ציטוטק או גרידה

mali891

New member
ציטוטק או גרידה

שלום,
בת 31 ללא ילדים, שבוע 8 עם שק הריון ושק חלמון של בוע 6 ללא דופק.
אתמול התחלתי טיפול בציטוטק, לאחר שעתיים היו לי תופעות מחרידות כמו שלשולים,הקאות,חום וכאבי בטן שמעולם לט היו לי, זעקתי לשמיים ואמרתי לבעלי שאני לא יכולה יותר, לקחתי משככי כאבים ואחרי שעתיים זה נרגע והצלחתי אפילו להירדם. לעומת זאת הדימום הוא מאוד שטחי ואני לא רואה שיש התפתחותת.
למרות המלצת הרופא שכדי כדורים למי שעדיין לא עברה לידה, יש בי הרגשה שאולי עדיף גרידה, לסיים עם זה כמה שיותר מהר...
הביקורת שלי רק ביום שלישי ואני לא רוצה לחכות עד אז בשביל שיביאו לי עוד מנה, אני גם לא מסוגלת לחשוב על זה שאצטרך לעבור בשנית את אותן תופעות...
מה אתן ממליצות?
מאוד מתלבטת...
תודה
 

שירהד1

Member
מנהל
אוף....

אני גם מתלבטת, משום שבכל מקרה לא יקבעו גרידה מעכשיו לעכשיו, אז בכל מקרה תצטרכי לחכות מספר ימים לפחות. בנוסף, משום שכבר התחלת את התהליך עם הציטוטק, נראה לי הגיוני לראות האם בכל זאת יש התפתחויות כלשהן, לבוא לביקורת בשלישי ואז לחשוב מחדש. זו ההמלצה שלי אליך.
מבאס מאוד. אני יודעת. סורי.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז.
ליווי ותמיכה בנשים לאחר אובדן הריון.
09-7749028
 

שחר רו1

New member
משתתפת בצערך

גם אני קיבלתי 4 כדורים ולא היתה שום השפעה אחרי 24 שעות ולא אחרי 48 שעות ואז החלטתי שאני מעוניינת בגרידה, גם כי לא הייתי יכולה לסבול יותר את השהות בבית חולים, כי הפרוטוקול שם כלל אשפוז וגם כי חששתי שרק חלק ייצא ובסוף אצטרך מימלא גרידה. אבל במצבך, בשבוע כ"כ מוקדם, כשעוד לא ילדת, הייתי נותנת הזדמנות לציטוטק, גרידה תמיד אפשר לעשות.
בהצלחה, תרגישי טוב.
 
למעלה