"צריך חלב אם
לך ל-
ברפת"

SilentMike

New member
כן.

אבל הרבה יותר קל לספור את הגופות הקטנות במקרה של חיסונים ואנטיביוטיקה.
 
צא ולמד,

כמה חזקה הנטיה של האנושות לדבוק במוכר ולא לשנות. עד ששיכנעו אנשים לחסן יצא עשן מהאוזניים (ועד היום, כידוע, לא כולם משוכנעים). גם לאנטיביוטיקה היו המתנגדים שלה (ואחת הסיבות שההתנגדות היתה קטנה היתה כי מי שקיבלו ראשונים פניצילין היו בעיקר חיילים במלחה"ע II, ולחיילים אין אופציה לבחור אם כן או לא...) - ואלה המקרים שבהם ראו בעיניים ממש את מקרי המוות. על אחת כמה וכמה כשהיתרונות קצת יותר נסתרים. ולבסוף, אשתי הזכירה לי (בשיחה עם חברים) שיש להקפיד על ניסוח: במקום לומר "נמצא שהנקה מעלה את ה-IQ בשמונה נקודות בממוצע", יש לומר "אי-הנקה פוגמת בהתפתחות הקוגניטיבית הנורמלית". במקום "הנקה משפרת את תפקוד מערכת החיסון בתינוקות" יש לומר "אי-הנקה פוגעת בהתפתחות מערכת החיסון בתינוקות". כי חשוב לזכור מהו קו הבסיס הנורמלי ומהו המצב יוצא-הדופן מבחינה פיזיולוגית.
 

פולספגן

New member
עם חיסונים זה שונה, כי אלו שמתנגדים הם אלו

שחיסנו בעבר ורק אחרי שהעמיקו בנושא, החליטו להפסיק לחסן.
 

deathcaster

New member
לא לא...זו הכללה

את מתכוונת אלייך ואל אחרים, אבל לא כל המתנגדים לחיסונים כיום הם כמוך יש לא מעט אנשים שמפחדים מחיסונים כמו שהם מפחדים מראי שבור או מחתול שחור ולא בגלל שהם התעמקו בספרות כלשהי שממליצה כנגד חיסון
 

deathcaster

New member
מממ...

תן לי סיבה אחת מדוע לא יהיה אפשרי בעתיד להכניס לחלב מהונדס נוגנים מתאימים בהתאם לצרכי התינוק
 
כעיקרון הכל אפשרי,

השאלה היא כיצד מהנדס המזון שיושב במפעל יוכל לדעת מהם הצרכים העדכניים של כל תינוק אינדיבידואלי שהולך לצרוך את המוצר שהוא מהנדס. כיוון שמדובר בהרבה מאד תינוקות שהולכים ליצור את המוצר בהרבה מאד פרקי זמן שונים, המהנדס ייתקל בבעיות מאד חמורות של זמן, ידע, מחיר, אישורים חוקיים, וכן הלאה. למעשה מה שהוא יצטרך לעשות הוא להמציא מנגנון דיווח בזמן-אמת על מצבו הבריאותי הספציפי של כל תינוק באוכלוסיית-היעד, ומנגנון מקביל של הנדסת מרכיבים חיסוניים לפי דרישה, וכמובן לוגיסטיקה בהתאם. אני אישית לא הייתי רוצה להיות מנהל המוצר הזה.
 

deathcaster

New member
תגובה

אין שום סיבה להניח שבעתיד כמו שיצליחו לנרמל את החלב באופן שיתאים לכל תינוק... כך גם יצליחו לנרמל את התינוק לכל חלב (עם סטיית תקן פה ושם)
 

deathcaster

New member
כפי שרשמתי לא פעם בשרשור הבלתי פוסק

על התודעה... אני מדען (או לפחות מתיימר להיות אחד כזה), לא נביא..... וטוב לי כך
 
למעלה