ציפי ליבני ראש הממשלה הנכונה.

yz1978

New member
ציפי ליבני ראש הממשלה הנכונה.

ישראל שרוייה בטראומת גולדה מאיר ומלחמת יום כיפור. זה עוול גדול. ציפי ליבני האיא מועמדת ראויה ושפויה ושלא כמו יריביה הפוליטים. ציפי ליבני שקולה ועניינית. היא לא תעשה הנחות לחיזבאלה כמו קודמה ותלמד כמה גברים שגם לאישה יש "בייצים" לעמוד מול כל אתגר מבלי לחשוש. בהצלחה ציפי.
 

עידן2929

New member
להגיד שלבני לא עשתה כלום ?

לומר שציפי לבני לא עשתה כלום הופך את הדברים שלך לסתמיים יחד עם זאת אין ספק שהיא עשתה הרבה יותר מכל הטוענים לכתר שאת "פירות" עשייתם כולנו ראינו . חווינו . הרגשנו . עד היום . לא אטרח להזכיר לך את מחדלי ביבי ברק ואולמרט דפי ההיסטוריה מלאים בהם .
 

REHVOT

New member
מה דעתך לפרט מה ציפי כן עשתה ?

בנתיים יש הכחשות לכתרים בהם קישטה את עצמה בראיון בערוץ אחד ...שגריר ישראל בארהב לשעבר דני איילון טוען שציפי שיקרה .
 

uz73

New member
קשקוש היא לא מסוגלת להגיע לאף החלטה

רצינית לבד , מלחמת לבנון , מתוך ישיבות הממשלה נאמר שציפי אינה מסוגלת לתת תשובה אחת עניינית וממקודת שח"ו הוא תחליט משהו .
 

EMANUELA XD

New member
לבנתיים חוץ ממנחם בגין ויצחק רבין

אף ראש ממשלה או איש פוליטי לא הגיע הגיע להחלטות נכונות לגבי עתידה של מדינה היום בפולייקה מסתמכים על מי שינהיג את המדינה בצורה אימהית ואחראית מדינת היהודים מסתמכת על השרדות יום יומית- שלום עם הערבים זה ענין בעל קושי רב להשגה מנהיגים רבים במדינת היהודים כן נערכו להשגת שלום עם שכנותינו הערבים והדרך לשלום רצופה במכשולים מנהיגות במדינת היהודים והמוצא האחרון איך להשיג תמיכה ממנהיגים בעולם ברגעים קריטיים ומסובכים לציפי לבני יש תמיכה ואהבה והיא מוערצת במנהיגי העולם שזה ערך עליון למנהיג במדינת ישראל ללא תמיכה והערצה יש קושי בהנהגת המדינה-אני לא מסתמכת על ציפי לבני שהיא זאת שתעשה שלום כולל עם שכינינו הערבים-יותר מסתמכת על מי שכן תנהיג את המדינה בארבעת השנים הבאות בצורה יותר מכובדת ואחראית ציפי לבני היא המנהיגה היחידה משורת הכיסאות שמתאימה להנהיג את המדינה בארבעת השנים הבאות לציפי לבני יש את הכח לקשור את העם היהודי לשורשיה של מדינת ישראל החלק החשוב ביותר להשרדות עם ישראל במדינת ישראל יש לי הרגשה שציפי הולכת לשנות את פניה של מדינת ישראל כמדינה מדורדרת ומושחטת הגיע הזמן שאישה תעשה סדר וניקיות הגיע הזמן לפסק לכל ההנהגות המושחטות והמצ'איזיות ושאישה תחזיק בדגל והנהגת העם רק ציפי לבני היא המתאימה והאישה הראויה לתפקיד בעל כח חשוב אים ציפי הולכת להיבחר אני איתה וזאת תיהיה הפעם הראשונה שלי שאני מרגישה צורך להיות שותפה בכח הקול שלי והלא מבוזבז אני אגש לבחור בציפי לבני ולהיות חברה בכח שיתן תנופה ועוצמה לציפי לבני הגיעה השעה לשלום בתוכנו
 

REHVOT

New member
ממש בדיחה

בגין הביא החלטות נכונות כמו מה? מלחמת לבנון הראשונה? או מסירת סיני עם כל המשאבים היקרים שבות והריסת חבל ימית? ורבין ? עם הסכם אוסלו הגרוע שגרם עד היום ל1700 יהודים נרצחים?
 

cial 1

New member
רק להזכיר מי הוא האב המנוח של הבת המוכטרת

באמת מלכה ויש לה את הכול הכלים והיא מביאה זאת בכבוד גדול עוד מבית אביה זל עליו השלום כן מהמייסים של מחל ליקוד של אז בגין המנוח יש לה הרבה כרדיט מי שרוצה דפים של היטוריה מה הבעיה יש גוגל נוע חיפוש והוא נותן יותר מדויק ממני למה בגאה הכול נכתב וברור .אני צריכה מגילה פה לכתוב מה היא תרמה ומה היא עשתה לא סתם יהא גם מאלה מקום שני לראש הממשלה השרה הכי בחירה שהייתה לנו עד היום במדינה גם מעל גולדה הכס שלה גבוה ומדינות המחפשות שלום לה נתנו את הכרדיט נכון יותר מאשר לראש הממשלה לא בגלל שהיא אישה אלה בגלל הנועם שלה והכוחות להגיד לא כשאר צריך וזה הכול והגדולה שלה אשת הברזל נכון הצעירה של ישראל ושמה ציפי לבני מבית לבני המכובד והרבה תרמו להקמת המדינה יש היסטוריה בבקשה. בהצלחה לך ממני חני ציפי לבני לרשות הממשלה של מדינת ישראל AT HSRAEL אין נשיא ושר בעולם שלא כיבד את האישה הצעירה ושמה ציפי לבני שוב הרבה הצלח ויש לך מכול העם וגם עולמי...
 
למעלה