ציפי לביני מושחתת גם

REHVOT

New member
ציפי לביני מושחתת גם

אתמול בראיון בערוץ הראשון גילתה שמינתה דירקטורים חברי מרכז הליכוד כאשר היתה מנכלית רשות החברות הממשלתיות. אין חדש תחת השמש.....השררה משחיתה ובמיקרה ציפי זה היה מהר.
 
לבני ישרה...

המפלגה שאתה מייצג אותה הביאה את הנורמות הללו לקדימה. וכעת, משציפי לבני עומדת בראש המפלגה, אני מבטיח לך שסופסוף מאז ימי בגין ופרס ראש הממשלה שלו תיהיה נקייה וישרה. ניתן לאמר עליה כל מיני דברים - אבל לא ניתן לקחת ממנה את היושר!!! תודות לכישורי הדמגוגיה של ביבי, נראה לי ששכחת עד כמה האיש הזה מושחת והמציא את קשרי ההון-שילטון והראוותנות המגעילה הזו. לפחות כעת, תיהיה לנו ראש ממשלה נקי(ה) וישר(ה).
 

פופלקס1

New member
אתה טועה

כי לבני, אם היא באמת רוצה ממשלה ישרה בלי פושעים, היא צריכה לגרש את צחי הנגבי. לא רק שהיא לא עושה את זה, היא מאמצת אותו ואת פשעיו שהוא סוחב איתו בחום. ובאמת חבל על כך. לא מספיק שרה"מ תהיה ישרה. אחרי אנשים איומים כמו קצב, הירשזון, רמון ומי לא, מגיע לכולנו ממשלה שחבריה אנשים ישרים. אבל גם הפעם, כאמור, זה לא יקרה.
 
היא לא יכולה לפטרו כל עוד הוא לא הואשם...

נכון... הנגבי חשוד במספר אישומים כגון מינויים בלתי חוקיים, מירמה והפרת אמונים. כל עוד ביהמ"ש לא הגיש נגדו כתם אישום או כל שלב סופי כלשהו, אף אחד לא יכול לפטרו. מזכיר לך שזו לא הפעם הראשונה שהנגבי חשודבכהנה וכהנה אשמות, עוד בתקופת הליכוד כשביביהיה ראש הממשלה. לא זכור לי שמר ביביניהו ביצע הליך כזה או אחר כנגד הנגבי. תיקון: זה לא שלא זכור לי - ביביניהו פשוט לא עשה כלום! אז אל תבוא עם דברים לפני שאתה בוחן את עצהך המקרה זה את המפלגה אותה אתה מייצג כאן.
 
למעלה