צריך עזרה להוכיח ל KSP שהסויטש שמכרו לי פגום, אם בכלל (בעיה מוזרה - נפטרה!)

Vivaldi2021

New member
שלום

רכשתי מ KSP סויטש של TP-LINK פאסיבי שמפצל LAN מ 1 ל 16. הוא מחובר לראוטר TP-LINK AX50.


ללא שימוש בסויטש הכל עובד טוב, בעיקר הסטרימר BLUOS שמבוסס לינוקס ומשמש אותי לניגון מוסיקה מ TIDAL והרשת. כאשר חיבור ה LAN (כבל פיזי) לסטרימר עובר דרך ה סויטש, ניגון מהרשת המקומית עובד מצויין אבל ניגון מחלק משרתי המוסיקה מקרטע ומפסיק כל שניה. דברתי עם התמיכה של הסטרימר והם הסבירו לי כיצד להוציא דוח LOG והשגיאה שחוזרת על עצמה כל שניה היא זאת:


Record [_raop._tcp.local IN PTR 9056825706BD\064C658._raop._tcp.local ; ttl=4500] not fitting in legacy unicast packet, dropping.


התמיכה אמרו לי שזו שגיאת חיבור מקומית ולא רשתית מרוחקת. הסבירו לי כיצד לבצע ניקוי של ה קאש בראוטר עי ניתוק כל המכשירים, אתחול והמתנה של 5 דקות. זה לא עזר, כל עוד אני מחובר לסטרימר דרך הסויטש. אם אני עוקף את הסויטש, השגיאה חוזרת והניגון מקרטע.

עכשיו, מכשירים אחרים כמו אפל טיוי שמחוברים לסויטש עובדים מצויין ללא בעיה, גם מאותו הפורט ששימש את הסטרימר.

זה כאילו שאת ה סטרימר מוסיקה הזה אין אפשרות לחבר דרך הסויטש. כן בדקתי כבלי רשת שונים, כלום לא עזר.

אז כמובן חזרתי לחנות KSP והסברתי את הבעיה. שם נתקלתי בבעיה חדשה. המוכר אמר שאין סיכוי שמה שאני מתאר זו תקלה בסויטש, אבל הסכים לקחת אותו לבדיקה. כעבור שבוע וחצי, התקשרו היום להגיד לי שהוא תקין ולסרבים להחליף. אספתי אותו חזרה, ושוב, בחיבור שלו אותה הבעיה.


אז מצאתי פתרון זמני, את הסטרימר אני מחבר לפורט ישירות בראוטר ואת שאר המכשירים אני מחבר לסויטש, כי הם עובדים טוב בלי בעיה.


אז השאלה לחברי הפורום, האם לדעתכם הסויטש פגום או שההיתכן שהסטרימר הזה פשוט מסרב לעבוד נכון עם סויטש? ואם כן, אז למה דווקא הבעיה מוגבת לכמה שירותי מוסיקה כמו TIDAL ו RADIO PARADISE ולא לרדיו אינטרנטי רגיל כמו TUNEIN RADIO שעובד מצויין, או כמו ניגון מהרשת המקומית שגם עובד טוב? מעולם לא נתקלתי בבעיה מוזרה כזאת, נשאר לי רק לספוג את ההפסד ולרכוש סויטש מחברה אחרת.

אשמח לשמוע מה דעתכם.

תודה
 
נערך לאחרונה ב:

cheif

Member
מנהל
איזה דגם של SWITCH קנית?
אני מציע לך לפנות ישירות לתמיכה העולמית של TP-LINK עם הבעיה הזו.
 

dudi4321

Member
נסה עם סוויצ' של חברה אחרת לניסיון, אפילו של 8 פורטים. (בKSP, BUG ועוד אפשר לקנות ולהחזיר עם האריזה בתוך שבוע).
כנראה שהמכשיר הסטרימר דורש פרוטוקול רשת יחודי ודוקא הסוויטש הזה מתקשה בפרוטוקול הזה. עובדה שבסוויטץ' שבראוטר זה מגיב יפה.
סוויטץ' "טיפש", לא מנוהל, זה משהו מאד זול, תדאג שיתמוך ברשת ג'יגה או יותר.
מנחש שסטרימינג של מוסיקה זה UDP ולא TCP.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
נסה עם סוויצ' של חברה אחרת לניסיון, אפילו של 8 פורטים. (בKSP, BUG ועוד אפשר לקנות ולהחזיר עם האריזה בתוך שבוע).
כנראה שהמכשיר הסטרימר דורש פרוטוקול רשת יחודי ודוקא הסוויטש הזה מתקשה בפרוטוקול הזה. עובדה שבסוויטץ' שבראוטר זה מגיב יפה.
סוויטץ' "טיפש", לא מנוהל, זה משהו מאד זול, תדאג שיתמוך ברשת ג'יגה או יותר.
מנחש שסטרימינג של מוסיקה זה UDP ולא TCP.
מן הסתם מתג לא מנוהל עבור L2 בלבד, יתקשה עם טרנספורט (L4) אשר באה לאחר ניתוב IP (כלומר L3)..
 

Vivaldi2021

New member
תודה. מהתמיכה התכנית של הסטרימר אמרו שהסיבה היחידה שיכולה לגרום לתופעה כזאת היא חוסר תמיכה ב JUMBO FRAMES בסויטש. אבל לא ברור לי מה זה. בכל אופן, רכשתי סויטש הרבה יותר יקר של CISCO מחנות אחרת ועכשיו אין בעיה. סתם מסקרן אותי מה זה JUMBO FRAMES שאותו סטרימר מחייב תמיכה בזה?

תודה לכל המשיבים
 

dudi4321

Member
גודל הפאקטה, פריים. ג'מבו זה פאקטות גדולות בכל שליחה/קבלה. פרוטוקול tcp/ip יכול לעבור בחתיכות קטנות של המידע הדיגיטלי או בגדולות.
תודה על העדכון וההסבר.
 

Vivaldi2021

New member
טוב, עשכון אחרון בסוגיה שנפתרה סופית ומתברר שסתם רכשתי שני סויטשים יקרים ללא סיבה. אין תקלה בסויטש המקורי. זו טעות שלי הקשורה בהגדרות הראוטר. חזרו אליי מהתמיכה של TP LINK הפעם ולא של הסטרימר שאמרו שזו מגבלה של JUMBO FRAMES. הם בקשו ממני להכנס להגדרות IPTV ולבטל שתי הגדרות: IGMP snooping ו IGMP proxy וזה פתר את הבעיה גם עם הסויטש הישן של TP LINK. הם הפנו אותי לעמוד הבא:


מתברר שיש בעיה בהגדרה הזאת עם מפצל L2 שמונע BUFFERING לחלק מהשירותים שמוגדרים כ IPTV. אבל הבעיה היא שמראש שירות ה IPTV בראוטר לא היה צריך להיות פעיל. אני כנראה הפעלתי אותו מתוך הנחה שזה ישפר לי את הסרימינג מנטפליקס. אז יצא שסתם זרקתי עוד 450 שח על מפצל של CISCO כאשר יש לי מפצל מעולה של TP LINK. אני עכשיו מנסה למכור אחד מהם. לא ממש ברור לי מדוע ההגדרות הללו לא משפיעות על המפצל של CISCO וכן משפיעות על ה TP LINK הזול יותר.

מכל מקרה, אני מעדכן כדי שאם משהו בעתיד יתקל בבעיה כזאת.
 
למעלה