צריכה דחוף עיצה לגבי צו הרחקה

michali353

New member
צריכה דחוף עיצה לגבי צו הרחקה

שלום, אני מקווה שזה המקום הנכון לשאול ולספר על בעיה שמטרידה אותי מאד. שמי מיכל ואני חיה אצל אימי כרגע עם בתי בת השנה, יש לי אח בן 40 שהוצא נגדו ע``י אימי צו הרחקה בגלל שימוש בסמים, התפרעויות, איומים וכו`. אחרי שנתיים שהיה רחוק מהבית הוא חזר ל``התגורר`` מתחת לביתנו. ממש כך, הוא אירגן לעצמו מיזרון והוא ישן וחי מתחת לבניין שלנו, בניין בעל שתי קומות על עמודים בגובה אחד וחצי מטר. אמא שלי יודעת שהוא שם והיא חסרת אונים, אבא שלי החי בנפרד מאימי ניסה לקחת אותו לרווחה בכדי שיקבל עזרה היות והוא דר רחוב אך אחי מסרב, היתה פעם אחת בלילה שאחי הסתובב אצלנו בגינה והכלב שלי נבח ללא הפסקה. אימי לא יודעת אך אני התקשרתי למשטרה וניסיתי באנונימיות לדווח על כך, סיפרתי בקצרה שנראה לי שאיזה מסומם חי מתחת לבניין שלנו, משטרה הגיעה ובדקה בחדר המדרגות למרות שהסברתי שהוא מתחת לבניין עצמו ולא בחדר מדרגות, באו עשו סיבוב קליל מאד והלכו כשהם טוענים שאין אף אחד במקום. ניסיתי לשכנע את המוקדנית שיבדקו טוב והיא שאלה אם אני רוצה להראות לשוטרים היכן הוא נמצא, סירבתי מפחד, כי בעבר אחי תקף אותי שבר לי את כל החדר ואיים עלי שיהרוג אותי, ועכשיו לשאלה, היות ויש צו הרחקה בפועל למי עלי לגשת בכדי שיאכפו את הצו וירחיקו את אחי מהאיזור? , אולי כך הוא יפנה לקבל סיוע אמיתי מהרשויות, הנושא הזה מדיר שינה מעיני ואני רוצה לעשות משהו ללא ידיעתה של אימי שלגמרי שבורה ועייפה מהנושא של אחי. כל עיצה תעזור, תודה.
 

trait

New member
את תימניה נכון ?

רוב התיקים האומללים שנפתחו כנגד חסרי אונים על ידי בני משפחותיהם (הן בבתי משפט לענייני משפחה והן תלונות במשטרת ישראל) נפתחים על ידי אחיותיהם של חסרי האונים, שמה לעשות הן ב 99% תימניות דווקא. זו האמת. כדאי שתצאי מבית הוריך ותטפלי בתיסכולים הרבים שהחמרת באשמך התורם שאת לא זזה מבית אימך (אני לא מבינה מה את בדיוק מחפשת אצל אימך אם את באמת פוחדת מאחיך ולא מחפשת לסכסך לאימך את משפחתה).
 

michali353

New member
מה לענות לך על כזאת תגובה?

האם זה נאמר מרצון טוב? לא נראה לי. האם יש קשר למוצא משפחתי? גזעני מידי. לצערי תגובתך מאד הצביעה על תסכול מצידך, חווית משהו כזה על בשרך שאת כל טעונה? בפרופיל שלך כתוב שאת בת 9 אז אולי פה הבעיה.
 
שלום לך

לפני שאענה לך באופן ענייני אני רוצה להגיד לך שהדברים שאת מתארת הם ממש קשים ונראה שכל המעורבים, כל אחד מסיבותיו סובל סבל רב. אני גם מבינה שלסבל הזה אין פתרון פשוט, בטח כאשר מדובר באדם - אחיך- אשר, ע"פ דבריך, לא מוכן לקבל עזרה. אני לא יודעת אם צו ההרחקה נתן ע"י המשטרה או ע"י בית משפט, בכל מקרה, הגוף שאמור לדאוג למילוי תנאי הצו זאת המשטרה.כמובן שאת צריכה להגיד שמדובר באחיך. אני גם חושבת שעם כל הקושי, אתם צריכים לפעול יחד (אמך, אביך, את) ולהחליט יחד מה לעשות. לא כדי להעניש את אחיך אלא מתוך מחשבה מה בכל זאת יכול לעזור לו - גם אם זה נראה אכזרי, יכול להיות שדוקא תלונה במשטרה ומה שהדבר עשוי להביא בעקבותיו, יוכח, בטווח הרחוק יותר כצעד מסייע. אני לא אחראית על מה שאנשים כותבים בפורום זה,ובכל זאת מרגישה בושה גדולה על מה שנכתב כאן לפני. למרות שאני חושבת שאלה דברים שבכלל לא ראויים לתגובה, אני מברכת אותך על תגובתך המאופקת. אשמח להמשיך לעזור.
 

michali353

New member
תודה,

את בהחלט צודקת, שיתפתי את אימי ואחותי ויש לי תמיכה לגבי הצעד הזה, אני אפנה למשטרה ואסביר בהרחבה במה מדובר ואנסה להכניס לתמונה עובדת סוציאלית בכדי שאחי לא ימשיך להתגורר בחוץ. שוב, תודה על האיכפתיות.
 
היי לך

הייתי במקום הזה שלך שנים, בטרם אשיב מה הנזקים והצלקות שנשארו, אומר לך שאל תאמיני לבולשיט הזה שרוב התיקים של תימניות, עבדתי שנים רבות בתחום המשפטים ויש שם הכל בכל מכל, גם הורים מוכרים במעמדים מכובדים שמגיעיםמאוחר הביתה ולא יודעים מה הילדים עושים. לגבי התלונה תיזהרו לא לפחד, לא ציינת את הגיל, כי אם אתן סובלות שנים, פשוט תפוצצו את הסיפור, אמא שלי נאלצה לעבור דירה כדי לא לסבול וה נורא. כהגרוש שלי הגיע למחרת בשבת התקשרתי למשרה כיכך הם אמרו לי, שאם ישוב, אתקשר מהר והם באו וראו אותו יושב וצופה בטלויזיהולגעו לי כהזה, האוא לא עוה ל כלום,על מה התלוננת, בסוף כמובןשעצרו אותו. אל תהיה פסימי, תדברי, תתלונניאבל אל תצעקי או תרימי קול, שלשום הייתיבמיון וקיבלתי יחסאפשר וידעתי לדבר,עכשיו אני מרגישה שוב רע כי נפלתי ואני חסרת אונים, אני אחשוב מהלעשות [אנורקסיה]. בהצלחהלכן רק תזכרו רוב הרשויות מחפשים להפטר אל תתנו להם זה לא חיים, עד היום אניבטראומות למרות שזה מאחורי, לכי ע אמא שלך, כי היא בעלת הדירה, ושנית אני לא בטוחה אבל אולי את יכולה להקליט את השיחה של החוקר/שוטר כשהוא יודע על הז וגם אם לא ידע ויתיחס מגעיל יש מח"ש ושם מטפלים. כשהגרוש שלי הכהאותי לפני שנים עד זוב דם, נאלצתילגרור עצמי לטלפון וחייגי 100 אז היומנאי אמר, אני לא הבייביסטר שלך תתקשר למדא ולא אמשיך לספר מה עשו לי כשאנישוכבת עלשלחן ועושים לי תפרים
 
למעלה