צריכה את עצתכם.

צריכה את עצתכם.

שלום רב, יש לי שאלה אליכם,ובאמת זה משהו ש"יושב" לי על הלב ואני ממש מחפשת עצה טובה. אז ככה:יש לי תואר ראשון בחינוך ולשון,תעודת הוראה בלשון ותואר שני במינהל חינוכי. הכל מטעם אוניברסיטה מוכרת בארץ,עם ציונים יפים והכל. אציין שחשבתי שארצה ללמד-לימדתי שנה בתיכון וברחתי כמו מאש-זה ממש לא אני. העניין הוא כזה-מצד אחד,אני יכולה "להכנע" לכל מיני משרות שונות בשוק העבודה שלא קשורות לחינוך בכלל שאליהן דרוש בסך הכל-אקדמאי,מישהו שמוכן להתפתח עם החברה ולזרום.הייתי בכמה ראיונות כאלו,ומה אני אגיד לכם-לא קסם לי שום דבר במיוחד. מצד שני-אני תוהה מה אפשר לעשות כן בתחום ולא הוראה? האם למישהו יש רעיון? כל רעיון יתקבל בברכה. אני כן אציין,שחשוב לי מאוד אתגר ועניין בעבודה,אני מצויינת בלעבוד עם בני אדם.מאוד אוהבת בני נוער,ואת השייח איתם.אני מחפשת בנרות את הניצוץ בעיניים,עבודה שתגרום לי לעניין ולרצון להשקיע-ואני משקיענית מאוד באופי,ובן אדם מאוד שאפתן. רע לי מאוד עם התחושה שלמדתי שני תארים מתוך עניין אמיתי ותאכלס היום אני מחוסרת תעסוקה. רק לציין,שאין בהודעתי שום זלזול או רצון להמעיט מערך ההוראה-להיפך! ישר כוחכם! אני יודעת שההוראה זהו מקצוע קשה מאוד שדורש זמן,השקעה ומאמץ רבים. אני באמת חושבת שמעטים האנשים שיכולים ללמד ולשרוד בבתי הספר של היום-אותי אישית זה שבר. תוכנית הלימודים הלא גמישה,חוסר ההתחשבות של המערכת בילדים ובמורים,חוסר ההגיון שבבחינות ובבגרויות-כל זה לא דיבר אליי והרגשתי שזה ממש לא אני. תודה מראש למגיבים.
 
אהלן../images/Emo70.gif../images/Emo140.gif

איזו עבודה מקנה תואר במנהל חינוכי? למה שלא תעשי נגיד איזשהי הסבה לייעוץ חינוכי? ככה תעבדי עם בני נוער או ילדים (מה שאת בוחרת) אבל לא כמורה.
 

maximsp

New member
פתרון

קראתי את ההודעה שלך ועלה לי בראש מקום שממש מתאים לך: מתנ"ס או כל ארגון אחר של חינוך בלתי פורמאלי. יש המון מסגרות שמחפשות אנשים כמוך. האמת היא שאני בטוח שזה יהיה כמאט קל למצוא עבודה כזאת בפריפריה, והמשכורת מכובדת...
 
למעלה