צעירים ערבים מציקים לילדות בגני אביב

צעירים ערבים מציקים לילדות בגני אביב

הערבים מסתובבים בחבורות של חמישה ומעלה,ומציקים לכל בת שמסתבבת ברחבי השכוה אחרי השעה 9 בערב בבוקר שמעתי מילדים בני 10 שערבים הרביצו להם בשביל שמוביל לתחנת הרכבת החדשה,ובערב ראיתי במו עיני חבורה של ערבים שמציקים באופן בוטה לילדה שמסתובבת לתומה עם הכלב,לתושבים נמאס להגיש תלונות למשטרה שלא עושה עם זה כלום,חוץ מלרשום את התלונה. בנוסף בשעות הערב הצעירים מהשכונות הערביות עישים חרקות בשכונה,והמשטרה בעצם לא עושה כלום מה דעתכם ?
 
לצערינו הרב

אנו ורבים מתושבי רמלה\לוד נאלצים להתמודד עם מצבים כאלה וגרועים לא פחות מידי יום, למתוח ביקורת זו הדרך הקלה ביותר לכן זה גם מיותר. הרבה מאוד פעמים שאלתי את עצמי מה אפשר לעשות בנידון הרי המשטרה גם אם היא כן עושה זה נראה לי אבסורד שיעמדו ברחובות וישמרו אז כל אחד צריך מינימום בשבל הביטחון העצמי שלו פשוט לנסות לא להקלע למצבים שחושפים אותם עם ילדים או עבריינים ערבים. להשאר בבית בשעות המאוחרות ואם כבר יוצאים בשעות כאלה אז עם מישהו שישמור בחורות ביחוד ההיתי מאוד רוצה להשאר נאמנה כביכול לעיר שלי אבל לצערי הרב מעדיפה לעזוב ובעיקר בגלל אותו הנושא אני מאוד מקווה שמישהו מילמעלה יפתח את העניים ויטפל בזה בדרך כלשהי זה פשוט בלתי נסבל למרות שזה קיים בכל עיר, בעיר הזו זה בולט במיוחד.
 

Jen74

New member
אני לא אומרת שאין תופעה שכזאת אבל...

זה זמן מה שאני יוצאת לטייל עם הכלבים שלי גם אחרי תשע בערב ולא פגשתי בחבורות של נערים ערבים. פגשתי פה ושם בני נוער גם ערבים וגם רוסים וגם מעורבבים. לפעמים רק בנים ולפעמים בנים עם בנות. ראיתי חבורות של בני נוער מציקים לקטנים יותר אבל לא רק בשעות מאוחרות אלא גם באמצע היום. לגבי החרקות שעושים בשכונת גני אביב, לא הסתכלתי אף פעם מי יושב מאחורי ההגה, למעשה לא מספיקים לקלוט מי הנהג. מסתובבים בשכונה גם עם טרקטורונים שגם הם מסכנים את התושבים.
 
אני מאשים את המשטרה ולא את הערבים

קודם כל היות ויש לי הכרות רבת שנים עם ערביי לוד,הם אחלה אנשים מדובר בקומץ קטן מאוד,שמפיל טרור על שכונת ענק במרכז ישראל. בלש אחד שיסתובב בשכונה בשעות הערב,יכול בקלות לשים לזה סוף אבל במשטרת ישראל אפילו בשביל דבר הכי קטן הכל סיפור,והתוצאה עגומה באופן אישי אני מכיר בזכותם המלא של תושבי העיר להסתובב בשכונה אבל להציק לכל בת שעוברת זה מוגזם. ואם זה לא יפסק,כנראה שנביא חבורה מירושלים שיעשו את אותו דבר לבנות הלאום הערבי,ואז תראו באיזה מהירות המשטרה תפעל,וחבל. כמובן הכל במסגרת החוק
 

Jen74

New member
לא חסרים גם בני נוער "משלנו" שמציקים לנערות

או נערות שמציקות לנערות אחרות או לילדים קטנים. זה לא עניין של מגדר, זה עניין של גיל ושל שעמום של בני הנוער בשכונה בפרט ובעיר בכלל. לילדים אין מה לעשות והם מפעילים את הדמיון הפורה שלהם ועושים מה בראש שלהם.
 

Jen74

New member
כלומר, מסכימה עם העניין שהמשטרה צריכה להתערב

 
מוזר מאוד מה שאת כותבת jen

זה דוקא כן מגדר והוא ערבי והוא מציק לנערות יהודיות ומעניין מאוד מה הסיבה שאת כותבת שטויות
 

Jen74

New member
לא כתבתי שטויות וזה לא עניין של מגדר

אתה ציינת שאתה נתקלת בתופעה של ערבים שמציקים לתושבת השכונה שכלל הנראה היא לא ערביה. אני ציינתי שאני ראיתי במו עיניי בני נוער מהשכונה דוברי רוסית מציקים לילדים וילדות תושבי השכונה, לנערות תושבות השכונה שחלק מאלו שהציקו להם דוברי רוסית וחלק דוברי עברית ללא מבטא כל שהוא. המציקים היו ברובם דוברי רוסית או עברית עם מבטא רוסי. המציקים היו לרוב בני נוער שאת חלקם אני מכירה משכבת הגיל של הילדות שלי שלומדות בחט"ב בשכונה. הילדים/ות והנערות שהציקו להם, גם חלק מהם אני מכירה. הבנות שלי בעצמן מספרות לי מדי פעם שמציקים להן בני נוער תושבי השכונה. עוד לא נתקלתי באופן אישי בתופעה של נוער ערבי שמציק לתושבי/ות השכונה אבל בהחלט שמעתי על כך. למה אתה אומר שהדברים שלי זה שטויות? כי אתה שונא ערבים ורוצה להטיל עליהם את כל עוולות העולם? אני טוענת שאם לבני הנוער בעיר בכלל ובשכונת גני אביב בפרט היה מה לעשות הם לא היו מסתובבים ברחובות ומציקים אחד לשני.
 

Jen74

New member
אגב, נורא קל לכתוב מה שמתחשק כשמתחבאים

מאחורי כינוי ולא מזדהים.
 
לא שונא ערבים,שונא עברינות ערבית גזענית

לקמצוץ מערביי לוד,שמסתובב בשכונה ומציק לבנות לא מגיע סנגוריה,במיוחד שבתרבות הערבית יש כבוד ולא עושים דברים כאלה במגזר הערבי,אז להסתובב בחבורה של חמישה ומעלה ולחסום נערה שמטיילת לתומה,ולהתחיל להציק לה,או לעבור מדרכה ולרדוף אחרי נערה שלא מוכנה לשתף פעולה עם ההצקות זה ברוטליות. הנסיונות הדמגוגים שלך להגן העברינות הערבית,אומרים שיש לך" סיפור" שכנראה את לא מספרת לציבור הקוראים. בכל מקרה הבנתי שהנושא נכנס לטיפול משטרתי וזה כבר טוב.
 

Jen74

New member
ה"סיפור" שלי הוא מאוד פשוט

אני שונאת הכללות שמתבססות על מעשים בודדים ועל מיעוט שלא יודע לשלוט על עצמו. הניסיונות שלך להוציא עליי את הבריונות שלך רק מראים לכולם איזה מן טיפוס אתה. ואתה ממשיך להסתתר מאחורי כינוי ולא מזדהה. ממה אתה מפחד?
 
הבעיה שאנחנו נתקפים בהלת גזענות בזמן שהם

הבעיה שאנחנו נתקפים בהלת גזענות בזמן שהם פועלים מטעמים גזעניים לאומניים, אז מה הם מיעוט? ישנו חוק כזה שמיעוט לא מייצר גזענות? איפה אתם חיים? הבהלה הזו מסטיגמת הגזענות מוציאה אנשים רבים משיבוי משקלם, אני מעדיף להביט למציאות בעיניים ולהגיד כן, הערבים מתגרים בבנות היהודיות רק בגלל שהן יהודיות כי בשכונות שלהם הם לא מעיזים להתגרות כך בבנות הערביות, הם מציקים לנערים היהודים בגלל שהם יהודים ועל רקע שנאה ליהודים כי כך הם לומדים מתחנת אלג'זירה ואלמנאר של חיזבאללה, הם תוקפים קשישים יהודים ושודדים אותם ומכים אותם בגלל שהם יהודים, והם לא יעזו לנהוג כך בזקני השכונות שלהם. מקרה אחד שאני מכיר על ילד ערבי בן 13 שעבר ליד שני זקנים משכונתנו, נעמד מול אחד מהם וסטר לו בחוזקה, בחור ערבי שגר בשכונה תפס אותו ושאל אותו למה סטרת לזקן, האם תרצה שמישהו יסטור כך לסבא שלך? תשובת הנער הייתה "מה אכפת לך, הוא יהודי". האם זו אינה גזענות? האם להם מותר? מבדיקה מתברר אם מתקשרים 100 ומדווחים על אירוע מסויים, עד שהניידת מגיעה יכולים העבריינים (הגזעניים) לבצע אונס מלא בארבע עד שש בנות, לשדוד שש עד שמונה זקנים, לרצוח כמה אנשים, להכות עשרות אנשים, ועוד להספיק להיעלם מכל הזירות עוד בטרם המשטרה מגיעה. ובכן לפעמים יש לגונן על ילדינו ולמנוע פעולות גזעניות ולאומניות נגדם.
 
תזמינו טלויזיה ועיתונות אם אתם רוצים להזיז

משהו. גם כתב רדיו , או פניה בלי סוף לתכניות של אזרחים שמתקשרים לרדיו ומספרים על בעיות, כמו זהבי, ז'וז'ו אבוטבול וגלי צהל כל יום בצהריים. תפנו לרייכר. לא למשטרה. למשטרה אין תקציב, השנה שנת בחירות אם לא תצעקו בכל אמצעי התקשורת ישכחו אתכם. כך זה בשכונות בצפון ת'א, הם יודעים יפה למי לפנות כשמשהו לא בסדר. תדאגו שכל הזמן יכתבו על זה וידברו על זה. תשלחו צילומים לאינטרנט על מה שנעשה בשכונות שלכם יש היום יו טיוב , תעשו סרט ותפרסמו. לא לשתוק לא לשתוק.
 

or mrn

New member
למה רק מדברים?

הרי כולכם בוגרים, ואם כ"כ כואב לכם המצב ומפריע לכם שהמשטרה לא פועלת, תתנדבו למשטרה, תסיירו בשכונה ואז "המשטרה" תטפל בבעיית ההטרדות ובכל הבעיות המציקות לכם.
 
למעלה