קדימה תוקפת:"נתניהו משקר לכולם כל הזמן".

shovaly23

New member
קדימה תוקפת:"נתניהו משקר לכולם כל הזמן".

מפלגת קדימה תקפה הערב בחריפות חסרת תקדים את ראש הממשלה בנימין נתניהו,על רקע כוונתו לאשר בניית מאות יחידות דיור חדשות בגדה המערבית. זאם בטרם הכרזתו הצפויה על הקפאת הבנייה. בהודעה רשמית של המפלגה נאמר,כי "נתניהו מתנהל בשרלטנות חסרת תקדים,הן מול הקואליציה שלו והן מול הטובות שבידידותינו,וכל שנותר לראות איזו שרלטנות תפגע יותר בישראל". עוד נאמר,כי "התנהלות זו,שמנסה לשקר את כולם כל הזמן,נידונה לכישלון חרוץ וכל תוצאתה-פגיעה מוכחת באינטרסים המדיניים והביטחוניים של ישראל.נתניהו קרץ ל'גוש' ופגע בדרכו בגושי ההתיישבות.ישראל צריכה מנהיגות יוזמת,שתוביל דרך עם חזון ולא כזו שגוררת את ישראל בכחש". http://news.walla.co.il/?w=/1/1549751
 

yigal1602

New member
קדימה תוקפת.., איזה פחד..

המפלגה המושחתת ביותר תוקפת.. תוקפת אחרי שהיא השאירה חירבון כלכלי , ולא פחות פוליטי מדיני, אחרי שאולמרט ויתר על הכול בפני אבו מאזאן וקיבל פחות או יותר אצבע משולשת.. ליבני מיד אחרי שהבינה שלא תהיה ראש ממשלה נסעה לארה"ב על מנת להערים קשים לממשלה הנבחרת, והיום היא אחת מאילו אשר מרעילה את תקשורת החוץ כנגד הממשלה. אינני חסיד של ממשלת נתניהו, אך אני מתעב את אילו אשר מוציאים את הכביסה המלוכלכת החוצה למטרת לחצים חיצונים עלינו. ראשות ממשלה בצורה הזו ליבני לא תגיע זה בטוח.
 
הייתי רוצה לראות את הבסטיונרים שלכם איך היו

מתנהגים עם קדימה היתה מודיעה על הקפאת התנחלויות ,ההסתות ברחובות ,כפיה על ראשה ,חבורת מסיתים עלובים שכמותכם ,לא נשכח ולא נסלח ,איך השמאלן התבוסתן עמד במירפסת ההיא ,יחד עם אחד שכבר לא חי ,ובתמונות חשוכות המזכירות אסיפות אירניות . אתה מדבר על כיעור ?אתה ?
 
מפלגת קדימה ניצחה את הליכוד בבחירות !דבר נוסף

היא לא השאירה שום חירבון כלכלי ,מי שעשה זאת במשך שנים הוא השמאלן התבוסתן נתניהו ,שהרס כל חלקה טובה ,במה שהיתה פעם לפני שנים מדינה שהיה כיף לחיות בה , השמאלן התבוסתן נתניהו ,קיצץ בכל היקר והחשוב לתושבי ישראל ,במיחוד בחינוך ובביטחון ,ואת התוצאות אנו רואים ברחובות ,ואת אשר קרה לצהל במלחמת לבנון הראשונה ,. השמאלן התבוסתן פגע באימוני צהל וכל מפקד יאמר לך זאת ,איך אתה לא מתבייש ?החינוך ?כמו הבסטיונרים שהצביעו בשבילו ,כך הליכוד נראה ,וזה פרצופכם האמיתי ,ולכן קדימה ניצחה אתכם בבחירות וביושר . קדימה לא שיקרה את הבחורים כפי שעשה השמאלן התבוסתן ,ואם הבחירות יערכו היום הימין לו יתן לא שוב לשלוט ! אתה לא חסיד של ממשלת נתניהו ?זה בכלל לא מעניין . ומפלגת הבסטות שלך שתלמד מציפי ליבני ולא רק ,אלא מכל קדימה ,איך בשעה גורלית זאת לעם ישראל ,ממש באצילות אתה לא שומע כמעט כלום ,והגיע הזמן שכבר יתקפו את השקרן הפתולגי הזה !
 

צורי80

New member
אכן הליכוד אינה מפלגה אמינה

היא הבטיחה דין נצרים כדין תל אביב... מפלגת השמאל קדימה אינה רלוונטית יש ממשלת אחדות שמיצגת את העם מהימין הרוסי והדתי עד השמאל הסוציאלסטי ביבי מצא מתכון, לא טעים במיוחד, אבל גם באפרת גם בקיבוץ עין חרוד וגם בוושינגטון מוכנים לבלוע אותו ויש ח"כ אחת שאומרת כל מיני דברים על ביבי, לא נורא.
 

SARKAN

New member
חסרת תקדים?

כל שני וחמישי הם יוצאים בהודעה שהוא שקרן. אין כאן שום דבר חדש\מעניין.
 
למעלה