צעיף החלומות

ריצל

New member
צעיף החלומות

יש פעמים בהם אני יושב ותוהה,, האם קיימת האהבה שנכספתי לה?????????????? בכל יום ובכל רגע את נפשי אזי מייסרת תרה ומחפשת אחר האהבה זו שעליה חולמת,, לעיתים חושבת,נוברת ומסיקה (כן הכל בנשימה אחת ארוכה) אוףףףףףףףף,,,כמה שאני תמימה,,,, הרי את מושא האהבה לעולם לא אמצא,,,, ומיד מתפכחת מאותה פנטזייה אדירה וחוזרת למציאות כואבת ומרה ואת צעיף החלומות מראשי מסירה וממשיכה לחייך אל הכל : חחחחחחחחחחחחחחחח,,דבר לא קרה,,,, את מלחמתי הפנימית,,לאף אחד לא מגלה... שיהיה לכולנו המשך יום נעים רייצ`ל
 
ההגדרה

יש לכל אחד את האהבה שהוא מחפש... הכל עניין של למצוא ולהגדיר מה מחפשים... ברגע שתדעי מה בדיוק את מחפשת... תדעי גם למצוא אותה,תדעי היכן לחפש... והעיקר... לא להתייאש!!! בהצלחה! אלת האהבה.
 

ריצל

New member
זמרת,,,,

אני בדיוק יודעת איזו אהבה מחפשת,,, אך היא בלתי מושגת ,,,חחחחחחחחח תודה על העיצה... אוהבת אותך רייצ`ל
 

רקדן

New member
רייצל.....

זה ציטוט של מיגל דה סרוואנטס. באהבה ובמלחמה מותר הכל-הפעלת עורמה ותכסיסים. תחשבי על זה .....
 
זו לא זמרת!

זמרת הייתה אצלי בבית ורשמה הודעה תחת הניק שלה...אני שכחתי לשנות, והתגובה אלייך יצאה תחת שמה.....(נו בחייאת תנו להנות מהקרדיט...) ואגב,רייצ`ל,...אין אהבה בלתי מושגת.... כנראה שהאהבה שלך... או לא מספיק חזקה, או שאין פרגון מהצד השני(הצד שאוהבים) או שהסיכון בלממש אותה ולזכות בה הוא גדול מידיי.... ואולי הסיכון לא שווה את המימוש.... זאת רק את יודעת...עמוק בלב. אלת האהבה.
 

הקצין

New member
רייצ`ל ...

את יודעת ? ? ? אבל אם את אומרת מי אני שאשבור מילה ... חחחחחחחחחחחחחחחח כל דבר מגיע בזמן כלשהו ... השאלה היא רק מתי ????????? נ.ב. מושגת ... אולי לא יודעת להשיג ... ממני קצין וג`נטלמן
 

phantom

New member
לכל אחד יש...

לכל אחד יש את האחת שלו שתסגור איתו מעגל לכל אחת יש את האחד שלה שיבוא ויפול בגורל כמו בגד לגוף כמו אויר לנשימה... (שלומי שבת/לכל אחד יש)
 
למעלה