ציטוט מאתר השושנה - טילים ליד קבר הבבא סאלי

ציטוט מאתר השושנה - טילים ליד קבר הבבא סאלי

כששמעתי היום את הידיעה שטילים נפלו ליד קיברו של הבבא-סאלי לא יכולתי שלא לכתוב על נסיבות עזיבתו את עולמנו. כשבועים לפני מותו של הבבא סאלי הוא יתקשר לרב הראשי לישראל הספרדי וביקש לשוחח עימו. בפגישה סיפר בבא-סאלי כי קיבל מסר על כך שניתבקש למסור את נפשו למען עם ישראל ככפרה על המעשים של עם ישראל וכדי שלא תקרה שואה נוספת עלינו כאן.המקובל הסכים מיד מתוך אהבה ודאגה. לאחר מספר ימים חלה הבבא-סאלי והלך לעולמו. לכל מי שהכיר אותו ידע שהמקובל היה בריא לחלוטין באותו זמן ולא נראתה סיבה למותו בזמן כה קצר. אני חושב שרצוי שכמה שיותר אנשים ידעו כי המקובל הקדוש מסר את נפשו למען עם ישראל, שלא יסבלו את אשר אמור היה לקרות כאן.....מקווה שהשלום יגיע במהרה. נאמר מפי ישראל
 

tirzaf1

New member
תפילה

טלאור היקר, כשקראתי את דבריך עלה בי הרהור אחר. קלטתי שרוצים להעביר לנו מסר לאחדות ישראל ולתפילה משותפת. חשבתי איך ואז חברתי התקשרה והציעה שאכתוב כאן ואקדיש את המסר לעילוי נשמתו של בנה יהונתן פז ז"ל שנהרג לפני כמה ימים בתאונת דרכים. הוא היה כח אור. הנה הרעיון המשותף: נהוג לקרוא ביום זה את פרק קי"ט בתהילים. ולצרף אליו את האותיות א ' עד כ',הקיימות בפרק קי"ט. ואנו מציעות להקדיש את האותיות לתפילה להצלת עם ישראל לפי המלים הבאות: א' אחדות ,אהבה, איזון, אחריות, אומץ לב ב' ברכות, בקשות ג' גאולה, גמילות חסדים ,גדולה ד' דבקות ה' התמרה , הגשמה, הגנה, הודייה, הדדיות ו' ויקהל , וידוי ז' זכויות ח' חנינה חסד, חברות, חיים ט' טוב י' ישועה כ' כף זכות אם יש כאן מישהו שיודע בדיוק את סדר האותיות נשמח להתעדכן ולעדכן. ביום חמישי תתקיים תפילה בכותל המערבי בערב ראש חודש אדר ב'. ביחד נתרום וניתרם.
 
מרגש

מרגשת אותי העובדה שאת כותבת לי בעוז ובתעצומות בעוד בנך נקטף לפני כמה ימים.... אני מברך אותך שה' יהפוך מספדך למחול ושיפתח שקך ויאזרך בשמחה. בתור בן ששכל את אביו בעודי בן 14 בלבד אני יכול להבטיח לך שזה קשה אך אפשרי. מן השמיים תנוחמי. באהבה, נ.ב. לא אני כתבתי את הדברים הקודמים כי אם ישראל.
 

tirzaf1

New member
אמסור

לחברתי את דבריך. היא איבדה את בנה. ואצלי ברוך השם הכל בסדר.כל ישראל ערבים זה לזה.כשמאבדים קרוב משפחה מבינים את עוצמת האבידה ומשמעותה של חמלה.באהבה רבה.
 
למעלה