צעד אחד קטן... (יכול להיות טריגר)

wolfbrother27

New member
צעד אחד קטן... (יכול להיות טריגר)

אפילו מסע של 10000 מייל מתחיל בצעד אחד קטן.
היי לכולן\ם, אני החלטתי בשעה מוזרה זו שברצוני לכתוב משהו עבור כל אלה שמרגישות שהדרך קשה מדי וחוששות לעשות את הצעד הראשון לשינוי חייהן. אני כותב בכוונה בלשון נקבה משום שרוב חבריי הפורום הפעילים הן נשים, אך המסר שלי פונה גם לגברים שעברו תקיפה מינית בחייהם.
שינוי אמיתי נובע מבפנים. זה מתחיל בצעד אחד קטן המפריד בין הפחד לאומץ... ההחלטה לשינוי. ברגע שההבנה שרק אנחנו יכולים להתחיל להזיז את העניינים מפילה את האסימון, הצעד שנראה גדול מתחיל להתכווץ ונעשה קצת יותר קל...
על כל מקרה לכל אלה מכן שעדיין שותקות ועדיין מאשימות עצמן, אחייותיי, מדהימות שלי, אתן לא אשמות ! השתיקה שלכן היא זו שלאט לאט מעכלת אתכן, תביעו את כאבכן, תחליטו להכניס שינוי בידיעה שבאמת, אתן לא לבד. יש מי שיקשיב ויעזור. צעד אחד קטן בנות... ובנים. הפחד הוא מה שאנחנו גורמים לו להיות. אל תתנו לפחד לעצור אתכם מלקחת את השליטה ולחיות את חייכם.

אני אוהב את כולכן\ם
באמת, עם כל הלב

שלכם כבר שנים... דובי לנגברג
 
וואו.

אתה לא מבין כמה שזה בא לי בזמן.
אתמול דוד שלי התקשר אליי. רצה לשמוע את הצד שלי בסיפור בקשר לאבא שלי (אח שלו).
אמרתי לו שהכי פשוט יהיה שאשלח לו את כתב התביעה בה אבא שלי תבע הסדרי ראיה עם הילדים שלי, ואת כתב ההגנה שהגשתי בתביעה הזו (כתב הגנה שכתבתי בעצמי - אני עו"ד).
שלחתי לו גם את פרוטוקול הדיון וגם את פסק הדין (שכמובן זרק אותו מכל המדרגות)
ישבתי וקראתי את כתב ההגנה שלי. הדמעות חנקו את גרוני - מה שאני עברתי בחיי. כמה השפעה היתה למעשים שלו על כל אורח חיי בהמשך.

אני חיה בפחד מתמיד! אני פוחדת שיכעסו עליי. אני פוחדת שיתאכזבו ממני. אני פוחדת להיכשל. אני פוחדת. נקודה.
ומה שאתה כתבת כאן - כל כך נכון!
ואני לוקחת את המילים שלך עמוק לליבי ולמוחי, ואני מתחילה. צעד קטן!

תודה לך!
 

wolfbrother27

New member
אני כל כך שמח

ריגשת אותי יקירתי, אתמול ישבתי בעבודה (משמרת מעייפת של המון שעות) והחלטתי שיש לי כל כך הרבה מה להעניק לפורום מהנסיון שלי בדרכי הרוחנית, אז החלטתי בהתקף של רגע להתחיל להעלות מדי פעם הודעות עם תובנות שהגעתי אליהם במהלך השנים האחרונות.
יש לי רק אהבה והערכה והמון איכפתיות לכל חברי הפורום הזה חדשים כוותיקים ואני באמת כאן כדי לתרום ולעזור
אני גאה בך על הצעד הקטן אחותי, ישר כוח
 


 
למעלה