קד"צ טכני חיל האוויר שאלות פרישה חשוב~

liatlove

New member
קד"צ טכני חיל האוויר שאלות פרישה חשוב~

התחלתי ביום ראשון את זה והגעתי לקורס טכנאי F16 דרג א' עכשיו הבנתי שדרג א' זה הגרוע ביותר שעות עבודה ארוכות לא קבועות כוננות ויציאות פעם בשבועיים ובכלל אין כמעט זמן לנוח .. אני לא חושבת שזה מתאים לי בעיקר בגלל שיש לי חבר בקרבי ויש תסיכוי שהיציאות שלנו יצאו הפוכות אני לא יעמוד בזה באמת.. ובלי הקשר התפקיד לא מתאים לי כ"כ אני רוצה לפרוש אבל יש לי התלבטות אמרו לנו ככה, אם אתם פורשים עד יום חמישי הבא אתם חוזרים לכלל צהל"י ואתם לא יודעים לאן תגיעו, אם אחרי יום חמישי אתם תחזרו לכלל צהלי אבל תגיעו בטוח לחיל האוויר ולבסיס הטכני ספציפית לא משנה מה תעשו תחזרו לפה לאחד מהתפקידים שישימו אותכם .. עכשיו הטכני מבחינתי הוא 10 דקות מהבית אבל כל החיילים ששמה שראו אותנו אמרו לנו תיברחו מהר תעופו מפה הכי מהר שאפשר ואני לא יודעת מה לעשות.. אם אני חוזרת לטכני כחיילת יש מצב שהיציאות שלי יהיו כמו בדרג א' או יותר גרוע? או שבדוק אני יהיה פקידה וכאלה ויצא קבוע חמשושים? תודה רבה רבה לעונים אני לא יודעת מה לעשות
 

murzik3591

New member
אל תתני להם להפחיד אותך, זה קודם כל.

את כרגע בתפקיד(אשר בעיני בלבד) לא מתאים לבנות, אם אני הייתי במקומך הייתי מנסה לצאת והופך עולמות כדי לא להיות שם. יש לי אנשים מהשכבה שמשרתים בדרג א' והם אפילו מרוצים מזה אבל לא כולם ככה וסליחה שאני אשמע שוביניסט אין לך מה לחפש שם. תצאי כבר עכשיו אם את מרגישה בבטן שזה לא בשבילך.
 
שלום ליאת

ראשית כל, אני לא בטוח שאחרי שהגעת לקד"צ אפשר לפרוש (לפחות לא בצורה שאת מגדירה כפרישה, כי יכול מאוד להיות שבסופו של דבר אם תפרשי, תגיעי לקורס לאחר הגיוס בבקו"ם ושם לא תהיה לך דרך לצאת ממנו - אלא אם כן רפואי/נפשי/בעיות/ת"ש). דבר שני. אם את רוצה לראות את חבר שלך (במיוחד כשהוא בקרבי) ממליץ לך מאוד לפרוש כעת. היציאות בדרג א' הן לרוב פעם בשבועיים, כלומר שבת כן שבת לא. מה שייצור מצב שאת לא תראי את חבר שלך יכול להיות גם כמה חודשים.. אם תחזרי לטכני כחיילת (דבר שנראה לי קצת הזוי אבל בכל מקרה - תדעי שמדריכים שקרנים ומדברים לטובת המערכת) את כנראה תעשי יומיות (במידה ולא תשארי במערך הטכני), כי הטכני זה בסיס פתוח למי שמעוניין חוץ מטירונים וקורסיסטים. לגבי התפקיד עצמו. כן העבודה קשה, השעות גם קשות (מסביב לשעון), אבל יש חבר'ה מדהימים ברוב המקרים, ואת תהני מהחוויה עד לשלב מסוים. האם זה מתאים לך? תנסי לשאול בפורום סדירים (165) בתפוז מה דעתם של טכנאי דרג א' בחיל האוויר. בת'כלס העבודה היא דיי סיזיפית. שמן, גריז, ועבודה פיזית של מכונאי מטוסים לכל דבר. לעוד שאלות את יכולה לפנות אליי ולשאר הפורום, יש כאן גם כמה מכונאים. בהצלחה בהמשך הדרך.
 

liatlove

New member
אני ישאר חיילת במערך הטכני זה מה שהם אמרו

זה אומר שאחרי כלל צהלי אני יחזור לאותו קורס של טכנאות?!!?!??! אין מצב להגיע לתפקיד של יומיות או חמשושים ? וכן חבר שלי קרבי וגם ככה הוא יוצא פעם בשבועים במקרה הטוב
 
תראי

תפקידי יומיות (בחיל האוויר) הם מין הסתם רק בבסיסים שקרובים אלייך הביתה, ובתפקידים מסוימים. אם את גרה ליד הטכני אז יש לך את הטכני, רמת דוד, סטלה מאריס, וזהו בערך. לדעתי הדבר הכי טוב שתוכלי לעשות כדי לנסות לצאת הוא לפרוש כעת ולהתגייס כלל צהלי. שם רוב הסיכויים שתראי קצין מיון, ולפחות יהיה לך קצת עם מי לדבר ולהצהיר מההתחלה שאת לא רוצה מערך טכני. תעשי בעיות, תוציאי פטור לנעליים אזרחיות, תוציאי ת"ש, אל תכנסי לשיעורים, תיכשלי בכוונה, תראי אי נכונות ואי מוטיבציה. רק ככה תוכלי לצאת משם. אם בסופו של דבר אחרי שתפרשי לא הגעת למערך הטכני - כנראה שתזכי ביומיות או חמשושים.
 

liatlove

New member
אז את אומרת לפרוש לפני חמישי ולהגיע לכלל צהלי

אוקיי תודה על התגובות אני יברר עם המפקדים
 
למעלה