צריכה את עזרתכם..

צריכה את עזרתכם..

ביום שני עורכים אצלנו מסיבת הפתעה לסבתי המהממת..סבתא גיזעית בטירוף ואני משוגעת עליה. השאלה היא..מה קונים מתנה לגיל הזה? אי אפשר לבוא לאירוע כזה בלי מתנה. מ ה ק ו נ י ם ?
 
איזה כיף זה סבתא גזעית

לפני הכל, מזל טוב! סבתא אחת שלי בת 90 וכמה שאני מת עליה היא לא גזעית, הסבתא השניה סנילית ובקושי זוכרת אותי. לא יודע אם יש משהו שאפשר לקנות לסבתא שהוא לא בנאלי. אולי טלפון שעל כל לחצן יש תמונה של הילדים/הנכדים שלה. אפשר אפילו לקנות לה מחשב אבל נראה לי שבגילאים האלו יהיה לה קשה. אני חושב שהמתנה הכי טובה(והכי בנאלית) היא לבקר אותה המון.
 
יא

טלפון אלחוטי עם תמונות זה טוב כי היא לא זוכרת מספרים בע``פ..מאיפה קונים כזה? בטח שאר הנכדים יביאו שטויות בנאליות (בושם,תכשיט,בגד) אני רוצה מתנה קצת אחרת!! מה היא תעשה עם מחשב?חחחח גזעית גזעית אבל.. אגב,סבא שלי כן יודע להזיז עכבר ולהשתמש בWORD למכתבים שלו..‎/tapuzforum/images/Emo13.gif‎ עשה קורס במועדונית חחחחח חזק,לא?!
 

גניה10

New member
סבתא גזעית

אני מכירה מישהי בת 85, משתמשת במחשב על ימין והשמאל, גולשת בגוגל, מדברת דרך סקייפ עם מצלמה, שולחת מיילים... מסך קטן דיגיטלי עם תמונות מתחלפות של משפחה, או מחזיק מפתחות בסגנון הזה, אם יום הולדת עדיין רלוונתי.
 
לדעתי

איזשהוא פלקט עם תמונות של כל הצאצאים - בנים נכדים נינים טלפון זה רעיון טוב רק שיש שם מן הסתם רק 9 מקומות
 
למעלה