ציפי, לפעמים כשאני מנסה לקנות ספר

ציפי, לפעמים כשאני מנסה לקנות ספר

מסויים בחנויות הספרים ואין לי את שם ההוצאה בה יצא - חשבתי שאולי נוכל להיעזר בך כאן אם יהיו קישורים להוצאות הספרים ובהם רשימות הספרים שיצאו באותה הוצאה.תודה.
 
מעט. האם ההוצאות עצמן לא מוציאות

רשימות מצאי משלהן ובהן רשימות ספרים שיצאו בהוצאתם ?
 
ובעידן האינטרנט לטעמי, הן יורות ../images/Emo4.gif

לעצמן ברגל, כי יכולנו לנבור ברשימות ובפירסומי הספרים,,,חבל...
 
מנסיון (ספרני ../images/Emo3.gif)

אני משתמשת בחיפוש בספריות האוניברסיטאיות או בית אריאלה (כולם דרך אל"ף- התוכנה של האוניברסיטאות..) וכן הרבה פעמים אני נעזרת בחנויות וירטואליות דוגמת דיבוק שמכיל את רוב הספרות העברית ציפי- האם יש כבר רשימת חנויות מקוונות ?
 
חשבתי שכבר הית בזה..

הנה בלינק שציפי נתנה לך יש הפניה לשם מאגר הספריות האוניברסטאות וכן כמה ספריות עירוניות נמצא על תוכנה שנקראת אל"ף התוכנה מאפשרת חיפוש בצורה די טובה (ואם להודות על האמת.. הבנתי שמנוע החיפוש של אל"ף אפילו מצטיין בעולם
) הנה לינק (ישיר) לחיפוש
 

עופר ב.ה

New member
קצת על אל"ף

אל"ף הוא מאגר המידע הבין אוניברסיטאי של כל הספרים שנמצאים בכל הספריות. הוא כולל גם מידע על מס´ סידורי והאם הספר ניתן להשאלה, ואם כן האם הוא הושאל ומתי יוחזר. הבעייה בגירסת ה- www של אל"ף (יש גם גירסת טלנט, שהיא הגירסה הישנה והלא גרפית) היא שלפעמים היא מחזירה תוצאות חיפוש מוזרות, שבינן לבין מחרוזת החיפוש אין קשר. כלומר, איכשהו קורא שלוחצים על שם של ספר, ומקבלים פרטים על ספר אחר לגמרי. אבל בד"כ המערכת עובדת טוב
עופר
 
תודות לכולם- המאגר מוכר לי - לא

השתמשתי בו כי- או שלא היו תוצאות כלל או כפי שעופר אמר, התוצאות חזרו מוזרות, (לא ידעתי כי שמו אל"ף- אלא השתמשתי בשם "בית-אריאלה".) בכל אופן - שוב תודה..
 
למעלה