צריכה עזרה בנוגע לעיסת נייר

צריכה עזרה בנוגע לעיסת נייר

אז ככה, קראתי במאמרים שיש הפורום בנוגע למליון שיטות להכין עיסות נייר והדרכים להדביק את זה, אבל אני צריכה להתייעץ בנוגע לדרך העדיפה למטרה שלי.

העניין הוא כזה -
משום מה החלטתי להכין לחבר שלי פסל עיסת נייר של לוטוגוץ' (תמונה מצורפת).
אחרי שפסלתי השתמשות בפימו (בגלל המחיר היקר לכמות קטנה והעובדה שאני מתכננת על פסל גדול יותר), החלטתי לנסות לעבוד בעיסת נייר.
הניסיון שלי עם עיסות נייר לא קיים.
אני כבר שבוע מנסה לבנות אותו ונכנסת למצב של חוסר קריטי בזמן (יש עוד חתונה של חברים ומעבר דירה השבוע..!!).

אני אשמח לכל עצה בנוגע לאיזו שיטה היא מועדפת (התחלתי עם רצועות הנייר וזה לוקח לי כל כך הרבה זמן בגלל שהבסיס שהתחלתי ממנו היה קטן מדי), טיפים, דרכי פעולה.
הכלים שיש לי זה טונות של נייר עיתון ומוכנות לקנות כל כלי/חומר שיקצר לי תהליכים ויביא אותי לגימור גבוה.

ושאלה לקינוח - קניתי כדורי קלקר קטנים בשביל העיניים בתור בסיס, אבל לא הבנתי איך אני יכולה לחבר את כל החלקים השונים (ידיים, רגליים ועיניים) לבסיס העגול שלי..

תודה מראש!

**הודעה זו פורסמה גם בפורום "אומנות שימושית" והפנו אותי לפה. אני מקווה שתוכלו לעזור!
 

50מרלין

New member
אפשר להכין את הבסיס - הגוף מכדור קלקר גדול

להוסיף ידיים ורגליים- אפשר מגלילי נייר קרטון את הרגליים - להדביק הכל בדבק נייר (לקבל למעשה את הצורה של הלוטוגוץ) ולהתחיל לצפות בעיסה- שבוע נראה לי זמן קצר מדי ליבוש צביעה ולכה
 

50מרלין

New member
העיניים מודבקות- את הידיים את יכולה להכין

מנייר עתון מכווצץ או מכל מה שיש בנמצא
 

סמדר ר

New member
בדיוק כעת אני לשה כמות גדולה של עיסת נייר

שנעשתה מהמון נייר גרוס , דלי ענק של אבקת כביסה מלא בנייר גרוס - אותו השרתי יומיים ומדי פעם עירבבתי עם מוט עץ (של מטאטא).
לאחר שהנייר רך ומתפורר, ניתן לסנן באמצעות סלסלת קש גדולה או מסננת, סוחטים את הנייר: אני לוקחת 2-3 חופנים מכניסה לחיתול בד וסוחטת. במידת הצורך ניתן לסחוט שוב.

לאחר מכן יש לפורר היטב את הנייר ואז להתחיל להוסיף את הדבקים: דבק פלסטי ודבק טפטים.... קשה לי להגיד לך כמויות אך אני מוסיפה ולשה עד לקבלת מירקם נוח לעבודה: לוקחים כמות של חופן לשים אותה וצרים כדור ..... אם הוא יציב לא מתפורר נראה לי שזה המירקם הנכון.
נייר גרוס ניתן לקבל בכל משרד / חברה / מתנ"ס וכו' .... הם ישמחו למסור לך. וגם אם אין בנמצא ותבקשי יפה (....) ישמרו לך ותוך יומיים יהיה לך שק ענק!

את הבסיס אני מכנה מנייר עיתון מכווצ'ץ אותו אני עוטפת במסקטינג טייפ ומשם ממשיכה הלאה.

למשל כשאני מכינה כבשים - אני מכינה מראש את האוזניים, זנב וראש - בהם אני מכניסה חוט מתכת לחיזוק. חלק מחוט המתכת אני משאירה גלוי - אותו אנעץ לחיזוק נוסף בגוף הכיבשה.

כעיקרון ברגע שכל החלקים מוכנים ויבשים ניתן להכניסם למבנה העיקרי ולצפות מעל בעיסת נייר.
 
למעלה