צריך כמה עצות

T h e B o Y1

New member
צריך כמה עצות

אני ניגש בעזרת השם לטסט פנימי היה לי שיעור היום והבעיה שלי שאני שוכח להעביר ל - ראשון והיום המורה בלם אותי כי נכנסתי לצומת בלי לראות שבא רכב משמאל שעוד לא החליט אם הוא ממשיך או פונה בקיצור עזבו את זה זה טעות חד פעמית אני אני יעשה את כול המאמצים בטסט הפנימי אבל אני צריך את העצות שלכם .. איזה עצות יש לכם לתת לי שאני יהיה במבחן? מה הבוחנים לא אוהבים שעושים ?
 

ShukyD

New member
גם לי הייתה את הבעיה הזאת

אבל איכשהו הסתדרתי איתה בטסט וכן הורדתי לראשון ואפילו במשולשים שהם לא עצירה מלאה
 

beetle18

New member
../images/Emo26.gif

מניסיון, טסט פנימי הוא סתם בוחן קטן שמנהל הבית הספר עושה לך. אין לך כ" ממה להתרגש...תהיה רגוע, כי הוא בעצם לא שווה את זה שתעשה טעויות בגללו. זה טסט של 5 דק' וזהו. ובקשר לזה שאני שכחת להעביר לראשון (אמרת שזו טעות חד פעמית - אבל בכל זאת)...איך אמר המורה המחליף שלי לנהיגה ..."לא לישון להעביר לראשון..." אגב, המשפט הזה עזר לי המון בתקופה ההיא. שיהיה לך בהצלחה ותהיה רגוע...הטסטרים לא שווים את זה שבגללם תהיה לחוץ
 
בטסט הפנימי שלי

היתי כולייייייי בלחץ,הרגל רעדה ולא לחצתי עד הסוף על הקלאץ איזה פעמים שלוש ובגלל זה לא העברתי הילוכים כמו שצריך..ונכבה לי האוטו... העביר אותי,באמת שזה שטויות הטסט הפנימי...לא תעביר לראשון,הוא יעיר לך שלא העברת... באמת הכי חשוב זה להיות רגוע ובהצלחה
 

T h e B o Y1

New member
ואי תודה לכולם !!!

אני מקווה שילך בסדר... ואני שיעור 32 בערך .. הלוואי אני יעבור אם אני עובר איך אני יודע הוא אומר על המקום ? ואם אני עובר מתי אני יכול לבקש טסט כבר?
 

beetle18

New member
על המקום אתה מקבל תושבה...ובקשר...

לטסט חיצוני אחרי שאתה עובר טסט פנימי... זה הכל תלוי במורה שלך...הוא גם יכול לקבוע לך טסט חיצוני למחרת... - הכל תלוי במורה!!!
 

T h e B o Y1

New member
אוקיי

ממש תודה רבה לכולם על התשובות ! אני מקווה שילך לי טוב ...
 
למעלה