צריכה יעוץ בדחיפות!!!

לולי90

New member
צריכה יעוץ בדחיפות!!!

בסוף החליטו שמעבירים אתה למחלקת "ו" בבאר יעקב שזה מחלקה כרונית ופתוחה...מנהל מחלקה מאוד-מאוד נחמד לניגוד למנהלת שלנו..הוא ראה אותה ביום חמישי והציע בעצמו לעשות לה תהליך העברה הדרגתי והזמין אותנו השבוע להתרשם מהמחלקה.. אז היום נסענו...כמה דברים: 1. גיל-מטופל הכי צעיר מעל 40!!!! 2. אצל הרבה מטפלים רמה שלהם מאוד ירודה-מבחינה חיצונים-מדברים לא ברור וחול' (בת שלי בסדר גמור-יש לה את הדברים שלה אבל דיבור נברור ומחשבה הגיונית וצלולה ותפקוד מצויין) 3. מחלקה "פתוחה" עכשיו המחשבות שלי: 1.כרגע היא במחלקת נוער רגילה לדבר עם בני גילה-שם לא יהיה לה אפילו עם מי לדבר!!!היא תסתובב אבודה ולבד!!! 2. אני לא רוצה שהיא תמצא 5 ימים בשבוע בקרב אשנים שרמה שלהם יותר נמוכה משלה-היא צריכה להשתפר-לא לרדת ברמה ונראה לי ככה היא רק תרד. 3. מפחדת כרגע מאוד מהמחלקה פתוחה-אתמול בלילה לקחה מהשותפה לחדר מצית ונכוותה ביד .. לדעתי בהתקף הראשון במקום הפתוח הזה היא תעשה דברים עוד יותר גרועים ממה שעשתה בהוסטל(מכתב הקודם שלי-מי שלא מכיר). אמרו לי שיש עוד אופציה-מחלקה "ד" -יש שם גם סגורה וגם פתוחה. אז מחר אני אדבר עם הרופא ואבקש ללכת לסייר שם אבל בלי הילדה שלא תלחץ. נראה מה הרמה שם...אבל אם גם שם תהיה אותה תמונה-אז מה לעשות? עוד ביעה מוסרית -על ה הפציעות של השבועיים האחרונות שהיא עושה-צוות לא יודע-כי היא לא מספרת-רק אני יודעת-והיום כשראיתי את הכוויה -הזדעזתי ואמרתי שחייבים לספר-אבל היא השבעיה אותי לא לספר-נתתי לה זמן עד סוף השבוע-ואם קורה עוד משהו-אמרתי שאני מספרת...אבל אני רוצה לספר כבר והיא לא תבין אותי ואני פוחדת לאבד את האמון שלה... אז בבקשה אנשים -למי שיש נסיון עם העברות בין בתי חולים-בטח לבשבושונת-מה אפשר לעשות כאן? אולי לבקש לראות בתי חולים אחרים? האם יש צעירים במחלקות בני 20-30?-כי היום ראיתי רק אנשים מבוגרים-גם בחוץ -בשטח בית חולים.. כי לדעתי היא בכל זאת חייבת להיות עם בני גילה.. אחרי הביקור במקום לנסוע לעבודה פשוט חזרתי הביתה ועד עכשיו -בכי בהמשכים...אני חייבת להלחם בשבילה-בעיה היא שאני לא יודעת עם קיים מקום כזה שיתאים לה...
 

זריחה 2

New member
לולי יקרה

שכחתי,בת כמה הבת שלך? אני תמיד העדפתי מחלקה פתוחה על פני סגורה,זכור לי שב-ד' פתוחה מאושפזים אנשים בטווח כל הגילאים,אבל מה אכפת לך? מה שחשוב הוא שהיא במעקב,ומנסים להביאה למצב של איזון,ישנו עוד בית חולים שאני מכירה אולם שם המצב גרוע יותר, היתרון פה הוא שאת תוכלי לצאת איתה החוצה לדשא ולגינה,לא יודעת מה קורה ב-ו' אבל לא הייתי מודאגת מגילאי האנשים שם, אלא אם כן היא ממש ילדה צעירה.. האם יש לך זמן לבדוק עוד בתי חולים?...מתי מעבירים אותה?
 

לולי90

New member
לזריחה

בתי כולה בת 19...בגלל זה הייתי רוצה שהיו שם לפחות כמה אנשים בין 20-30...אבל דיברתי היום עם הרופאה שלה והיא הסבירה לי את המצב...מתברר שאיפה שהיא כרגע מאופשזת זאת מחלקה יחסית למקרים קלים ובעצם עוד לא רנחשפנו ל"עולם" האמיתי-ז"א מה שמתרחש במחלקות למבוגרים..היא אמרה שבמחלקות רגילות יש מקרים מאוד חריפים ואין לה מה לעשות שם.. ובכלל אני חייבת להתפשר כי אני לא אמצא לה מקום-לפחות כרגע שיענה על כל הקרטריונים שאני מחפשת-אז כאן לפחות מאוד הרשמתי מהרופאים ומחלקה פתוחה ורגועה והיא תוכל להשאר שם כמה זמן שהיא צריכה-לא יגידו שהיא כבר יותר מדי זמן מאושפזת..בעצם מה שרופאה אמרה-שזה כמו הוסטל-רק במסגרת ב"ח..אז כנראה נלך על זה בנתיים. וגם שם שמים דגש על להכין את המטופלים להעברה להוסטלים ... לצערי זאת כנראה האופציה היחידה..
 

זריחה 2

New member
ונראה לי גם

שהאופציה הזאת היא היחידה כרגע,והרופאה די צדקה..שלב ביניים כזה לפני המעבר להוסטל.
 
למעלה