צריך עזרה מהמומחים

VulturE

New member
צריך עזרה מהמומחים

משום מה כשאני מעשן את הנרגילה אני לא ממש מרגיש את הטעם\ לא יודע למה. הטעם הוא דאבל תפוח איך עושים שירגישו את הטעם כמו שצריך??
 

JustThomas

New member
מליון סיבות...

אולי אתה לא מכין ראש טוב, אולי הנרגילה לא אטומה, אולי אתה לא שם מים בכד, אולי אתה נושף ולא שואף (פגשתי אנשים כאלה) ואולי היא סתם זולה ומעפנה.
 

VulturE

New member
אוקיי

זולה היא לא..היא יצוקה ומישהו שהוא מבין קצת יותר טוב ממני אמר שהיא טובה. מים בכד יש אני אכן שואף ולא נושף אז מה אני אמור לעשות?? איך אני מכין ראש טוב? איך אני אוטם אותה כמו שצריך?
 

EagleEye

New member
כנס

יש גומיות בכל המקומות? (גוף-כד, גוף-צינור, גוף-ראש) אולי יש חור בצינור? איך אתה מסדר את הטבק? אולי אתה שם אותו צפוף מדי? איך החורים למעלה?
 

VulturE

New member
אמממ

יש גומיות בכל המקומות אין חור בצינור אני משתדל כמה שיותר שהטבק לא יהיה צפוף. החורים למעלה זה הולך ככה: אני עושה קודם חורים בחצי אחד של הראש (עם סיכת ביטחון) ואז כשנגמר הגחל הראשון אני מדליק חדש ושם אותו בצד השני
 

EagleEye

New member
תנסה לעשות חורים יותר

גדולים קצת, עם קיסם או משהו, ותכניס את הקיסם עד לאמצע לפחות, שהחורים יהיו יותר גדולים..ואז תראה
 

VulturE

New member
סבבה

אני אנסה זאת בפעם הבאה שאני אעשן ואני אחזור עם תוצאות
 

rotemr17

New member
אתה פשוט רגיל..

גם אני כבר לא כלכך מרגיש טעם בכמה נרגילות שלי.. וכשאני מעשן נרגילת קיוסקים אני מרגיש טעם שונה ו"בולט" יותר
 

Appocalypse

New member
נכון

זה נכון, לאחר שמעשנים הרבה מאוד, זה דיי פוגע בחוש הטעם. הטבקים היחידים שאני מרגיש עכשיו זה לימון תפוח מנטה אפרסק וגם קצת בננה אבל זה רק כשיוצא ראש משהו לפנים..
 
מה מה מה?!?

ואללה אני מעשן שלוש שנים פול פול...אני מסיים חבילת גחלים ביום.. ואני מעשן הרוב תפוח ואני מרגיש את כל הטעמים האפשריים לא משנה מתי ואיפה...לא יודע מה עובר על הנרגילות שלכם אצלי זה אפילו הולך ונהיה יותר מידי חזק כי זה עודף תפוח...
 

rotemr17

New member
נו יופי...

חוזק תמיד מרגישים.. אבל הטעם הכללי הזה של הטבק ניהיה חזק ובזמן האחרון ורק אותו מרגישים. תנסה לעשן בנרגילה אחרת ותראה בעצמך! אני מרגיש הבדל רק אם אני מעשן נענע\מנטה(מה שזה לא יהיה)
 
אהה אתה מתכוון שאתה מעשן נגיד

תפוח כמה ראשים ואז מעשן בננה ואז אתה מרגיש יותר ת'תפוח?
 

rotemr17

New member
לא

אני מתכוון שאתה מעשן תפוח כמה ראשים ואז שם בננה ואתה בקושי מרגיש הבדל (טוב לא בטוח לגביי בננה.. אבל הטבקים הרגלים כמו תות\תפוח\מלון\מנגו לא מרגישים כלכך -אני לפחות)
 
למעלה