מרכז העניינים ובו מרוכזים כל החושים. בראש, עיניים - כדי לראות. בראש מצויות אזניים - כדי לשמוע. בראש מצוי האף - כדי להריח. בראש מצוי פה - כדי לאכול ולדבר.
זיכרי שאת מייצגת את הצוואר - עלייך מוטל התפקיד החשוב לכוון את הראש לאן להביט ומה לראות, להריח, לשמוע, לדבר...."
 
מממ תן לי לחשוב על זה..

ברור שאתם אשמים.. אבל לא רק אתם.. אלא גם אמא שלנו (הפסיכולוגית.. שלקחה לאמא שלי 350 ש"ח לשעה אמרה ככה)... והבוס שלנו..(מניוק ואמן וינשור לו הז..) והילדים..(עדיין אין אבל שיהיו נוכל להאשים אותם) אז הבנת???
 
למעלה