צריך חוות דעת על אמצעי מניעה PERSONA וPERIMON

Tarshish

New member
צריך חוות דעת על אמצעי מניעה PERSONA וPERIMON

שלום לבנות, יש לי בת זוג קבועה מזה שישה חודשים. שנינו לא סובלים קונדומים והיא לא מוכנה (בצדק, לדעתי) להכניס הורמונים לגוף. זה משאיר לנו את שיטת הcoitus interruptus או במילים פחות מתחכמות- המשגל הנסוג.
מובן לי שבקצב הנוכחי לא רחוק היום בו אאלץ לחזות בעיצוב הפנים של חדר היולדות, דבר שלא מתאים לי או לה לחלוטין. לפחות לא בשלב הזה. בחיפושי באינטרנט אחר אמצעי אלטרנטיבי נתקלתי בשתי שיטות מעניינות. הראשונה, Persona, נציגת דור ההיטק, מתבססת על מכשיר הדוגם את השתן מספר פעמים בחודש ועל פי זה מדווח מדי בוקר האם זהו הוא יום "בטוח". לשיטה ציון 6 באינדקס פרל. השניה, PERIMON, אמנם מבוססת אינטרנט, אבל למיטב הבנתי מהווה מעיין שידרוג לשיטת "ספירת הימים" הוותיקה. השימוש דורש הכנסה של ימי תחילת הווסת מדי חודש ולאחר 3-8 מחזורים התוכנה יכולה לחזות את הימים הבטוחים. לכאורה, נראה שזו שיטה פחות מדוייקת אבל למרבה הפלא יש לה אינדקס של 3.8 (שניתן לשפר באמצעות שילוב בדיקת הרירית). אחרי כל החפירה הזאת- יש כאן בנות שהתנסו באמצעים האלה ויכולות להעיד על דיוקן, קלות שימוש או לשפוך אור על היעילות המפליאה משהו של פרימון? תודה
 

sharpantie

New member
לדעתי

אתה סתם מסתבך. יש עוד שיטות שלא מערבות הורמונים וקונדומים. אולי כדאי שבת זוגך תתיעץ עם גניקולוג בנושא. אני ממש לא מומחה בתחום, אבל מהתאורים שכתבת על השיטות הנ''ל, זה לא נשמע אמין במיוחד. אני לא הייתי סומך על זה.
 

Tarshish

New member
להפך

מדובר באמצעים אמינים מאוד- לכן גם ציינתי את אינדקס פרל של כל אחד מהם. פרסונה למשל, מקבל ציון ברמת אמינות שעולה על קונדום, בשימוש ממוצע. לפרימון דרגת יעילות גבוהה אף יותר. נכון, ישנם מכשירים נוספים, שנותנים דיוק רב אפילו יותר, כגון מחשב הpearly' שמשתמש במדידות חום הגוף. אממה, הגאג'טים האלה עולים מאוד של דולרים. אולי, בעתיד פיננסי טוב יותר זה יהיה רלוונטי :) לא צריך להיות מומחה או אפילו רופא כדי לחקור קצת, אחרי הכל כל המידע נמצא ברשת. בדרך כלל יספיק גם ידע בסיסי בביולוגיה.
 
האם היא בגיל של מחזור קבוע?

בוא נאמר שאם היא עדיין בגיל ההתבגרות או חיה חיים סוערים ולא יציבים רגשית, עבודה, לימודים והתרגשויות, אז אני בספק כמה זה בטוח יש באמת מעט אמצעים לא הורמונליים שיעילים בשוק אז אני מבינה את המוגבלות, אבל שווה לחשוב מה עומד על כף המאזניים. משגל נסוג גורם לירידה בהנאה ומעלה את המתח בקיום יחסי המין, כך שנוצר אצל הגבר הרבה פעמים שפיכה מהירה חשוב לגברים שיגמרו בנחת ולא יהיו בלחץ שלא לדבר על הנשים שזקוקות לבטחון ולשלווה להנות אם אתם מרגישים שאתם מסוגלים לעקוב וסומכים על הטכניקה החדשה, אז קדימה, תהנו ממנה אבל לא לקחת סיכונים או לעשות משהו שיכול לפגוע בכם
 
למעלה