ציירי לי משפט - אתגר נחמד

Bell J

New member
ציירי לי משפט - אתגר נחמד


אז יש לי מחברת שאני מנסה לחשוב בה על פרויקטים שיתאימו גם לפאנפיקים וגם לפאנארטים (מה שלא קורה כי קשה מאוד לשלב את זה), עכשיו פתחתי אותה ומצאתי אתגר נחמד.
הרעיון דיי פשוט, פרסמו משפט אחד בודד ועליו יהיה צריך לפרסם פאנפיק או לצייר פאנארט. זה לא צריך להיות פאנפיק ארוך או פאנארט מסובך, אפילו 500 מילים (כדי שתפתחו הודעה חדשה) או סתם בעיפרון מהיר, אבל הרעיון הוא לנסות להכניס את המשפט, ושהוא יתאים לציור או לפאנפיק.

לדוגמה נגיד והמשפט הוא: "זה נראה לך יתאים? זה נראה גדול מדי..." עכשיו אתן צריכות לבחור מה גדול ולמה זה יתאים. יכול להיות שמישהי מנסה למדוד שמלה והיא גדולה עליה או ששתי דמויות עוסקות בskinship(אני מאוהבת במילה הזו) בפעם ראשונה.
זה יכול להיות קארק, אנגסט, דרמה, הומור. ג'ן, הט, סאלש, פמסלאש. מG-NC-17. זה יכול להיות AU וקרוסאובר - או הכל ביחד. כל פאנדום אפשרי וכל שיפ.

הרעיון הוא פשוט לכתוב/לצייר אפילו קצת. אפילו אם תקעתן וזה לא גמור תנסו לפרסם ואנחנו ננסה לעזור לכן פה להשלים את השאר כי בשביל זה אנחנו פה :).

כמה טיפים
:
מחוויה אישית שלי, תמיד קשה להתחיל לכתוב כשיש רעיון אבל מאיפה לעזאזל אנחנו מתחילים?! אז תנסו להתחיל דווקא במשפט שיש, או שתפרסמו בלוח את הרעיון שלכן וננסה לעזור לכן להתחיל אפילו.
אין מוזה? זה בסדר! לכולנו זה קרה/קורה/יקרה ואפילו שהיא החליטה להתעופף לה אנחנו ממשיכות לכתוב. אז תחפשו מישהי שתבעט לכן בישבן טוב ותזרים לכן מוטיבציה, כי לפעמים זה טוב יותר ממוזה

יש מוזה אבל נתקעתן? שוב בשביל זה אנחנו כאן! (אני מרגישה כמו לוח מודעות אנושי)

לעוד שאלות, הערות, הארות נפשיות, הזרקת מוזה ועוגייה פשוט תפנו. (למרות שאני חושבת שלילי רייט גנבה לי את כל המוזה
)
 

Grim Sister

New member
מיפ

הוא מנסה לכבוש את בכיו, ולא יכול. הכאב חזק מדי. הוא עומד להתפרק, ואין לו מושג איך להרכיב את עצמו מחדש.

(לא אכפת לי למה אתן הולכות לכתוב. העיקר שתכתבו)
 
טין וולף, סטיילס

טוב, בסדר, אז רימיתי. בהתחלה בכלל רציתי לעשות את סטיילס הגדול בוכה על דרק, אבל אז זה היה מסובך מדי אז הפכתי אותו לילד קטן שמתאבל על אימא שלו. מי יודע, אולי יום אחד אני אפילו אכתוב את זה.
 

OverAndOver

New member
אוקיי |במבה|


"אם היית עיר, הייתי מצפה להישדד."

(תרגום חופשי של שורה מפואמה שאני ממש אוהבת.)
 
אה

זו פואמה מקסימה (וצריך לקרוא את כולה כדי להבין את השורה היחידה הזו. אבל זה שווה את זה). וממש ממש רציתי לצייר לך קייט/איירין NC-17 (או לפחות R חזק) אבל. אמ. לא הצלחתי. :(
 

Bell J

New member
אני חושבת שאני יכולה לנסות


דמות ממורמרת וסקסקית להפליא יושבת בפאב וכל מיני אנשים מנסים להתחיל איתה בpick up linse מוזרים ומשונים...
 
למעלה