צירים מוקדמים שבוע 27+4

ענתי 26

New member
צירים מוקדמים שבוע 27+4

שלום, אני בשבוע 27+4, בשבוע שעבר (26+2) הגעתי למיון בגלל שהיו לי התכווצויות נוראיות בבטן שהיו לי גם כמה ימים קודם לכן אבל לתומי חשבתי שמדובר בכאבי בטן כתוצאה מרעב אבל באותו יום זה היה שיא הכאבים אז הגעתי למיון רמב"ם ועד שחברו למוניטור לא ראו צירים... ראו שהצוואר סגור וארוך בבדיקה ידנית ושכמות המים תקינה ויש תנועות ושחררו הביתה. יומיים אחרי זה היו לי התקשויות של הבטן ממש באמצע הבטן לכמה שניות, לא משהו סדיר, שוב נסעתי למיון והמוניטור הפעם הראה צירים יחד עם זאת הצוואר היה סגור ואורכו היה 4.3 ס"מ שמו אותי בחדר לידה עם נוזלים (אפילו שעד שהגעתי לשם שתיתי בבית 4 ליטר) ונתנו לי נר אינדומד והועברתי למחלקת יולדות לעוד 2 לילות.... חשוב לציין שאת ההתקשויות האלה אני מרגישה כל הזמן יש ימים שיותר ויש שפחות, לא מדובר בכאב בלתי נסבל... ביום שבת האחרון שוב נסענו למיון בגלל כאבי בטן שלא ידעתי מה מקורם ושוב המוניטור הראה על צירים ושוב אשפזו אותי בחדר לידה קודם עם נוזלים והפעם 2 נרות אינדומד בטענה שבפעם הקודמת אחד לא היה הטיפול הנכון וצריך שניים בהפרש של שעה... בראשון בצהריים ביקשתי להשתחרר ולמזלי היה רופא מקסים שהסכים לזה.. האם בכל פעם שאני מרגישה את זה אני צריכה לחזור למיון?? מדובר בכל יום.... האם לאור העובדה שהצוואר סגור לחלוטין ואורכו 4.3 ס"מ עליי לדאוג? לא היו לי בעבר לידות מוקדמות/הפלות או כל דבר אחר וראוי לציין שעד כה ההריון תקין לחלוטין.
 

MuStar

New member
פעילות רחמית...

אצלך לא מביאה להתקצרות צוואר הרחם, לפחות לא כרגע. ממליצה לך לנוח כמה שיותר, לאכול ארוחות מסודרות ולשתות המון. האם את מקבלת טיפול כלשהו בבית להרגעת הצירים? אם יש לך צירים כל יום, כדאי לשקול טיפול תרופתי.
 

אדנא

New member
זה שהצואר נשאר סגור וארוך מ - 4 מ"מ

זה מצויין, ויש תאוריה שגורסת שאם אין התקצרות צוואר עד שבוע 27 הסיכוי ללידה מוקדמת עקב התקצרות צוואר קטן מאוד. בכל מקרה הייתי שוקלת בחום טיפול תרופתי נגד צירים, מנוחה כמעט מוחלטת ושתייה רבה. צירים כאלו בתדירות ועוצמה כמו שאת מתארת הם לא מהלך רגיל של הריון ואת צריכה, לטעמי, השגחה מדוקדקת.
 

ענתי 26

New member
השגחה מדוקדקת הכוונה לאשפוז?...

או למעקב אצל רופא נשים לעיתים קרובות? למי עליי לפנות לקבלת טיפול תרופתי נגד צירים? בכל הפעמים שהייתי ברמב"ם לא דיברו על זה.. אני נחה רוב שעות היום בשכיבה במיטה מול הטלויזיה מקסימום יושבת קצת על הספה או ליד המחשב לא עושה שום דבר אפילו לא את עבודות הבית. שותה לפחות 3-4 ליטר ביום.
 

אדנא

New member
מעקב במרפאת היי ריסק,

או אצל רופא פרטי מומחה בנושא. מוניטורים שבועיים, פרסולאט נגד צירים. שי הרבה אופציות - חשבו להיות עם היד על הדופק ונראה שאת עושה את זה. מחזיקה אצבעות להמשך ארוך ותקין.
 
למעלה