צריכה הרגעה דחוף...

קטנטונה

New member
צריכה הרגעה דחוף...

שלום,סליחה על ההתפרצות...... עשיתי היום בדיקת דופק בשבוע שישי ,והתגלתה שלישיה-שניים מתאימים לגודל ואחד קטן אבל בשלושתם לא נצפו עוברים (שק חלמון נצפה בכולם) מישהי יכולה להרגיע אותי? אני צריכה לחזור עוד עשרה ימים אבל מי יכול להחזיק מעמד כל כך הרבה זמן! תודה,ותחזיקו לי אצבעות.....
 
ראשית ../images/Emo49.gifושנית תנשמי עמוק עמוק

תחשבי טוב יהיה טוב!! לא יודעת הכי לענות לך אבל מחזיקה לך אצבעות ובהצלחה.
 

קרן משם

New member
קחי הרגעה

אצלי לא ראו דבר מלבד בטא עד שבוע 7!!!! וחשדו בהיפרסטמולציה והשאירו אותי בצום לגרידה ולמחרת חתמתי על סירוב אשפוז והלכתי הביתה כי ככה הרגשתי שהכי נכון! התקשתי למרפאה שלי ברמבם וקבעו לי תור ליומיים אחרי.. יומיים אחרי אממממ ראו 2 שקי הריון שבוע לאחר מכן הגעתי שוב ואז ראו 3 שקים+3 דפקים זאת לא אגדה אפילו בימנו [טכנולוגיה מתקדמת] עוד קורים דברים ולא לכולם יש הסבר...אני יודעת שלי לא נתנו הסבר איך ייתכן... בטא שהרקיעה שחקים ולא רואים דבר!
תחשבי חיובי
 
כדאי להרגע

כי בשבוע 6 לא רואים דופק, בד"כ. קשה מאוד לחכות עוד עשרה ימים, אבל אין ברירה. יש סיכוי טוב לראות דפקים בבדיקה הבאה. בכל מקרה, עד סוף שבוע 8 אין טעם להסיק מסקנות. שיהיה בהצלחה!!!
 
אני מציעה לך להרגע, אני הייתי אצל

הרופא בסוף שבוע 6, הוא ראה שק ודופק אחד והלכנו הביתה שמחים. בבדיקה הבאה שהיתה בשבוע 10 הוא פתאום ראה שני דפקים ושני שקי חלמון. המסקנה שכנראה בשבוע 6 זה עדיין מוקדם, אצלנו לא היתה סיבה לחפש דופק נוסף, כי לא היתה לנו שום סיבה שבעולם לחשוב שמדובר בתאומים, אבל עובדה שזה קרה. אני מניחה שאם הייתי מגיעה לבדיקה הראשונה שבוע מאוחר יותר היו רואים את הדופק השני, אבל מצד שני אם הייתי מגיעה כמה ימים מוקדם יותר, אולי לא היו רואים בכלל עדיין דופק. בקיצור חכי עוד שבוע לפחות!
 
למעלה