צרבת, בחילות ואי-נוחות בבטן

ניקול74

New member
צרבת, בחילות ואי-נוחות בבטן

הי, אני בשבוע 25 להריון. כבר כמה ימים אני מרגישה צרבת, בחילות והרגשה של אי-נוחות בבטן. יש לי תחושה שאני אוכלת אוכל לא נכון. האם למישהי יש המלצות לגבי מה מותר ומה אסור לאכול ע"מ שהתופעות הנ"ל לא יופיעו ואיזה תכשירים מותר ליטול ע"מ להקל על המצב? אודה לתשובתכן.
 
לא מומחית גדולה

אבל יכולה לאמר לך מה עוזר לי: במקרה של צרבת - כדורי טאמס. מותר לקחת בהריון ואצלי הם נותנים הקלה זמנית. אני מקפידה לא לאכול מטוגן, לא לאכול רסק עגבניות ועגבניות מבושלות בכלל ודברים חמוצים. בטח אצל כל אחת זה שונה. אני לא שוכבת שעתיים-שלוש אחרי האוכל. זה אומר שארוחת הערב צריכה להאכל מוקדם, יחסית למה שהייתי רגילה לפני ההריון. מקווה שעזרתי ואולי יהיו פה עוד כמה עצות טובות משלי.
 

mbar30

New member
תאכלי בכמויות קטנות ולא הרבה בבת

אחת. תמנעי מדברים שאת יודעת שגורמים לך לבחילות קחי קרקרים, אכלי מלפפונים עם קליפה מאלוקס עזר לי מאוד בהריונות הקודמים. המנעי מחמין - או מבישולי קדירה ארוכים כי הם גם מתיישבים לא טוב
 
מה עושה לי צרבת

עגבניות, חצילים, פירות הדר מתוקים (אבל לא מוותרת) חושדת גם בגבינה צהובה אוכל מטוגן או סתם שמן בצל, שום, פלפל חריף מלפפונים חמוצים, זיתים חושדת גם בחלק מהויטמינים נראה לי כמעט כל מה שאני אוכלת..... יש לי בתיק כדורי טאמס, הם בדרך כלל עוזרים. אני לוקחת אותם בזוגות.
 

juanes

New member
מה לא עשה לי צרבת...

כלום!!! אני אפילו וכרת שבחדר לידה בין ציר לציר הייתי עם "רני", וגם כשלקחו לילד אןתי בחדר היתוח לקחתי אחד לדרך! בשורה התחתונה: לי לא עזר כלום במניעת צרבת, לא משנה מה אכלתי או מה לא אכלתי. שקדים (גם קלויים וגם לא) עסרו לי, ומתת האל- רני.
 
למעלה