צרבת , מה עושים איתה ?

ויוי 25

Well-known member
בעבר הרחוק היו המלצות לסובלים מצרבת לשתות חלב, או ללעוס שקדים טבעיים -לא קלויים , אבל לא תמיד זה הועיל ,ואם כן -אז לא לכולם, ולעיתים הצרבת אף החמירה מהחלב.

בתחילת השבוע הייתי במרפאה, וליד חדר האחות ישב לו אדם שנראה בשנות ה-50 לחייו,והוא התלונן בפני האחות כי קשה לו להמתין בתור עם הצרבת שמטרידה אותו, וביקש לקבל עיצה טובה,ושאל כיצד להיפטר מתחושת הצרבת המציקה לו.

האחות ששמעה את תלונתו אמרה לו, הכי טוב להתייעץ עם הרופא,שיפענח את הסיבה לתופעה החוזרת. אבל בינתיים,, להרגעת המצב - לך תקנה לך בקבוק-סודה ותשתה לאט לאט ואחרי כמה דקות הצרבת תחלוף לה.

נזכרתי בזה היום , ובוודאי כבר הבנתם כי חשתי ב"צרבת"- על הבוקר:
לאחר שתיית 2 כוסות קפה -חשתי לפתע בצרבת מציקה (כנראה מהחלב) ומיד נזכרתי באותו אדם שהאחות יעצה לו לשתות סודה בלגימות קטנות לאט- לאט- ואז הכל יחלוף. אבל,, הבוקר לא היה מונח אצלי במקרר בקבוק -סודה, לכן החלטתי לתרגל זאת - בשתיית מים ,אותם לגמתי טיפין טיפין בלגימות קטנות לאט לאט , והנה ראה זה פלא: לאחר 5 דקות של לגימות קטנות- המים חילחלו באיטיות -והצרבת נעלמה כאילו לא הייתה.

רק לחשוב כמה פעמים של צרבת היו נפתרות בקלות,אם רק הייתי עם המידע הזה לפני 40 -שנה? ובעיקר לאחר סעודה שומנית שמקבלים בכול מסעדה, או חתונה.
אגב,
המלפפונים הם עתירי -נוזלים- וגם הם מסייעים מצויין לנטרול הצרבת, וכדאי לשלבם בכול ארוחה.

זהו רבותיי, מים זה הסוד שגיליתי ה"פטנט" המקורי נגד צרבת:
מעתה מים - זו תרופת- הפלא שלי נגד צרבת- חמש דקות של לגימות קטנטנות
של מים , וכמו חלום - הצרבת הצורבת והמטרידה - חולפת לה לחלוטין.
(ואם לא לוגמים כמות קטנה בכל פעם - זה הרי לא יועיל.)

אז בהחלט שווה לנסות פטנט זה - ביום בו הצרבת תופיעה במשך דקות ארוכות, (אח"כ יש להימנע מקפה.(או להמירו ב- מים (מים -בששון- עם פרוסה אחת לימון".)

רק לחשוב, כמה פעמים של צרבת לאורך החיים יכולנו לפתור בקלות - רק בעזרת לגימות מים ..
שיהיה סופ"ש נעים,
והעיקר שכולנו נהיה בריאים!
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה