צריכה עזרה/עצה/הכוונה... פסיפס על הפרק

צריכה עזרה/עצה/הכוונה... פסיפס על הפרק

שלום, יש לי מראה דיי גדולה שכבר תלויה על הקיר כמה חודשים - זו פלטת מראה בלי דוגמא ובלי מסגרת . החלטנו סוף סוף לעשות לה מסגרת כל שהיא אז בחנות יצירה הציעו לי לשבץ מסביב פסיפס ואני לא ממש יודעת איך עושים זאת. האם הפסיפס הוא על המראה או על הקיר? (יש רעיון אחר חוף מפסיפס?) האם משתמשים במכחול, משהוא אחר כדי להדביק מדוייק? איך עושים מדוייק? האם קונים פלטות של פסיפס מחובר ( כמו במטבח לקרימקה ) או שמדביקים אבן, אבן? ובכלל איפה קונים כזה פסיפס שניראה איכותי ויפה יותר ממה שהציעו לי בחנות יצירה. ובכלל אם זה לא הפורום הנכון תפנו אותי לפורום שיוכל לעזור. אני מצרפת תמונה למראה שזאת השאיפה ששלי תיהיה כזאת. ... זה הכיוון.
 

IceFairy

New member
יש דבק שנקרא E6000, דבק סיליקון חזק במיוחד..

ומתאים מאד למטרה זו, אך לשם כך העבודה תהיה נקודתית, משמע, יהיה עלייך לעבוד בחלקים חלקים ולהגיע לתוצאה שצרפת, אני אגב עשיתי את אותו רעיון על קיר.
 
תשובות

מנסה לענות: 1.פסיפס יכול להיות ישירות לקיר, ויכול להיות על בסיס שעליו מתלבשת המראה (דיקט מעץ), 2.רעיונות אחרים?- אולי טפט כמסגרת למראה? אולי מסגרת מעץ עם פיתוחים? מאד תלוי בסגנון הבית שלך... 3.אפשר להשתמש במכחול כדי למרוח את הדבק,יש כל מיני סוגי דבקים בהתאם למה שאת מדביקה ועל מה שאת מדביקה.... 4. איך להדביק מדויק? - לא הבנתי למה את מתכוונת. (אני לא הייתי מדביקה על הקיר... אלה על דיקט ואז מחברת את המראה... אבל אם זה לא מה שאת מתכוונת - את יכולה לשרטט עם עיפרון על הקיר את המסגרת שבה את רוצה להדביק את הפסיפס...) 5.אפשר לקנות פלטות מחוברות ואפשר אבני פסיפס בנפרד....תלוי בך, המחיר שונה והתוצאה שונה... 6.אני לא יודעת מה הציעו לך אבל את יכולה לקנות גם פה: http://www.brook.co.il/ProductDetails.aspx?pid=1413&cid=75 או כאן http://www.ipp-pages.co.il/54524/ בהצלחה.. יעל בן ציון
 
למעלה